Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

lägga till ett pass

Från: Kalmar
Registrerad: 2006-02-15

Just nu tränar jag så här:
Månda: bröst,biceps
tisda: rygg,mage
onsda: vila
torsda: axlar,triceps
freda: ben

Skulle det gå bra om jag slängde in ett spring pass på onsdag? Det kan ju inte ni riktigt svara på det vet jag men jag läste här för ett tag sen att om man springer dagen efter man har varit på gymmet så förlorar man det man tränade dagen innan, skitsnack?

Registrerad: 2008-03-24

Är inte expert på detta heller :p Men är det inte bättre att lägga: bröst triceps, axlar biceps ? . pga av att bröstmusklerna och tricepsen går lite hand i hand t ex i bänkpress ? Eller är jag ute i cyklar ?

På din fråga tror jag det är rent skitsnack!! Man ska ju helst inte springa världens pass efter om man kör BEN dagen före , men jag tycker absolut du kan lägga in ett löppass.

kanske?

måndag: bröst, triceps
tisdag: löppass
onsdag: vila
torsdag: rygg, mage
fredag ben, axlar biceps

Många kör bröst, triceps men inte jag. Eftersom jag gillar det helt enkelt inte. Jag känner att jag är stabilare om jag skiljer på dom. Kan ta ut mig och ta mer vikt tex.

Misstänkte att det va skitsnack:P

ok, bara du tycker det är bra :) alla är olika. Hm, var INTE säker, jag kan ha fel men enligt min åsikt tycker jag det är bullshit!

aa får vänta vad andra har att säga..

Men detta
Månda: Bröst, biceps
tisda: springa
onsda: vila
torsda: axlar,triceps,ben
freda: Rygg,mage

Började jag digga som fan nu:)haha

haha skit bra! Jag är faktiskt stolt om andra diggar de med  ( andra = de kunniga :p  Keep-pump, lajne osv :p

Bara för att dom är kunniga så kvittar det om dom diggar detta det är liksom från person till person:P

RAzzEM skrev:

Bara för att dom är kunniga så kvittar det om dom diggar detta det är liksom från person till person:P

så rätt så :D

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Har faktiskt själv kört liknande split (fast utan löpträning ^^). Jag tycker du ska lägga benen först = Ben, axlar, triceps! Tänk också på att det kan bli väldigt tungt att köra ben och rygg dagarna efter varandra (speciellt om du gör de "riktiga" övningarna såsom mark, böj, stela mark osv...). Du kan testa till en början men du kan behöva en vilodag mellan ett tungt benpass och ett tungt ryggpass! =)

Kör hårt ;D

Jag håller med keep on pumping, som han säger, om du kör marklyft och ben dagen efter, blir kanske lite tungt. Men testa o se hur det känns :D

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB