Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Behöver råd..

Registrerad: 2003-07-20

Jag skulle behöva lite råd om hur jag samtidigt skall kunna bränna fett / träna upp svaga muskler.
"Punkförbränning" fungerar ju inte sägs det men jag börjar undra för jag har förlorat fett eller det är väl egenltligen muskelmassa från mina handleder så att dom nu är jättettunna (15 cm i omkrets), jag gissar på att det kan bero på att jag använder dom rätt mycket på jobbet och äter ganska litet på rasterna (jobbar natt) som har gjort att musklerna inte fått tillräckligt med enegi och försvagats (känner dock inte att jag blivit svagare) kan detta stämma?

Så ska jag börja äta mer när jag jobbar?, grejen är ju den att jag vill inte äta för mycket för jag har andra ställen på kroppen som jag också vill bli av med fett på så jag vill inte riskera att dom utökas, men som sagt verkar min tunna natt mat mest tagit massa från handledsområdet.
Finns det något energitillskott som är bra att äta eller nåt??
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Så det jag skulle vilja ha svar på är hur ska jag träna bränna fett från  kroppen och samtidigt bygga upp mina handleder/ armmuskler igen, vad ska jag äta och hur mycket??

Tacksam för tips, ideer :)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB