Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2 3 4  

Svea fastar inte periodiskt. Svea fastar.

Registrerad: 2007-03-03

Idag 00:00 startade jag min fasta. Det enda som får intas är lightdrycker, luft, vatten, tandkräm, tuggummi och EsaPro.

Jag ska fasta sålänge jag kan och tänkte föra en matdagsbok över det här. Hur interessant det blir får ni avgöra själva. Jag satsar på att klara åtminstone ett par veckor.

Diet: lightdrycker, luft, vatten, tandkräm, tuggummi och EsaPro.

Träning:
1 set (4-8 reps) till failure per muskelgrupp så ofta jag orkar.

Morgonvikt: 83kg.

Träning idag: Bråkade med morsan om hennes fysiologitenta (adrenalinet ökade som ökade frisättningen av fettsyror).

Registrerad: 2008-04-09

Sjukt!
Kan inte tro att du kommer må särskilt bra alls men låt absolut inte min åsikt hindra dig. Ska bli otroligt intressant att följa.

Fattar inte varför du ska käka massa tandkräm bara :P.

Registrerad: 2007-10-08

Detta låter intressant, vad har du tänkt att du ska ha för mål med detta? Låter lite flummigt att fasta non-stopp

Detta låter intressant, vad har du tänkt att du ska ha för mål med detta? Låter lite flummigt att fasta non-stopp

Jag ska uppnå total kontroll. Allt jordiskt ska ligga under mina fötter.

Fattar inte varför du ska käka massa tandkräm bara :P.

Det ska jag inte. Men jag skrev allt som är tillåtet och jag kommer att borsta tänderna så jag kan ju inte utesluta att få i mig något mg tandkräm.

Från: Lund
Registrerad: 2006-03-31

Fy fan vad inspirerande. Hade tänkt mig något liknande själv längre fram för att bli oberoende av all skit och kunna fokusera enbart på meditation. Lycka till, kommer definitivt följas.

Hehe. Jag känner på mig att det här kommer att bli revolutionerande.

Jag kör Periodisk Fasta. Jag ska fasta i ett halvår sen äta 2750 x 175 kcal på en dag. Ätardagarna kommer att ligga vid julafton och midsommar.

Kanske kan berätta vilka övningar jag kör:

Bänkpress
Militärpress
Frontböj
Någon roddövning, har inte bestämt vilken
Skivstångscurl
Smalbänk

Jag kommer inte att redovisa vikt, utan jag kommer att redovisa i X + kg. Dvs. bänkpress kommer att vara:

Bkg x 6 (6 = repetition)

och sen kommer jag att skriva:

B+5kg x 6

när jag har ökat 5kg osv. Ni får se imorgon efter mitt första pass, om jag orkar.

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

I Svea I skrev:

Jag kör Periodisk Fasta. Jag ska fasta i ett halvår sen äta 2750 x 175 kcal på en dag. Ätardagarna kommer att ligga vid julafton och midsommar.

Haha du har återigen bevisat att du inte är vid dina sinnes fulla bruk. xD

Väldigt kul och intressant att följa. Säker på att inte en eller annan rysk vitamin kommer slinka ner under tiden?^^ Jag förstår inte hur du ska överleva om jag är ärlig, men du har bättre koll på detta än vad jag har. (Tänker främst på mikronutrienterna nu)

Sen är det väl lite väl löjligt att inte våga skriva ut vikten vid passet? =D

Väldigt kul och intressant att följa. Säker på att inte en eller annan rysk vitamin kommer slinka ner under tiden?^^ Jag förstår inte hur du ska överleva om jag är ärlig, men du har bättre koll på detta än vad jag har. (Tänker främst på mikronutrienterna nu)

Eheh. Skörbjugg ftw.

Sen är det väl lite väl löjligt att inte våga skriva ut vikten vid passet? =D

Jag föddes löjlig, feg, ful och fet.

Det enda som oroar mig är att det är avslutningsfest om en vecka imorgon :'(. Vet inte om jag ska käka då eller bara sitta och glo och berätta att jag ska fasta i ett par månader ...

Webbsida

Haha ser att du undviker frågan om ryska vitaminer ;). Haha ja du får gärna meddela hur skörbjuggen kändes xD!

Visste väl att det var för bra för att vara sant. Juste hur som helst att du inte förnedrar oss andra genom att skriva ut vikterna.

Filmar du ätardagarna?

Gustav N skrev:

Visste väl att det var för bra för att vara sant. Juste hur som helst att du inte förnedrar oss andra genom att skriva ut vikterna.

Filmar du ätardagarna?

Vad var för bra för att vara sant?

I Svea I skrev:

Gustav N skrev:

Filmar du ätardagarna?

Det första upplägget.

Webbsida

Jag tror inte ens svea får i sig 500000 kcal på en dag :D

Gustav N skrev:

I Svea I skrev:

Gustav N skrev:

Filmar du ätardagarna?

Det första upplägget.

Det är ju sant.

Jag tror inte ens svea får i sig 500000 kcal på en dag :D

Du tror fel.

Webbsida

Det innebär ju bara 55555gram fett! =D Dvs 55liter olja ;D! Hur ser kostupplägget ut för dessa ätardagar? ;)

Keep_On_Pumpin skrev:

Hur ser kostupplägget ut för dessa ätardagar? ;)

"Ät.".

Morgonvikt: 80kg (-3kg sen igår morse),

Registrerad: 2005-05-29

Du är ju fan värre än vad jag var när jag körde min vlc diet :P..Men ska bli intressant detta :D..Förlorat rätt mycket vatten sens igår?

Haha, japp, som fan.

Helvete vad orkeslös jag känner mig; det är som när man har sprungit ett maraton, så känns det. Musklerna ömmar som fan.

Nu har jag fastat i 24+8.5h

I Svea I skrev:

Haha, japp, som fan.

Helvete vad orkeslös jag känner mig; det är som när man har sprungit ett maraton, så känns det. Musklerna ömmar som fan.

Du borde ju bli muslim. Snart så är ju fastan för oss. Upp vid 04:00 och sen fasta fram till 22:00 på kvällen eftersom fastan infaller på sommaren :D.

Webbsida

Jag var också ungefär uppe i det där timtalet när jag körde min periodiska fasta under deffen. Men sen vart jag rädd att muskler skulle försvinna så jag åt. Är du inte rädd för det?

Jo. Skitskraj faktiskt.

Men jag drack nyss 10g EsaPro.

Hardstyle skrev:

I Svea I skrev:

Haha, japp, som fan.

Du borde ju bli muslim. Snart så är ju fastan för oss. Upp vid 04:00 och sen fasta fram till 22:00 på kvällen eftersom fastan infaller på sommaren :D.

Jag äger muslimer på att fasta.

Webbsida

Är du hungrig då? Jag var inte speciellt hungrig måste jag säga :S. Dock var första dagen innan man vant sig vid det hela helt klart värst. Sjukt hängig och förbannat ont i huvudet!!

Kommer inte den EsaPron oxidera till glukos rätt snabbt? ^^ Eller tror du redan kroppen ställt in sig på svält? Hur säker är du på att kroppen verkligen bara använder sig av fett vid svältläge?

I Svea I skrev:

Hardstyle skrev:

I Svea I skrev:

Haha, japp, som fan.

Jag äger muslimer på att fasta.

Du drack ju nyss Esapro och ja antar att det är med saft :P..Under fastan så får du varken dricka eller äta nåt mellan 4 - 22 :P

Sidor: 1 2 3 4  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB