Från Vinergatan,vargön med kärlek

spicegirl_17
Medlem

HP: 7
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2008-10-31 20:33
Det är bra pellefant, just do it! =D

konstigapellefant
Medlem

HP: 0
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2009-02-06 15:33
Welcome To Hell or paradise

WRAAAA! WRAAA! Sjuk hela jul semestern, Frisk träna 3 gånger magsjuk,Frisk träna 3 gånger förkyld igen igen! Jag har varit sjuk i en jävla evighet, Livet är ett jävla helvete.

Fast någon annan hävdade att det är ett lotteri, Mednast någon annan tyckte att de va ett krig,Någon sa mirakel och en annan sa en ciggaret och den sjunde sa ett spel = tv spel? skådespel?

En utav själarna va modig och sa att livet va annorlunda mednast en galning sa att de va en fest,Någon tycker det är ett fråge tecken andra tycker det är märkligt,en ut stickare tyckte det var underbart en annan oberänerlig tyckte de va oberäkneligt Någon tyckte livet är nu.

Tänkte dra i gång träningen seriöst, Så fort jag kommit i gång och blivit frisk,Jag va riktit kass här om dagen,Va nere på 81 kg och i höstas julas Låg jag på 88kg med en viss hårdhet.Förlorat 2 cm runt armarna,Men trotts allt är jag ju mer ruttinerad en någonsin nu,Det är bara en tids fråga innan jag fyller ut mina kläder igen.

Ska jobba i Överkalix typ en och en halv månad nu,Kommer bli grymt kul att uppleva norrland,Om jag hittar ett gym ? :S

Ska passa på att skryta över och hylla min gammla tränings partner eddie För hanns framgång som byggare,Jag tror han kommer komma lång/längre eftersom han aldrig slutar växa.Hanns styrka annser jag är hanns hårda psyke,Han körde alltid hårt,Länge och intensivt utan att kommpromissa.Försökte snacka tränings psykologi med honom en gång och då sa han typ,"det finns inget i en bok som kan få mig att träna hårdare" Och de tror jag på,Men det fanns de för mig :P
[Bild: bredastibyn.png]

Får man inte länka bloggar,Säg till mig så tar jag bort den
Här är hanns blogg http://www.metrobloggen.se/jsp/public/in...19.6075580

Tack tackar ödmjukast mina kära vänner,Roligt att bli uppsakttat.Jag bor på massa olika ställen med olika mäniskor hela tiden,med olika förutsättningar, Så Jag kommer knappast få någon kontinuitet på forumet,Tyvär,För det är både kul och lärorikt.
(Det här inlägget ändrades senast: 2009-02-06 15:53 av robiin_.)
Lajne
Medlem

HP: 36
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2009-02-06 16:53
Tråkigt med sjukdom, men det är bara att köra hårt. Dessutom så är du nog ganska respektingivande även med 2cm mindre runt armarna, jag minns din fysik som fullständigt galen. Inte för att det är någon tröst att jag tycker så när du själv vet att du kan vara bättre, men ändå :P
Skicka svar