Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Ang kreatin

Från: Jorden
Registrerad: 2008-06-11

Hej! Jag läste er "Sticky" tråd och fann kreatin intressant. Tack för all information.
Men en sak jag inte fick reda på är om man ska använda kreatin under längre perioder eller om man ska ta kreatin under ett par veckor sedan ta ett uppehåll eller något sådant.

Ännu en gång tack för all information :D

Från: Ö-vik
Registrerad: 2007-09-12

Det är bra att ta ett uppehåll efter x antal veckor för att kroppen själv inte skall sluta producera kreatin, har inte koll exakt hur länge du skall köra i sträck men!

Från: Jorden
Registrerad: 2008-06-11

Hessa skrev:

Det är bra att ta ett uppehåll efter x antal veckor för att kroppen själv inte skall sluta producera kreatin, har inte koll exakt hur länge du skall köra i sträck men!

Ja det var det jag var rädd över tänkte att något sådant skulle kunna ske, men då är min fråga ifall du eller kanske någon annan skulle råka veta. Hur länge ska jag ta uppehåll? Efter hur lång tid? Ska man göra detta regelbundet alltså ta kreatin sen uppehåll osv?

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

Brukar stå dosering på varje enskild produkt, annars brukar det gälla en period på 4-5 dagar när du tar 3-4 ggr per dag och sedan 1 gång per dag i 7-8 veckor för att sedan ta en paus och börja om från start. Kan variera men tror inte det spelar så stor roll.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB