Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 15 16 17 Tråd låst

Lajne löper!

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Löpning, 23/8-08

Bara sprang lite på löpbandet, eftersom det regnade så jävligt. Det hela kulminerade i 1km @ 13km/h följt av 500m i 14,5km/h. Gick dock ganska dåligt överlag, inklusive upp och nerjogg blev det inte mer än ~4,5km.

Från: Glasgow
Registrerad: 2008-07-31

hello,
hope u get well soon. im going through a slump too well went through a bad week now im ok on monday im destroying the gym 3 hours worth. we all go through these ull be fine.

Im ticking of everyone with this english apparently? good. thyll have to wait my swedish is under construction.
I know what u mean about archery its wonderful, patience and judjement now making them is more fun. I did teach my self by actually making one at 12. like it so continued making them bigger and well more proper the last i made was a 6 footer 180cm need to brace it on the ground and pul it over shoulder just to srting it forget iron arrow heads and went hunting that one was a man killer i was 21 then nothing better to do apparently.  this one is a proper one it is fantastic but cant go hunting or outdoors much. so kinda sux. anyways

have a fun week.
walid

Webbsida

Oh, but I am well, its the training that was just being boring. But that'll change tomorrow, so its all good=)

I dont think ur ticking anyone off; if anything they're a little flabbergasted (god, i love that word xD) to see a nonswedish person at halso. Anyways, i'll have a new journal starting tomorrow, and in the first post there will be a small text in bold in english, just for ppl like you. Dont miss it! ;)

Webbsida

Det är dags att låta den här dagboken gå i graven. Innan jag ber steve låsa den för gott tänkte jag dock göra en väldigt kort summering.

Den här dagboken hade från början ett flertal förhoppningar, varav allteftersom tiden gick ETT enda utkristalliserade sig som ett mål. Det målet var att jobba upp konditionen till en sådan nivå att Babels deloadschema blev en möjlighet, då jag redan från början kände att det var den perfekta avslutningen på en tung period, eller kanske bryggan mellan två sådana. Hade jag försökt det direkt från början hade jag blivit ägd, medan jag nu faktiskt klarar av det (om än med vissa besvär). Det gör att denna dagbok inte längre behövs; den hade kunnat ha ett helt annat mål och helt andra förhoppningar i sig, men klagande benhinnor och bristande psyke har en gång för alla klargjort att sporten löpning inte är något för mig. Eller åtminstone inte som huvudsysselsättning i alla fall, jag klagar knappast över att ta ett par längre, avslappnande rundor varje vecka mest för njutnings skull. Vilket är ytterligare en bra sak träningen som bedrevs här har gett mig, möjligheten att njuta av löpning samt att löpa för njutnings skull. Något som nu alltså inte bara är förenligt med en bättre hälsa, men även med optimalare styrketräning. Halleluja =D
Nästa projekt börjar imorgon, och jag ser fram emot det med enorm spänning och förväntan. Men det är inget som kan ske i en dagbok titulerad "Lajne Löper!" i alla fall. Så "tråd låst", med andra ord.

//Lajne

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Tråd låst. Tack gode gud.

Sidor: 1 … 15 16 17 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB