Jag hoppas värkligen jag inte gjort någon fel stavning?
Jag kommer fram till gymet och har glömt kortet Jag får genom lida en lång procedur för att komma in å byta skor,för att sedan förklara för en annan att jag har bytt skor och visade legetimation här, för att byta skor och nu vill jag träna."Ok jag skal öppna åt dig" tack säger jag, När jag kommit in i gym lokalen och gått 5 steg, Så höjer hon rösten och säger "du vad har du i väskan" hon ser lite små allvarlig ut,Och jag är helt förvånad över frågan,Men snäll som jag är säger jag att detta är en tränings väska, Och inte vilken tränings väska som hällst,Utan den bästa tränings väskan du kan ha,och gör en snabb förklaring över vilka fördelar den har,Men jag sa alldrig va de va i väskan. De va en av dom sjukaste frågorna jag fått,Men jag skrattade i bilen halva vägen hem. trodde hon värkligen att jag skulle säga,Ok Jag ger mig, Jag har tre kg kokain och en pistoler
Träningen går fortfarande hur bra som hällst, Jag har förlorat en heldel Deffenition men allt annat blir bättre från pass till pass.Jag har börjat köra baksida axel sen jag å carro snackade om det, Och den har kommit med mycket synbar skillnad sen 2 veckor bara. dock tycker jag inte trappsen hänger med som jag vill, sen jag slutade med trapps övningar och mark, dom sliter alldeles för mycke för att klämma in i mitt shema, Jag har inte tid att lida ,jag är så upptagen med att njuta.föresten Jag funderade på att sluta med axelpressar, Jag vet att den är bra, men den jobbar mest där jag lätt blir övertränad, och får inte chemat att rulla som jag vill
Helt otrolig vecka, Har jobbat på en klippa ut mot havet i veckan och är ledig nu. å måndags brännde jag mig i ansiktet och idag jobbade jag i t-skirt,körde motor cykel,klättrade och sprang upp å ner i bärgen ,Roligare jobb kan man inte ha just nu.
Carro ,Jag undra så om det va du som va på gymet när jag va där? ja du behöver inte erkänna.
Du va i alla fall tillräckligt jup för att inse att jag inte är en idiot eller?. kettlebells Jag måste bort se från alla andra tränings former, eftersom jag får så mycke träning i jobbet, Jag klättrar,slår med slägger, springer i skogen med massa grejor hela dagarna, Jag får genom gå alla möjliga naturliga tränings former man kan tänka sig. titta på den här bilden bara ,bra för smidighet och ballans tror jag. En vacker måndag morgon
Lajne.Det låter helt sunnt , det är alltid kul att veta hur folk tänker.Ja vid fel beräkningar finns nöd sysstem som gör att man helt plötsligt byter mål ,det är så jag löser fel beräkningar utan att förlora min prestations förmåga, Men nu va det ju jag som skulle lyssna på dig. tack för infon.Jag har väldigt svårt att Få tränings kommpisar att öppna upp sig så att jag kan hjälpa dom och så att dom kan hjälpa mig. Det värkar som dom flästa tror att dom vinner på att hålla sina juväler gömmda, Att dom är unika och inte vill släppa lös sina välldiga inteligens.Precis som med att låta en kommpis göra fel med ,kosttillskott och dyligt, Utan att säga något.Jag vet inte varför jag säger allt detta till dig;men nu har jag gjort det
Amie ,Nu vet jag värkligen inte hur jag skal göra.Men jag får väll åt minstonne kolla som carro sa .Det känndes helt plöttsligt lite trevligare på plus i dag, en chyst kille hjälpte mig i bänken ,och det va county musik, de va hel mysikt
Hardstyle, Tack kommpis sånnt är värkligen roligt att höra,Det får en liksom att tro mer på sig själv, och skapar själv förtoende att utväcla sina egenheter
Jag uvslutar med en del ur en ryssk dikt/sång, som kan få folk att vakna från de "döda"
Naturens makter ger tusan i talan, plötsligt så blixtrar det till högt i skyn.
Alla vi levande tar skydd under taket. Bara den döde kan ingenstans fly.
Vad gör det honom att regnet blir pölar? Vi andra saknar filosofi.
Nej vi klarar ingenting vi men dom döda är tappra mäniskor och inte som vi.
Hur du än springer så går det förbi en, alla bär märket i pannan idag.
Alla är ängsliga som är i livet. Bara den döde är trygg i sin grav
Han kan ha enskild grav eller gemensam, han klagar inte på kost och logi.
Nej, han är varken rädd eller ensam, han är förnöjsam och inte som vi