Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Ryoga skrev:
Det här är för mycket...
http://img403.imageshack.us/img403/9049/12104303xo2.jpg
Jag tycker hon ser riktigt sexig ut.
Snälla, träning är ju den sista fristaden där man får prata öppet om utseende utan att anklagas för att vara elitist. Det skulle ju vara som att inte få prata om bra fotbollsspelare för att de dåliga blir ledsna.
Ryoga skrev:
Vilken diskussion det blev. Smaken är som baken. Själv föredrar jag om en tjej inte har för mycket muskler (jag gillar tjejer med magmuskler, men inte med armmuskler), men att (som trådskaparen skrev i första inlägget) att män vill ha kotiga kvinnor är en felaktig generalisering. Det är det så kallade Top Model-idealet, skapat av män men som nu hålls kvar av kvinnor som tror att detta fortfarande är idealet. Modebranschen ägs idag av kvinnor och homosexuella män, och om kotkvinnan ska vara idealet är upp till dem att förändra. Det verkliga manliga idealet går att finna i Slitz och Playboy, och de kvinnorna är lagom fylliga (men oproportionerliga på andra sätt).
Fylligheten heter silikon och restylane på de damer som går att hitta i playboy och slitz du grabben.
Lajne skrev:
stevebc skrev:
Har trådskaparen fått svar på sin fråga?
Svårt att veta om hon m. fl. har någon nytta av hur tråden fortsätter, känns som det utvecklats till killar som jämför sin smak och kommenterar bilder, vilket förvisso var trådens syfte, men inte längre har den publik som krävs för trådens fortlevnad.Handlar inte ens om tråden för min del längre, handlar om att eftersom människor aldrig någonsin verkar lyckas enas om ett ideal eller en åsikt, så krävs det att man åtminstone kan enas om att ha fria diskussioner om åsikter och ideal.
Motsatsen, med att stänga ner en diskussion så fort den går åt fel håll, är jättekul så länge man delar åsikten om att den gick åt fel håll, men jävligt sunk när man inte gör det.
Ärligt talat har jag fått lite mer självförtroende av att höra att de anorektiska brudarna (oftast av de skrivande på detta forum) går fetbort.
Kul att höra för så är det. Synd att media har en helt annan bild av våra "ideal". Riktigt synd.
stevebc skrev:
Kul att höra för så är det. Synd att media har en helt annan bild av våra "ideal". Riktigt synd.
Media har en helt annan bild på typ allting xD Hata aftonbladet :D
Jag tycker synd om dom som huvudsakligen tränar för vad andra ska tycka om dom. Vilket fängelse det måste vara. Alla borde huvudsakligen träna för att trivas med sig själv oavsett vad man har för ideal. Och sen hitta en partner som gillar vad den ser. Det tror jag är ett bättre recept på lycka.
Alltidxx skrev:
Jag tycker synd om dom som huvudsakligen tränar för vad andra ska tycka om dom. Vilket fängelse det måste vara. Alla borde huvudsakligen träna för att trivas med sig själv oavsett vad man har för ideal. Och sen hitta en partner som gillar vad den ser. Det tror jag är ett bättre recept på lycka.
Så säger bara tjockisar!
Cybercowboy skrev:
Alltidxx skrev:
Så säger bara tjockisar!
Du ska se att jag kommer ändra tonläge när det närmar sig sommaren och jag är rippad :)
Morot skrev:
Men om hon är starkare än mig, då är det ju inte jag som är alfahanen längre. Flockens ledare och beskyddare.
Då blir det ju hon.
Och då får jag hitta en annan roll.
lol läst lite mycket The Game? Jo, visst du är säkert en riktig alfahanne grabben :p
Insåg precis vilken sexig bump jag gjorde av den här tråden. Bear with me, lade inte märke till hur gammal den var =)
Senast redigerat av Madball (2008-05-05 20:08)
Tjejer med muskler = Blä.
"The myth that women should not lift heavy is advanced only by women who fear effort, and men who fear women"
;)
Senast redigerat av Sniggel (2008-05-06 12:16)
ShaneMacGowan skrev:
Bra, nu vet vi vad du tycker.
ShaneMacGowan skrev:
Och jag som inte ens visste att det fanns tjejer utan muskler
Dr Nick skrev:
ShaneMacGowan skrev:
Och jag som inte ens visste att det fanns tjejer utan muskler
Dr Nick, jag tror han menar att en sådan där "Real Doll" är att föredra framför en kvinna... jaja smaken är som baken, ibland rund och stor, ibland som en planka, ibland som två kartonger med jordgubbar... you never know.
Sniggel skrev:
"The myth that women should not lift heavy is advanced only by women who fear effort, and men who fear women"
;)
+1 ;)
Välkommen hit sniggel! :D kul att ha dig här! :)
Eehhhh gnnnngghhhhhhhh
Fasiken vilka snygga lår!!
Cybercowboy: Vet du vad hon heter?
Tyvärr :/
Även om jag visste, hade jag inte berättat. She's mine! MINE ALONE!
Ähh, Hogga inte allt det goda =) Fast du vill nog ha hennes lår i en annan betydelse än jag ;P
Tjejer ska inte ha för mycket muskler. :/
Killar ska inte ha för mycket muskler.
Ingen borde anse sig ha rätt att bedömma hur andra personer ska eller inte ska se ut.
Ingens borde ha rätt att anse vad som är eller inte är min rätt.
Lajne skrev:
Ingens borde ha rätt att anse vad som är eller inte är min rätt.
Kasta inte sten i glashus? =) För då får du väl egentligen inte ens ha den åsikten? ;P
Jag menade bara att det låter så illa när man säger ditten och datten om hur folk ska/borde se ut. Speciellt om man själv är långt ifrån sitt eget ideal.