Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Vägen mot magrutorna!

Registrerad: 2008-03-24

Mitt midjemått ändrades inte heller först efter 3-4 veckor. Hur känns det? Har du märkt någon skillnad o du ställer dig framför spegeln?

Hold on! Det är svårast i början , keep it up och resultaten kommer =) Bara du har viljan klarar du dig!!

Registrerad: 2008-04-16

Shitt fan äntligen nåt positivt framsteg! :) ..

Dags för 4:an idag igen, kändes dock inte alls bra första 100m och jag tänkte att det bara skulle bli en runda strax under 30 minuter. Men sedan började löpstegen stämma och jag sprang sprang och sprang, faktiskt utan att stanna en enda gång under första halvan. Timade 8min på min "påhittade halva", minuten bättre än senast! Kändes att jag verkligen kunde behålla den minuten och resten av vägen rann det på bra. Fick tiden 23.31, EXAKT 1 MINUT bättre än förra veckan! ;D

Nu äre ba hoppas på att det börjar hända något med magen snart med innan jag får damp  :)
Har ju börjat käka riskakor nu med som ersättning för onyttiga grejjor :)

spicegirl_17:

Okej aja får hoppas det händer nåt med mig snart med ;P Näe märker ingen skillnad alls faktiskt, magen ser likadann ut.

Ajuste glömde å skriva i förra, tränade ju överkropp idag med och FYFAN vad jag börjar tappa. Har ju betydligt mindre energi nu och jag pallade långt ifrån det normala på bänken.. aja hoppas inte det rinner iväg nu och att det bara var en tillfällighet :/

Var ute å gick/joggade idag, tog de lungt kände inge större sug på att runa hela vägen.

Gym idag med och jag fortsätter att "underprestera". Men får bara hoppas att det håller sig på denna nivå nu och inte sjunker ännu lägre ...

Käkat har jag ju gjort idag med .. blev morsans rågbröd till frukost (hann inte med lunch..), kött å nån gratäng+MASSA sallad till middag. På kvällen blev det äggröra (1gula, 3ägg) med sallad igen.

Imorrn blire upp tidigt å träna så ska hinna med lunch oxå. Får se om de blir en riktig löprunda med.

Jag vet inte om jag bara inbillar mig kanske men jag var så avslappnad som jag kan vara och kollade flera gånger nyss, och jag tror faktiskt att jag gått ner 1/2 centimeter runt magen XD Och jag hade inte ens magträning idag ^^ Så KANSKE, kanske det är på väg neråt nu? :D

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

Du ser, nu släpper det!

Ett tips. Mät midjan på morgonen, det kan variera rätt mycket under dagen. Om du alltid väger och mäter dig på morgonen efter toalettbesök blir det mer rättvisande.

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB