Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

När vet man att "biffningen" är över?

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Woot-Woot skrev:

Om man slutar se fötterna före k*ken då? :P

Ptja, då kanske man får gå in på ett internetforum och ställa en fråga som antyder att man har stor k*k, bara för att få skryta om hur stor k*k man har ;)

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

Lajne skrev:

Woot-Woot skrev:

Om man slutar se fötterna före k*ken då? :P

Ptja, då kanske man får gå in på ett internetforum och ställa en fråga som antyder att man har stor k*k, bara för att få skryta om hur stor k*k man har ;)

Eller hur små fötter man har.

Registrerad: 2007-05-10

det är la upp till dig när du vill sluta, jag har tränat i 14-15 veckor, gått upp 17 kg. Är småfet, känner dock inte att jag är tillräckligt stor och stark ännu. Men det är ju bara jag. Känn efter själv, du är en egen individ, gör dina egna beslut, ska du fråga oss om vem du ska gifta dig med också lr ?

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

"När magrutorna är ett minne blott, glöm det där med att gå upp i vikt ytterligare."

Perfekt! :)

Registrerad: 2007-06-10

Wille005 skrev:

Nu handlar min fråga inte direkt om Topic men jag pallar inte skapa en helt ny tråd för de, om skaparN vill ursäkta.

Ja e 170 o väger ~70kg o ser knappast rippad ut, har inte kollat upp min bf% men jag tvivlar på att den är för låg. Enligt bmi kan jag gå ner till ~57kg utan o va underviktig men då lär jag se ut som en räka o väga som en mus. Jag vet att jag bör bygga på mig till en 80kg i deffat tillstånd men jag hinner tyvärr inte den resan till sommarn ;D Så ja tänkte gå ner några kilo bara för o få fram linjerna till beachen; VÄRT? bästa vore kanske o lägga upp en bild på hur ja ser ut atm, får väl bli om de krävs.

Tycker ni det e ok att gå ner till 60-65kg under sommarn för o sen sikta på 80 till nästa vår? :D

Edit: okej min fråga va typ tvärt om trådens egentliga mål haha... kan flytta den om någon admin blir arg.

det låter i mina öron som en väldigt stor mus....säker på att det nt va en råtta? eller så har den väll grisbulkat på ost.=P

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

hårdingen skrev:

det låter i mina öron som en väldigt stor mus....säker på att det nt va en råtta? eller så har den väll grisbulkat på ost.=P

Ingen råtta här inte, jag är gårdare ;)

Nej men för att tala lite om inlägget du citerade så har jag nu börjat inse efter ca 3-4kg's viktminskning att jag knappt behöver gå ner mer i vikt. Visserligen syns inte alla rutor men nog räcker det för beachen alltid.

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB