Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

CM750 Caps från AST-SS

Registrerad: 2006-11-30

http://www.ast-ss.se/html/product.asp?ProductID=25

:) Något som vet ifall detta är något att satsa på?

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

en billigare kreatinsort kommer att ge dig samma resultat. det är inte så stor skillnad på kreatin så att du märker skillnaden, den är nog bara mätbar i absolut bästa fall.

så, som i en tidigare tråd skapad av junior så rekomenderar vi snarare vanligt kreatin monohydrat. ett halvkilo är billigt. det räcker länge också. mest för pengarna.

Det är mest det att jag inte orkar hålla på med pulver och så, gillar kapslar. Men ville bara veta om det är någon ide att köpa. :) Tack

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Finns 0.5kg Crea FX för 29 spänn.
29:- för 100 portioner eller
299:- för 125 portioner

Så mycket tycker inte jag lite bekvämlighet är värt.

där har vi ett prima exempel på hur bekväm (läs lat) en människa kan sträcka sig att bli =D
spänningen stiger. men om du väljer den som kostar 10 gånger så mycket för att du är bekväm... ja, då är det något som är galet. eller så lever du hos en übermoderatfamilj som inte behöver bry sig om pengar alls.

dock så gäller priset 29 kr endast ett halvkilo och ett köp per hushåll. still, det går inte att slå ^^

Haha ni kanske har rätt. Vart finns Crea FX för 29:- att få tag i?

det säljs i alla budo & fitness-butiker för specialerbjudande just nu. tar du med dig ett gäng kompisar så kan dom köpa ut åt dig, så får du mer för samma pris. ett och ett halvt kilo räcker i ett år i runda slängar! =)

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Om det stämmer är det ju sjukt billigt. Ska gå och hämta ett par påsar idag så behöver jag inte oroa mig för att kreatinlagreet hemma ska sina. 1½ påse kvar sedan tidigare. Undrar hur länge man klarar sig på 3½ påse. hehe

du får bara köpa en per hushåll, det är det som är nackdelen med det hela. men 29 för ett paket är alltid något. ta med kompisar och köp ut, jag tror inte att det är illegalt att langa kreatin =)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB