Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
är 177cm lång, väger 72kg. 16 år. Styrketränar 3-4ggr i veckan. Motionsträning ibland..
Jag vill öka i vikt. några tips ?
jag vill inte öka lite i vikt, jag vill öka mycke. Tänk er brottare, dem har ju relativt hög fett % men är även starka.
är 177cm lång, väger 72kg. 16 år. Styrketränar 3-4ggr i veckan. Motionsträning ibland..
Jag vill öka i vikt. några tips ?
jag vill inte öka lite i vikt, jag vill öka mycke. Tänk er brottare, dem har ju relativt hög fett % men är även starka.
köp superginer twinlabs... och ät mycket med ris. potatis och det ultimata byggar maten KYCKLING... fungerar skit bra...
jag ligger och kör på kyckling inan och efter träning..efter träningen ät så myckt du kan och ligg sen och slappa sen det kommer att göra susen och dricker mycket proteiner.... själv tycker jag att ja har fåt ett jättebra resultat.....
vad från 77 till 83 på en månad =) vist jag var ju långt tid inan sjukskrivaen där för gick jag upp så mycket i massa och i vattenmassa...
och jag kör vidare på det och det fungerar..
dircke en coca cola oxå...det blir fin fint det =)
Ät regelbundet minst 6 mål mat / dag mycket protein och kolisar men även fett välj bra fett omättat och fleromättat från nötter, oljor och fet fisk
Efter träning passar det bra att ta gainer eller liknande
Gör så att du räknar ut vad du har i intag i dag och öka med ca 500Kcal
Fler frågor så är du välkommen att maila mig
Lycka till Daniel