Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Hallå! Jag utlyser kunskap från folk som har provat det mesta av det mesta för att hitta ett sjysst protein som smakar gott... Jag har inte karaktären att trycka i mig något som smakar "tillverkat" fler än en gång per dag... Jag blir så dj-vla trött på det. Snälla hjälp mig att hitta i denna djungel av äckliga smaker!!!
Peter Pan
Tycker du ska köpa ett billigt proteinpulver, och sen blanda med mjölk, lite krossade bär och lite glass, svingott :)
Det jag tycker smakar bäst är Whey 80`s jordgubb.
Dock kanske ON`s mintchoklad äger allting om det smakar som after eight som Tinner sagt förut, men inte testat den än.
smakerna varier ju från märke till märke.. De jag provat är: whey -80 choklad, Eiselt - Fastway och Optimum Nutritions 100%whey choklad.. 100% whey är goaste utan tvekan faktiskt.. Fast har tröttnat lite på dessa proteindrinkarna nu..
Utav alla olika märken och smaker som jag provat måste jag medge att Whey-80 jordgubb är godast.
Dock kanske ON`s mintchoklad äger allting om det smakar som after eight som Tinner sagt förut, men inte testat den än.
Den smakar faktiskt som After Eight, Har en burk i tillskottsförrådet! =D
Dock kanske ON`s mintchoklad äger allting om det smakar som after eight som Tinner sagt förut, men inte testat den än.Den smakar faktiskt som After Eight, Har en burk i tillskottsförrådet! =D
amagad! skicka ett smakprov? ;)
lägger min röst på PeptiPower Jordgubb
100% whey är gott helt enkelt :)
100% whey är gott helt enkelt :)
Håller med dig! Samtliga smaker är kanon... Absolut godaste pulvret på marknaden är annars 100% Whey MRP Chokladsmaken...
Vänligen,,,
Petrus
Nix, bäst tycker jag är whey-80 vanilj (ni läst rätt!) tillsammans med mjölk och dextro!!
Ja! Whey + dextro är faktiskt gött som bara den ;-)
tycker det blir så sliskigt sött när man blandar i dextropur proteindrinken.. även om man bara tar nåra t-skedar, nej whey-100 jordgubb utan nåra extra tillsatser är iaf den godaste jag ätit -:)
jag vet inte varför folk är så insatta i smaken. jag skulle äta bark om det vore mycket protein i skiten!
jag vet inte varför folk är så insatta i smaken. jag skulle äta bark om det vore mycket protein i skiten!
Okej...
lägger min röst på PeptiPower Jordgubb
Jag håller helt klart med.. Den är ljuvligt god, även med utblandning av vatten, men med mjölk... mumma :P
pedgren: man kan inte alltid vara kräsen..
själv gillar jag whey-80 jordgubb :>
pedgren: man kan inte alltid vara kräsen..
själv gillar jag whey-80 jordgubb :>
Jag förstår inte??? Varför? Har man ett alternativ är man väl bara dum om man inte väljer det godare, eller?
Mvh Peter
Jag förstår inte??? Varför? Har man ett alternativ är man väl bara dum om man inte väljer det godare, eller?
Mvh Peter
jao, men ibland får man ju lida pin för att bli fin :)
det går endå så jävla fort o svepa ner det tar ju bara runt 10 sek.. =)
Whey jordgubb är godast...
hahaha...
Whey jordgubb är godast...
Tycker whey80 jordgubb smakar bajs, men smaken är ju som baken... ;)
Tycker choklad är godast.
Word xRickardx.