hur mycket mer enegi går åt vid sjukdom?

JockeMedFoten
Medlem

HP: 0
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 15:05
Det är inget snack om att en viloperiod gör att man kan komma tillbaka starkare. Antagligen är det både fysiskt som psykologiskt.

antonf
Banned

Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 15:58
Honn Skrev:
antonf Skrev:Bullshit!
Det går att komma tillbaks starkare efter en vila. Sett en del SL scheman där de avbryter markandet 10 dagar innan för att vara i toppform under tävling.
Det är för man är övertrött pga träningen. Om man tränar lagom mycket så kan man ha en bra utveckling hela tiden istället för att vara tvungen att vila för att få resultat.
Englund
Moderator

HP: 9
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 16:03
Viloveckor har ju andra fördelar också, inte bara själva vilan som är positiv. Du kanske kommer tillbaka ännu med motiverad, du känner dig starkare och har bättre självförtroende. På så vis så kan viloveckor ge en större ökning. Inte enbart själva vilan i sig.
Cybercowboy
Medlem

HP: 99
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 16:05
antonf Skrev:
Honn Skrev:
antonf Skrev:Bullshit!
Det går att komma tillbaks starkare efter en vila. Sett en del SL scheman där de avbryter markandet 10 dagar innan för att vara i toppform under tävling.
Det är för man är övertrött pga träningen. Om man tränar lagom mycket så kan man ha en bra utveckling hela tiden istället för att vara tvungen att vila för att få resultat.
Det Honn försökte få fram var att det finns systematiska program där man är på gränsen att överträna sig för att sedan ta en återhämtningsperiod med lite träning för att komma tillbaka mycket starkare/större.
Men du är väl trots allt.....16 år och vet allt vid det här laget?
antonf
Banned

Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 16:58
Cybercowboy Skrev:
antonf Skrev:
Honn Skrev:Det går att komma tillbaks starkare efter en vila. Sett en del SL scheman där de avbryter markandet 10 dagar innan för att vara i toppform under tävling.
Det Honn försökte få fram var att det finns systematiska program där man är på gränsen att överträna sig för att sedan ta en återhämtningsperiod med lite träning för att komma tillbaka mycket starkare/större.
Jomenvisst bara mytta om min ålder. Jävla översittarfasoner.
Cybercowboy
Medlem

HP: 99
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 18:19
antonf Skrev:
Cybercowboy Skrev:
antonf Skrev:Det är för man är övertrött pga träningen. Om man tränar lagom mycket så kan man ha en bra utveckling hela tiden istället för att vara tvungen att vila för att få resultat.
Jomenvisst bara mytta om min ålder. Jävla översittarfasoner.
Inte dags för dig att bli bannad igen snart? :)
antonf
Banned

Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 18:22
Är det jag som ljuger? Fattar inte att du bara kan kritisera mitt inlägg utan att ge dig på mig som person, står det inte i reglerna att personangrepp är förbjudna? Honn?
(Det här inlägget ändrades senast: 2006-12-06 18:23 av Aton.)
Honn
Moderator

HP: 31
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 19:43
Personangrepp är förbjudna. Cyber gick lite över gränsen. Tycker ni ska ha käftat en stund till innan hackas på ålder. Blir så tråkigt om det blir personligt på bara 2 inlägg.
stevebc
Moderator

HP: 4
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 19:47
FYI var mitt "skämt" tidigare verkligen inget illa menat, ledsen att det missuppfattades. Så ni vet.. inget illa menat :/
_henkee
Medlem

HP: 2
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 21:51
Stevebc, jag har kramat kudden hela natten, kände mig alldeles förstörd av att höra såna otäckheter, så krävs mer än en ursäkt ............ :'(

Jocke hur går det för övrigt med sjukdomen? tappat mycket i vikt eller hur ser det ut så här ett par dagar senare?
JockeMedFoten
Medlem

HP: 0
Markera som välskrivet/intressant/hjälpsamt2006-12-06 22:27
äter och äter, försöker dra i mig nån dl-rapsolja totalt per dag. Sitter juh en hel del still, de flesta kalorierna går väl åt att föra musen fram och tillbaka eller att sitta här och knappa på tangentbordet:) dags för invägning i morgonbitti, återkommer med eventuella förluster/ökningar:) Febern ligger kvar runt 37,5 och vill aldrig ge sig, hoppas vara på gymmet i helgen.
Skicka svar