Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

lycklig, tack halso.info

Från: västerås
Registrerad: 2004-03-13

jag är en kille som har haft svårt med karaktär och har ätit dåligt i hela mitt liv, tror mkt bottnar i att jag aldrig fick äta mig mätt medans jag bodde hemma.

detta ledde till kraftig övervikt, har stigit i kg dem senaste 10 åren, men nu för ca 4-5 månader sedan började jag banta, det var kollosallt jobbigt i början men nu är det en vardag för mig.

tränar på gym 4 ggr i veckan och är ute och går 5-6 ggr i veckan + en massa bus med ungarna.

med detta forums hjälp så lärde jag mig äta rätt, och det har resulterat i 35 viktminsknig och har ca 15 kvar att gå ner, har gått ner ca 5 storlekar i kläder (tröjor), och från d116 till d104 i byxor. Målet är nära nu och jag är mer taggad.

Bonusen är att jag har fått en riktigt fin hållning och att folk bemöter mig på ett helt annat sätt. Samt att musklerna har vuxit kolosalt, särskilt ben, bröst, lats, biceps och triceps.

Så jag tackar er alla som är här och skriver vettiga inlägg, ni gör verkligen nytta för oss som inte vet hur man skall träna o äta för ett bra resultat.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB