Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Hungerdämpande? (ej diskussion om droger!)

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

Står snart inför en rejäl deff som kommer kräva ett ganska så lågt kcal-intag och då kryper matsuget fram, något jag som jag tycker är riktigt besvärligt. Någon som kan tipsa om tillskott som kan hjälpa mot detta? Jag vet att det finns mycket skräp, speciellt det som skall vara "fettförbrännande" men det är inte det jag söker efter nu.

En polare fick nys om efedrin som deffpreparat så jag kollade upp det, insåg efter 2 minuter att det var nej och åter nej åt det hållet. Diet + motion är det som gäller för mig, men som sagt om det finns något lagligt alternativ mot hungern så uppskattas det.

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Alri Hyperdrive 3.0 dämpar aptiten bra men det ger också långvarig energi,en extremt stark stim produkt alltså..

Från: Kristianstad
Registrerad: 2008-04-18
Webbsida

Jag drack vatten. Mängder med vatten. Det ger en mättande känsla. Plus att du får vätskebalansen på köpet ;)

Webbsida

Dr Nick skrev:

Alri Hyperdrive 3.0 dämpar aptiten bra men det ger också långvarig energi,en extremt stark stim produkt alltså..

Står att det ej bör användas för folk under 21 år, blir själv 20 om två månader... dessutom verkar det innehålla en hel del grejer utöver det jag i första hand är ute efter,

The need for extreme appetite suppression seems to be a large factor in the out come of any diet intended to help lose body fat. So we added hoodia.

Hoodia har jag läst om och vad jag förstått så; Det i sig bör ha en åldersgräns vid 18 år men man vet inte hur det påverkar yngre, så alltså borde det vara safe för mig. Verkar även inte finnas några kända bieffekter.

Är det då inte smartare att inskaffa ett tillskott innehållandes i största mån hoodia?

Edit: nu har jag kollat upp och det verkar finnas en riktigt stor marknad kring "Hoodia Cactus Forte"... fungerar det verkligen så bra som det sägs, eller är det ännu en bluff?

Senast redigerat av Wille005 (2008-10-13 19:47)

Webbsida

NybZ skrev:

Jag drack vatten. Mängder med vatten. Det ger en mättande känsla. Plus att du får vätskebalansen på köpet ;)

Jo den kuren har jag testat, men man blir så kissnödig ;) Fungerar det så tycker jag det är värt att lägga lite pengar på ett tillskott.

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Te (antagligen kaffe också, men det dricker jag inte själv) och lightdrycker funkar bra.

Webbsida

Cybercowboy skrev:

Te (antagligen kaffe också, men det dricker jag inte själv) och lightdrycker funkar bra.

Då kan man väl lika gärna dricka vatten?

Från: Stockholm
Registrerad: 2006-10-11

Blir bara så jäkla trist att stoppa sig 10 glas vatten om dagen varje dag i 2 månader.

Från: Kristianstad
Registrerad: 2008-04-18
Webbsida

10 glas bara? Stora glas då hoppas jag =) Jag drack nog 2,5-3 liter om dagen när jag deffade. :P

Webbsida

Kollat runt och finns så jäkla mycket preparat... och jag blir rädd för nästan allt xD

Funtar på o köra rätt clean då asså... kreatin o vatten typ.

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Wille005 skrev:

Cybercowboy skrev:

Nja, te innehåller ju en massa olika bra grejer. För min del blir det väldigt mycket Pepsi Max under diet, och det mättar rätt bra. Sen hurvida det är bra är en helt annan fråga.

Webbsida

Cybercowboy skrev:

Nja, te innehåller ju en massa olika bra grejer. För min del blir det väldigt mycket Pepsi Max under diet, och det mättar rätt bra. Sen hurvida det är bra är en helt annan fråga.

Haha pepsi max? Låter ju nästan dumt! :D

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

Det är mycket preparat-tänkande nu. Ät fem gånger per dag istället och drick mycket vatten. Det har alltid funkat förr.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB