Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Fitness innan Australien resan!!

Registrerad: 2008-05-18

Hejsan!
Har i 3 månaders tid tagit tag i min övervikt.. eller övervikt kan man kanske inte kalla det men har man varit underviktig hela sitt liv och sedan efter man börjar med p-piller och började komma upp i 20 års åldern så har ämnesomsättningen förändrats och nu har jag kommit till de stadiet att de räcker och titta på en pizza eller något så går man upp direkt..

Jobbar som frisör och hade en kund som trodde jag var gravid och en annan var så övertygad om det trots att min chef sa att jag inte var de men det trodde inte kunden på så berättade det för hennes son som i sin tur gratulerade min helt omedvetande pojkvän till att han skulle bli pappa..

då fick jag nog nu ska bildäcket bort..

Ska även genomföra min drömresa till australien i november och då kommer man visa sig i bikini på många kort och skulle vilja kunna ha en kropp att visa upp som man inte skämms över att visa..

Mina mål är:
*Få en syggare och fit kropp
*Öka i muskelmassa
*65 kg innan midsommar
*drömmålet vore 60 kg till november

Mig:
25år, 173cm och väger 69,6kg.

Schema:
Måndag: Spinning 60min, ev styrketräning 20-30 min kör då arm och rump maskinerna
Tisdag: Abs 30 min, gymträning (armar, rygg, mage)
Onsdag: Body toning 660 min
Torsdag: Spinning 60 min ev styrketräning 20-30 min kör då arm och rump maskinerna

Fredag: vila ibland löpning 2.8km
Lördag: Vila(ibland löpning 2.5 km)
Söndag: Vila

kosten jag äter nu försöker jag ej överstiga 1300 kcal. använder hälsovakten i så stor utsträckning jag kan..

Frukost: 1 grova mackor eller lättfil med hemmagjord musli
Mellanmål: 1 banan eller knäcke macka med kalkon
Lunch: kycklingsallad med pasta
Mellanmål: knäckemacka med kalkon eller frukt typ banan eller päron
mellanmål: direkt efter träning brukar jag ta en banan då jag har en stund att åka hem