Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Tips och frågor om fettförbrännare sökes

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-04-05

Hej
Undrar va ni har för erfarenhet av AMP. finns där några bieffekter?
eller om ni kan tipsa mig om någon bra fettförbrännare. Eller ska man prova lose-it?

Kan inte ta koffein så sent på kvällen(läs efter fem).
Kan man ta dem på morgonen och typ till lunch och att de ändå gör nytta?

Å amp har inte så hög koffein halt per tablett heller så där kan man ju reglera lite som man vill.
En redbull innan träning e ok men en 200mg koffein funkar inte. Testade fierce och kunde inte somna.

Senast redigerat av Iggle (2008-05-09 16:01)

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Iggle skrev:

Hej
Undrar va ni har för erfarenhet av AMP. finns där några bieffekter?
eller om ni kan tipsa mig om någon bra fettförbrännare. Eller ska man prova lose-it?

Kan inte ta koffein så sent på kvällen(läs efter fem).
Kan man ta dem på morgonen och typ till lunch och att de ändå gör nytta?

Å amp har inte så hög koffein halt per tablett heller så där kan man ju reglera lite som man vill.
En redbull innan träning e ok men en 200mg koffein funkar inte. Testade fierce och kunde inte somna.

Amp är mycket svårare att somna på en enbart koffein kan jag lova dig..
Dessa "fettförbrännare" är bara bra för att ge extra energi och möjligen minska aptiten,någon större/märkbar effekt på kalori förbrukningen ger det inte.
Skulle vilja påstå att Amp och Hyperdrive är dom bästa stimulant produkterna som finns ute i dag.
(Enligt mig)

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Jag skulle vilja slå ett slag för Stimulant 2X också. Fast iofs så är jag inte ett fan av såna tillskott, men stimulant 2X är riktigt bra i min mening.

Edit: Stavfel.

Senast redigerat av Englund (2008-05-09 17:08)

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-04-05

ok så om ja redan kör på rage(utan koffein) och samtidigt minskar mitt kaloriintag å lägger kanske till nått cardiopass så gör det säkert susen? =)

Webbsida

Englund skrev:

Jag skulle vilja slå ett slag för Stimulant 2X också. Fast iofs så är jag inte ett fan av såna tillskott, men stimulant 2X är riktigt bra i min mening.

Jag gillade verkligen första versionen skarpt,gav mig energi länge och på ett lugnt bra sätt elelr hur jag skall förklara det,av v2 får jag hjärtklappning samt en känsla av obehag,hur dosérar du den?

Webbsida

Iggle skrev:

ok så om ja redan kör på rage(utan koffein) och samtidigt minskar mitt kaloriintag å lägger kanske till nått cardiopass så gör det säkert susen? =)

Det är väl självklart,går du ner så ligger du på underskott,om inte så minska bara kalori intaget eller öka förbrukningen eller som du själv skrev,gör båda..
Väg dig en bestämd dag i veckan på tom mage och utgå från det.

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Dr Nick skrev:

Englund skrev:

Jag gillade verkligen första versionen skarpt,gav mig energi länge och på ett lugnt bra sätt elelr hur jag skall förklara det,av v2 får jag hjärtklappning samt en känsla av obehag,hur dosérar du den?

I början räckte det med 1 kapsel per dag. Men så småningom så blev kroppen van. Jag gick över till 3 (2+1) kapslar och sedan 4 (2+2 eller 3+1) kapslar per dag men till slut var det också för lite.
Nu tar jag 2 eller 3 kapslar i samband med liten måltid (en frukt/macka eller liknande bara) de dagar jag vill få extra energi, 2-3 dagar i veckan ungefär.

Tar man varje dag så tycker inte jag att man får ut någon effekt efter ett tag.

Webbsida

Englund skrev:

Dr Nick skrev:

Englund skrev:

I början räckte det med 1 kapsel per dag. Men så småningom så blev kroppen van. Jag gick över till 3 (2+1) kapslar och sedan 4 (2+2 eller 3+1) kapslar per dag men till slut var det också för lite.
Nu tar jag 2 eller 3 kapslar i samband med liten måltid (en frukt/macka eller liknande bara) de dagar jag vill få extra energi, 2-3 dagar i veckan ungefär.

Tar man varje dag så tycker inte jag att man får ut någon effekt efter ett tag.

Jag använder bara sånthär när jag verkligen behöver en extra boost,aldrig som du säger varje dag...
Man vill ju inte bli imun..

Skall prova en kapsel nästa gång,började direkt med två eftersom jag hört/läst att den skulle vara mycket svagare än v1,men det verkar ju inte så..
Av version 1 har jag aldrig tagit mer än 1 per gång..

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB