Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Alternativ till kp3?

Från: Leksand
Registrerad: 2006-08-31

Hej där, nu såhär under deffen är ju NO produkterna ovärdeliga, dock börjar mina söta kp3 påsar ta slut och jag känner att den produkten är färdig testad (andra lådan nu) och vill gärna ha något annat. Så söker en NO/stim produkt (helst med koffein) som kan matcha kp3 till ett förmånligt pris,

Har funderat på att köpa koffein tabs (alert fx) och köra tsm med beta-alanin, kan det vara något?

Tackar som vanligt ödmjukast för era utförliga svar,

mvh

Senast redigerat av Bragd (2008-05-20 22:06)

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Rage

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Fierce från SAN eller Nano vapor från muscletech tror jag du hade blivit nöjd med, och precis som kp3 så smakar dem väldigt bra, till skillnad från en del av dem andra likvärdiga som smakar vidrigt.

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Koffein + beta-alanine är en kombo som bevisligen fungerar, och billigt också. Du kommer framför allt bli mer uthållig, orka fler reps.

NO Shotgun är enligt min åsikt den bästa NO/Pre-workout-produkten, men lite dyr. Gör att din maxstyrka ökar, troligen mer än kombon ovan.

Registrerad: 2008-04-09

T-Rex skrev:

Koffein + beta-alanine är en kombo som bevisligen fungerar, och billigt också. Du kommer framför allt bli mer uthållig, orka fler reps.

NO Shotgun är enligt min åsikt den bästa NO/Pre-workout-produkten, men lite dyr. Gör att din maxstyrka ökar, troligen mer än kombon ovan.

Måste agera kanon här. Shotgun har fungerat satans bra för mig när det gäller styrka och energi.
Mailade www.nordicafitness.com häromdan och de får in en ny last om en vecka, då rejält prissänkt :D.
Jag och vänner ska storshoppa shotgun då.

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

T-Rex skrev:

Släng på lite kreatin av valfri sort på det så har man en alldeles utmärkt och prisvärd produkt, speciellt om man kör på ett monohydrat! :)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB