Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
richard: Det finns säkert personer som inte riktigt litar på andra utlåtanden m.m. på ett sådant här forum, kan tänkas att själva "miljön" är fel- dvs unga människor som skriver fakta genom internet såhär.
Själv tycker jag forumet är till en stor hjälp och visst, ibland undrar man varför en 20åring ( läs Lajne) kan mer än en 40åring. Men jag tycker inte det spelar någon roll, bara för att man har levt längre betyder det ju inte att den äldre VET mer.. Däremot kan den ha mer erfarenhet av olika saker och ting.
Keep up the good work everybody=)
Självklart är det så...
Men om man inte litar på yngre människor som skriver här behöver man inte bli medlem här. ;)
Lajne... Är ett STORT undantag... *skratt*
Jag tycker också om forumet... Man får mycket information, tips och kunskap här. :)
Precis som du säger, åldern har ingen betydelse för kunskapen. :)
spicegirl_17 skrev:
richard: Det finns säkert personer som inte riktigt litar på andra utlåtanden m.m. på ett sådant här forum, kan tänkas att själva "miljön" är fel- dvs unga människor som skriver fakta genom internet såhär.
Själv tycker jag forumet är till en stor hjälp och visst, ibland undrar man varför en 20åring ( läs Lajne) kan mer än en 40åring. Men jag tycker inte det spelar någon roll, bara för att man har levt längre betyder det ju inte att den äldre VET mer.. Däremot kan den ha mer erfarenhet av olika saker och ting.
Keep up the good work everybody=)
Grejen är att vi när som helst kan leta upp referenser som stödjer våra argument. Det är inte så att vi i 20-årsåldern säger "eh vi har gjort detta nu i några veckor, känt så här, och det betyder att du ska göra på detta sättet". Vi saknar mycket erfarenhet, men det har ingen betydelse i det vi säger, om det är så att vi förmedlar det våra referenser säger.
Jag ska försöka leta upp studier som undersökt detox-produkter och redigerar in det här senare.¨
edit
Har inte hittat några studier men man kan ju ta en titt på en del av uttalandena som görs i denna artikel: http://www.senseaboutscience.org.uk/ind … project/47