Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Biceps hur stort till nästa sommarn

Från: Göteborg
Registrerad: 2008-06-25
Webbsida

Tja, Jag undrar hur stora mna biceps ungefär kommer att vara vid nästa sommar,( vid 30 maj).
Köpte 10 kg hantlar och tänker bara göra hantelcurls 5x12(Kommer att köpa vikter om det behövs men nu tränar jag med 6 kg) Nu har jag en omkrets på 27 ynka cm på mina biceps. när de är utsträckta:'(.

Registrerad: 2008-03-24

Det kan man inte riktigt säkert veta, men jag garanterar dig att tränar du bra och hela kroppen kommer resultaten vara kalasbra! Med rätt kost- mkt mat- så kommer det bli kalas!

Fokusera inte så mycket på mått m.m. utan träna rätt och have fun med din träning! =)

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

Det kan man inte riktigt säkert veta, men jag garanterar dig att tränar du bra och hela kroppen kommer resultaten vara kalasbra! Med rätt kost- mkt mat- så kommer det bli kalas!

Fokusera inte så mycket på mått m.m. utan träna rätt och have fun med din träning! =)

Men hur "snygg" kommer min kropp att bli tror du/ni, KOmmer mina biceps vara stora så att de syns samt magmusklerna kommer de synas vid maj om jag sköter mig?

Registrerad: 2004-10-08

Jag tror du kommer vara fett snygg. Alla tjejer kommer lämna snigelspår när de ser dig. Vattenplaning överallt på stan. HELVETE SÅ SNYGG DU KOMMER VARA.

Tror jag alltså.

Webbsida

Cybercowboy skrev:

Jag tror du kommer vara fett snygg. Alla tjejer kommer lämna snigelspår när de ser dig. Vattenplaning överallt på stan. HELVETE SÅ SNYGG DU KOMMER VARA.

Tror jag alltså.

Haha nice;D

sajoh18 skrev:

spicegirl_17 skrev:

Men hur "snygg" kommer min kropp att bli tror du/ni, KOmmer mina biceps vara stora så att de syns samt magmusklerna kommer de synas vid maj om jag sköter mig?

Ja absolut! Äter du bra, tränar bra så ger det resultat!

En fråga, är du mer för att andra ska se att du har en bra kropp än att du själv tycker om/vill att träna?

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

sajoh18 skrev:

spicegirl_17 skrev:

En fråga, är du mer för att andra ska se att du har en bra kropp än att du själv tycker om/vill att träna?

Jag tycker att det är kul och träna, och ge max. Det bästa med träning är att se resultaten när man har lyckats efter allt jobb. Men lite kul e det att visa andra sina magmuskler osv:d a du fattar;D

sajoh18 skrev:

spicegirl_17 skrev:

sajoh18 skrev:

Jag tycker att det är kul och träna, och ge max. Det bästa med träning är att se resultaten när man har lyckats efter allt jobb. Men lite kul e det att visa andra sina magmuskler osv:d a du fattar;D

Kul att du känner så! Att träningen är rolig, det är viktigast av allt. Som jag sa, skynda långsamt.

Kom ihåg: Att färdas genom målet kan vara en större upplevelse än faktiskt uppnå det.

Från: Malmö
Registrerad: 2008-04-16

Hur tror du att du kommer se ut om du har en svällande biceps och helt urhålkade bröstmuskler och dålig hållning pga för lite rygg och bröstträning? Eller tändsticksben pga lite benträning? Och hur tror du dina armar kommer se ut om du har en jättebiceps och ingen triceps? Tro mej, ja har sett folk som discotränar o det ser löjligt ut.

Registrerad: 2006-05-13

Dina biceps kommer vara ungefär 17,28 mm större om ett år.

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

spicegirl_17 skrev:

sajoh18 skrev:

spicegirl_17 skrev:

Kul att du känner så! Att träningen är rolig, det är viktigast av allt. Som jag sa, skynda långsamt.

Kom ihåg: Att färdas genom målet kan vara en större upplevelse än faktiskt uppnå det.

snacka om optimism.

föresten Sajoh18, alltså med 10 kg's hantlar lär du inte komma så långt.

Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

ZEE skrev:

snacka om optimism.

Lol, lär ju räcka flera år, ofta nån bicepscurlar så mkt som 10kg?

Senast redigerat av Lajne (2008-08-06 19:45)

Registrerad: 2003-09-04

jag antar att du inte är särskilt gammal. Börja träna på gym hela kroppen med nån som kan det ordentlit.. att bara träna biceps kommer se lustit ut efter ett tag

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

Lajne skrev:

ZEE skrev:

snacka om optimism.

Lol, lär ju räcka flera år, ofta nån bicepscurlar så mkt som 10kg?

hahahaha

ZEE skrev:

spicegirl_17 skrev:

sajoh18 skrev:

snacka om optimism.

haha nej absolut inte! Jag vill bara att trådskaparen inte ska fokusera så mkt på mått som jag skrev tidigare :P

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

TOXIII har fel, de kommer växa 17,282mm (hur ofta ska jag säga att åt dig att inte glömma 2an när vi talar om biceps?)

Registrerad: 2007-06-26

spicegirl_17 skrev:

Vill man vara riktigt säker på hur det ligger till så ska man ta en titt på hur många som började träna i tonåren och som fortfarande tränar efter att dom är 30 år. För varför lägga av med något som är så roligt? Det är sällan folk som fastnar för golf en dag får för sig att golf är tråkigt och slutar om du förstår vad jag menar.

Senast redigerat av Alltidxx (2008-08-07 13:18)

amen vafan, jag sa ju "ungefär"!

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

I regel mäter man överarmen med biceps flexad och inte utsträckt. Jag gissar att du skulle öka 1-2 cm fram till 30 maj nästa år om du enbart kör med 10-kgshantlar fram till dess. Uppsök ett gym och träna hela kroppen istället, jag lovar dig att det ger ett bättre resultat.

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

The_Original_XIII skrev:

amen vafan, jag sa ju "ungefär"!

Skärp dig! H*n skrev 10kgs hantlar och 5x12.

10x12,5^-4+9~7594,485= 17,282mm som KOP sa.

Rätt ska var RÄTT.!

Senast redigerat av high_school_boy (2008-08-07 14:11)

haha vilken jävla uträkning.! hur fan visste du att man gjorde så.? :P

Från: Göteborg, Sveriges framstjärt
Registrerad: 2005-01-16
Webbsida

Troll

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Lajne lärde mig.

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

För en gångs skull en bra fråga och ni bara skämtar bort den. Inte alls dumt att fråga hur mycket tillväxt man kan vänta sig på si eller så många månader. Ett bra svar gör ju att man kan sätta upp realistiska mål.

Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

En bra fråga? Det är ju en fråga som helt och fullständigt saknar all möjlighet till ens ett ungefärligt svar.

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB