Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Methyl Ripped! ?

Från: Sthlm
Registrerad: 2006-10-24
Webbsida

Hejsan, jag har kopt fatburner, den heter METHYL RIPPED! fran usa tack vare tips fran flera vanner som har tagit den med imponerande resultat, men jag vill inte ta den som dem sager, undrar om jag kan ta den bara efter traningen, nu i deffen altsa? om nagon har testat elr vet nagat skulle bli hjalpfult!

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Recommended Use: For the first 3 days, take 1 Rapid Gel before breakfast or morning workout session, and 1 Rapid Gel 6 hours later. On day 4 to day 6, take 2 Rapid Gels before breakfast or morning workout session and 2 Rapid Gels 6 hours later. On day 7 and beyond, take 3 Rapid Gels before breakfast or morning workout session and 3 Rapid Gels 6 hours later. Do not exceed 6 Rapid Gels in a 24-hour period. For best results use continuously for a minimum of 21 days.

Webbsida

jo, men ska jag folja det? kanns for mycket! efter 3 dagar, tar hag (6) varje dag, 3 morgon och 3 sex timmar senare, ganska galet, tank att de har caffein oxa!

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

pirat3 skrev:

jo, men ska jag folja det? kanns for mycket! efter 3 dagar, tar hag (6) varje dag, 3 morgon och 3 sex timmar senare, ganska galet, tank att de har caffein oxa!

Tål du inte koffein då eller?
Dom flesta liknande produkter innehåller koffein..

Webbsida

jo vet, men efter 3 dagar kmr jag 4a 6 varje dag, det e ganska mycket, 3 in the morning and 3 sex hours later? jag bara undrar om jag ska folja det elr ta de efter traningen

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Ta inte så mycket då utan stega i din egna takt,skillnaden lär knappast bli märkbar ändå..

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB