Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Öl = träning?

Från: Visby
Registrerad: 2003-12-28

Gör jag som jag, häll ut alkoholen. :P

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

Dricka öl är dåligt för träningen. Hur dåligt beror på mängd alkohol. Vore det inte bäst om du istället talade om hur mycket negativ påverkan du är beredd att acceptera innan du avstår öl? För annars försvinner aldrig den här frågeställningen då svaren alltid kommer bli "det är inte så farligt" mätt på en individuell farlighetsskala där villighet att acceptera risk skiljer vitt och brett.

Från: Stekvadet
Registrerad: 2006-10-15

Richard_85 skrev:

Låter som det skulle va både smartare och billigare att ens inte köpa nån då....

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Zacke skrev:

Richard_85 skrev:

Låter som det skulle va både smartare och billigare att ens inte köpa nån då....

Han kanske menar att destillera vodkan och behålla vattnet?^^ Fast då är det väl iofs billigare att bara hälla upp lite kranvatten...

Registrerad: 2008-08-06

Det är märkligt, att avståndstagande från alkohol är så kontroversiellt. Jag är 23 och har i princip aldrig druckit en droppe, och folk har verkligen problem med att smälta det. Men det är kanske inte en diskussion för det här forumet.

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

AlexanderSupertramp skrev:

Det är märkligt, att avståndstagande från alkohol är så kontroversiellt. Jag är 23 och har i princip aldrig druckit en droppe, och folk har verkligen problem med att smälta det. Men det är kanske inte en diskussion för det här forumet.

Man lär sig leva med det har under mina 11 år som nykterist fått höra både det ena och det andra.
Det är lite olika beroede på var man befinner sig,
men i skandinavien har jag kommit fram till att det lättaste är att säga att "jag kör ikväll"
(jag kör alltid så det är ingen lögn =) )

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Jag kör alltid också....porslinsbussen.

teeheheehhh :/

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB