Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Keep_On_Pumpin skrev:
spicegirl_17 skrev:
Kop: Var det typ inte råsunda?
Bra text där W.P Jag håller med dig ! Let's go kop! :DJo men var?
"Hej KOP
Om du bor i eller i närheten av Stockholm råder jag dig att söka till Råsunda Stadions idrottsklinik som ligger på Östra sidan av Råsunda stadion ca 25-50 m från LöpLabbet och precis brevid AIK shopen. Där han både jag och min polare fått riktigt bra hjälp och det försämrar nog inte läget att de högsta idrottsmännen i Stockholm (t ex spelare från AIK, Hammarby och Djurgår'n) brukar hänga där vid skador.
Hoppas det läker och att detta inlägg kanske varit till någon liten hjälp.
//"
Bktr
riktigt bra där, jag var där =)
Senast redigerat av bktr (2008-07-02 14:28)
Senast redigerat av spicegirl_17 (2008-08-03 10:27)
Keep_On_Pumpin skrev:
Jag tror inte riktigt jag har kommit över själva händelsen än. Jag ångrar mig så djupt. Varför tvinga jag mig själv att ta i så jävla mkt?
Precis, fråga Dig själv den frågan och lägg sedan upp svaret här i träningsdagboken. Rannsaka Ditt inre och sök, Du skall inte behöva känna någon ånger över det Du har gjort utan bara finna en ökad förståelse för det. :)
Mvh
Keep_On_Pumpin skrev:
spicegirl_17 skrev:
Idrottskliniken råsunda.
Ligger på östra sidan av råsunda stadion.
EDIT: ska kolla upp exakta adress
EDIT2:
Solnavägen 51A sekt. 103
08-734 04 15
Senast redigerat av bktr (2008-08-03 12:33)
bktr skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
spicegirl_17 skrev:
Idrottskliniken råsunda.
EDIT: ska kolla upp exakta adress
bktr: Kolla längst upp på sidan. =)
edit 2: tack bktr =)
edit 3: som sagt du kan inte missa, ligger precis vid AIK (bless them) butiken. =) En liten dörr och direkt en trappa upp.
Senast redigerat av spicegirl_17 (2008-08-03 12:37)
spicegirl_17 skrev:
bktr skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Jo men var?Idrottskliniken råsunda.
EDIT: ska kolla upp exakta adressbktr: Kolla längst upp på sidan. =)
edit 2: tack bktr =)
edit 3: som sagt du kan inte missa, ligger precis vid AIK (bless them) butiken. =) En liten dörr och direkt en trappa upp.
oj det missade jag. jahapp, nu är han ju så bombad med info att det är omöjligt att missa den.
Morgonvikt: 71,5kg
Såg kung-fu panda igår =D bra film!
Keep_On_Pumpin skrev:
Morgonvikt: 71,5kg
Såg kung-fu panda igår =D bra film!
JAG VET!!! :D:D:D Skiiiiitbra tycker jag Jag gillade budskapet stort!!. haha, jag är på 68.0 :P
Vad ska hända med vikten nu? Ska du gå upp i vikt? Hur känns ryggen?
spicegirl_17 skrev:
Vad ska hända med vikten nu? Ska du gå upp i vikt? Hur känns ryggen?
Ryggen är som vanligt
Vikten skiter jag i sålänge jag inte tränar. +-0 är väl det optimala.
För mig är det inte bara att gå upp i vikt ^^ Jag måste kämpa som ett as.
varför kommer den här tråden upp när jag söker på kåt? är det nåt lurt mellan Lajne o KoP? ;)
Petergbg skrev:
varför kommer den här tråden upp när jag söker på kåt? är det nåt lurt mellan Lajne o KoP? ;)
haha what :P
KOP: ät pizza och glass varje dag . . hehe
Petergbg skrev:
Varför söker du på kåt? xD
Spicegirl: Jag vet, men jag vill inte vara allt för ohälsosam heller. Jag var det förra sommaren (kolla viktkurvan, 10kg upp på 5 veckor eller nått sånt).
Morgonvikt: 71,6kg (Efter en natts supande. Stureplan öppnade hela sitt golv för utefest och räknade med 40-50 tusen människor. Som vanligt SUGER Sveriges nattliv och kvällen va helt misslyckad, förutom att jag var full och glad =))
Keep_On_Pumpin skrev:
Spicegirl: Jag vet, men jag vill inte vara allt för ohälsosam heller. Jag var det förra sommaren (kolla viktkurvan, 10kg upp på 5 veckor eller nått sånt).
Morgonvikt: 71,6kg (Efter en natts supande. Stureplan öppnade hela sitt golv för utefest och räknade med 40-50 tusen människor. Som vanligt SUGER Sveriges nattliv och kvällen va helt misslyckad, förutom att jag var full och glad =))
Ok, då förstår jag. Men du får helt enkelt vräka i dig mat! STORA portioner!! Tänk att det är sista gången du får mat på typ 1 vecka :P Eller att du ska ut i öknen.
Hm, tråkigt att det blir så, bättre med hemmkväll/myskväll med film, mkt bättre ;)
Keep_On_Pumpin skrev:
Hörru din tattare, du borde ringt mig så hade jag kunnat slå ner dig:( jag var också där!
Men om du var glad o full, var kvällen verkligen misslyckad då?
Som för mig i helgen, samlade boyzen och söp, sen drog vi ut och väl ute så fick ja agera fredsförhandlare i 2.5h i ösregn!! Misslyckad kväll? Nja, ja hade fortfarande skitroligt på förfesten fast avsultningen på kvällen var kanske inte den roligaste och varmaste. :)
Äh, boys upp med hakan!
Gå under mottot: " kåt och glad, varje steg ett nytt andetag".
Just därför, jag var kåt!
HSB: Jag är så trött på Sveriges/Stockholms nattliv så jag spyr, det är det. :P
Spicegirl: Haha är det den du kör eller? ;)
TOXIII: Var stog du då? =P
Morgonvikt: 71,9kg
As ont i ryggen :(
Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-08-10 13:19)
Jag stog lite här o var, men inte fan såg jag dig:( du då?
Keep_On_Pumpin skrev:
HSB: Jag är så trött på Sveriges/Stockholms nattliv så jag spyr, det är det. :P
KOMMM till norrk. så ska ja lära dig fäzta ;)
Spicegirl: Haha är det den du kör eller? ;)
haha, alltid ;)
tråkigt att du har ont :(