Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
I Svea I skrev:
Lajne skrev:
Var jag spydig ber jag om ursäkt, men att kommentera i en tråd och helt utan belägg gå emot det som står överallt i tråden och i den flod av länker som breder ut sig därifrån med diverse vetenskapliga studier mer eller mindre bakom sig är ju faktiskt inte helt väl genomtänkt. Att sedan fortsätta med att hålla fast vid det man säger, fortfarande utan några belägg, är ännu mindre väl genomtänkt. Kände att jag var tvungen att säga något då jag väl på gott och ont associeras med hälso.info-eliten; angående delen med silverhantlar så är det iaf inte jag som sitter och letar kontakt med flugvikter dagarna i ända *vissel*
Jag vill också gå med i den s.k. "halso-info-eltiten", hur gör man? Får man en ansökningsblankett hemskickad eller mailar man modsen?
Maila mig så får du clr- och konto-nummer. Dit skickar du en betalning på 5000 kr. i månaden. Därefter är du officiellt med i "hälso.info-eliten".
Alltidxx skrev:
Javisst, men nybörjers är ju inte alltid så himla slicka, det vet vi ju. Jag tyckte reaktionen blev väl kraftig. Det kanske inte andra tycker. Folk tycker olika.
Jag undrar mest hur du med din dialekt ens kan få för dig att skriva "hål i huvudet" som förolämpning. Vi äkta malmöiter har monopol på vårt "Håul ij hu'wet", skäms på dig!
I Svea I skrev:
Jag vill också gå med i den s.k. "halso-info-eltiten", hur gör man? Får man en ansökningsblankett hemskickad eller mailar man modsen?
Du kan börja med att lära dig stava till "hälso.info-eliten" så kan vi ta det därifrån:)
Senast redigerat av Lajne (2008-05-29 15:31)
Får jag rabatt eftersom jag är ball?
äh jag har kanske ägnat för mycket tid till att härja mot inlägg som jag retat mig på av olika anledningar på sistonde. Ska tänka på det så man inte får en bitsk image.
Stevebc är voice of reasoning som vanligt :) Det är bra.
Alltidxx skrev:
Jag är inte Ms Februarys största supporter men hur fan man kan börja trollförklara henne och upplysa henne om hur man beter sig på ett "seriöst forum" för att hon har en uppfattning som väldigt många bär på är helt hål i huvudet.
Hon är ju ny här eller hur? Och känner inte till allt om kost och träning eller vilka åsikter som anses gångbara av hälso.info eliten. Jag kan själv vara rätt spydig ibland men när ett helt pack gör det samtidigt så är det lite elakt.
Såg ni? Jag kallade er för "pack" :D
*springer iväg när silverhantlarna kommer flygande*
Om det där var riktat mot mig bland annat (eftersom jag såg orden "seriöst forum" som jag nämligen själv hade nämt, dock utan att nämna "hur man ska bete sig på det sådant".) så ber jag dig läsa om min post. För jag har verkligen inte varit ett dugg otrevlig.
I Svea I skrev:
Elit blir man när man passerat 1000 inlägg eller skrivit många kvalitativa inlägg. Så jag siktade på 1000 inlägg istället ;)
Keep_On_Pumpin skrev:
Alltidxx skrev:
Jag är inte Ms Februarys största supporter men hur fan man kan börja trollförklara henne och upplysa henne om hur man beter sig på ett "seriöst forum" för att hon har en uppfattning som väldigt många bär på är helt hål i huvudet.
Hon är ju ny här eller hur? Och känner inte till allt om kost och träning eller vilka åsikter som anses gångbara av hälso.info eliten. Jag kan själv vara rätt spydig ibland men när ett helt pack gör det samtidigt så är det lite elakt.
*springer iväg när silverhantlarna kommer flygande*Om det där var riktat mot mig bland annat (eftersom jag såg orden "seriöst forum" som jag nämligen själv hade nämt, dock utan att nämna "hur man ska bete sig på det sådant".) så ber jag dig läsa om min post. För jag har verkligen inte varit ett dugg otrevlig.
Jag buntade ihop alla och kallade er för pack istället. Det var visst lättare än att utreda var och en. Förlåt.
Lajne skrev:
Vi äkta malmöiter har monopol på vårt "Håul ij hu'wet", skäms på dig!
Där försvann den ynka pyttelilla respekt du, mot förmodan, lyckats bygga upp hos mig.
Senast redigerat av Englund (2008-05-29 15:40)
Alltidxx skrev:
I Svea I skrev:
Elit blir man när man passerat 1000 inlägg eller skrivit många kvalitativa inlägg. Så jag siktade på 1000 inlägg istället ;)
Jag är automatiskt elit och du är automatiskt noob. Oavsett övriga faktorer. Ägd.
I Svea I skrev:
Alltidxx skrev:
I Svea I skrev:
Jag är automatiskt elit och du är automatiskt noob. Oavsett övriga faktorer. Ägd.
Haha, typiskt dig. "Jag har rätt, ÄÄÄÄÄÄÄÄäääÄääÄÄäÄäägd noobfan!!"
Alltidxx skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Alltidxx skrev:
*springer iväg när silverhantlarna kommer flygande*Om det där var riktat mot mig bland annat (eftersom jag såg orden "seriöst forum" som jag nämligen själv hade nämt, dock utan att nämna "hur man ska bete sig på det sådant".) så ber jag dig läsa om min post. För jag har verkligen inte varit ett dugg otrevlig.
Jag buntade ihop alla och kallade er för pack istället. Det var visst lättare än att utreda var och en. Förlåt.
Jag skrev: Om det där var riktat mot mig bland annat (eftersom jag såg orden "seriöst forum" som jag nämligen själv hade nämt, dock utan att nämna "hur man ska bete sig på det sådant".) så ber jag dig läsa om min post. För jag har verkligen inte varit ett dugg otrevlig.
Dock verkade du ha problem med att läsa båda inläggen så du kommer nog ha problem igen. Jag orkar inte tjaffsa med sura människor som bara sprider negativ stämning.
Min avsikt är/var att vara trevlig mot Ms February som ny på forumet.
Negativ stämning ftw.
Ja eller hur svea. Nu är all den här negativa energin här och susar omkring igen. Vi måste lära oss att vända sådana här negativa energiflöden, suga in dem i oss själva och konvertera dem till en eterisk ström av välbefinnande:)
Keep_On_Pumpin skrev:
Alltidxx skrev:
Jag skrev: Om det där var riktat mot mig bland annat (eftersom jag såg orden "seriöst forum" som jag nämligen själv hade nämt, dock utan att nämna "hur man ska bete sig på det sådant".) så ber jag dig läsa om min post. För jag har verkligen inte varit ett dugg otrevlig.
Dock verkade du ha problem med att läsa båda inläggen så du kommer nog ha problem igen. Jag orkar inte tjaffsa med sura människor som bara sprider negativ stämning.
Min avsikt är/var att vara trevlig mot Ms February som ny på forumet.
Jag har läst din post och jag förstår inte vad du vill nu. Känner du inte igen en ursäkt när du ser den?
Alltidxx skrev:
Jag har läst din post och jag förstår inte vad du vill nu.
KOPs vägar äro outgrundliga.
I Svea I skrev:
Alltidxx skrev:
Jag har läst din post och jag förstår inte vad du vill nu.
KOPs vägar äro outgrundliga.
Absolut inte. Han samlar bara posts:)