Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Du snurrar inte alls.
Självklart att Jag klarar det!!
du snurrar inte
haha, vad coolt, är ni lika ?? :P
Jag är hungrig lite :'( . men vi ska klara det alla 3 :)
spicegirl_17 skrev:
om vi är lika? Det skiljer ju 10kg emellan!
Men jo folk som vi träffar säger att dom inte kan skilja på oss, men alla som jag känt et längre tag ser skillnad på oss, och det syns att jag väger mkt mer, jag har stor mage o allt.
kxaegyu skrev:
spicegirl_17 skrev:
Men jo folk som vi träffar säger att dom inte kan skilja på oss, men alla som jag känt et längre tag ser skillnad på oss, och det syns att jag väger mkt mer, jag har stor mage o allt.
Jag menade ansiktet och så. Visste inte det skiljde så stor skillnad.. jobba på boys:)
spicegirl_17 skrev:
kxaegyu skrev:
spicegirl_17 skrev:
Men jo folk som vi träffar säger att dom inte kan skilja på oss, men alla som jag känt et längre tag ser skillnad på oss, och det syns att jag väger mkt mer, jag har stor mage o allt.Jag menade ansiktet och så. Visste inte det skiljde så stor skillnad.. jobba på boys:)
Jag antar att vi har ganska lika ansiktsdrag
Update
---
Verkar inte bli so mkt Gymtraning har. Gymmet verkar inte ha oppet. For hitta po andra metoder.
Flygande italienare/hopparmhavningar
crunches
knaboj
+andra varianter. Verkar dock inte ha tillgong till chins ngnstans :/ For se hur det gor
Update
---
Verkar inte bli so mkt Gymtraning har. Gymmet verkar inte ha oppet. For hitta po andra metoder.
crunches
knaboj
+andra varianter. Verkar dock inte ha tillgong till chins ngnstans :/ For se hur det gor
Update
---
crunches
knaboj
Kom dock upp med ett nytt program under tiden. Fler ovningar men det borde funka.
Helkropp med emphasisis po Knaboj och bakaxlar/rotatorcuffarna do jag har problem dar.
Blir andringar med tiden, kanske tar bort ngn bakaxel ovning om det blir for mkt osv, kanske lagger till ngn iso-ovning :P for biceps/triceps. Upp till bevis.
Pass 1:
Marklyft - Tungt
Frontboj - Lattare
Vadpress
Kabelrodd
Latsdrag - pronerat
Bankpress
Snatch-boj
Pass 2
Knaboj - Tungt
raka mark - hur det blir
Snatchboj
Latsdrag - Supinerat
Kabelrodd
Stangrodd
Militarpress
Dips
Bakaxlar
Pass3
Knaboj - tungt
Sumomark - for se
Kabelrodd
Stongrodd
Latsdrag
Bankpress
Valfri magovning
Bra övningsval där! Fan va glad ja blir när ja ser folk välja bra kompletta tunga övningar isf för 25st CC övningar.
Kör hårt!
Roligt att du kan uppdater därifrån semstern. För du är väl där nu?
Hur går maten. OCh kul med nya övningar och nytt program , ser bra ut !! :-)
high_school_boy skrev:
Bra övningsval där! Fan va glad ja blir när ja ser folk välja bra kompletta tunga övningar isf för 25st CC övningar.
Kör hårt!
Tack! Inte bara ar det roligare med basovningar,det ar tuffare ockso, har dessutom ingen ork for massor av isolationsovningar.
spicegirl_17 skrev:
Roligt att du kan uppdater därifrån semstern. För du är väl där nu?
Hur går maten. OCh kul med nya övningar och nytt program , ser bra ut !! :-)
Ja, det ar jag. Maten gor sodar, forrigorblev det 2 kebabgrejer po kvallen, igor ot jag kakor hela dagen. Idag ska jag skarpa mig var det tankt.
Blev inte so mkt traing :(, men jag ska forsoka fo lite traning,aven om det blir isolation lol.
Igor blev det 10x3 italienska grejer (hopparmhavningar), fick dock bara traningsvark i latsen och lite i magen. Och so blev det lite knaboj po kroppvikt :/
du får göra det bästa av det :-) Njut av semestern nu!
Fanns tillgong till gym visst, det ar bara oregelbundna oppettider typ.
Blev ett pass forrigor:
Jag antar att stongen vager 10kg
Marklyft
30kg x 10
60kg x ?
90kg x 8
100kg x 6,6,6 Stongen for inte slo imarjken so det blir en jobbig negativ rorelse ockso.
Kabelrodd
Uppvarmning
50kg x 8,8,8 Blir att hoja
Bankpress
60kg x 8
65kg x 6,5,6??? eller ngt sont
Frontboj
50kg x 5,5,5
Stongrodd Supinerat
60kg x 6,6,6 Jobbigt
latsdrag supinerat - halva rom pga dolig maskin :/, maxat magasin
60kg x 10,10,10 ska forsoka utan bank under
Tror det var det.
Kanndes som ett riktigt byggarpass medpump och allt lol.
Tillbaka hemma
Tränade två gånger första veckan, var allt. Åt massor av sött m.m. Har tappat massa, styrka säkert också. Blir att deffa ner mig för att bulka rejält senare.
Välkommen hem =)
tack!
vikten ligger på ca 86kg ://////////
Vedad skrev:
tack!
vikten ligger på ca 86kg ://////////
bara jobba nedåt och gör rätt, så ska du se att resultaten kommer =)
spicegirl_17 skrev:
Vedad skrev:
tack!
vikten ligger på ca 86kg ://////////bara jobba nedåt och gör rätt, så ska du se att resultaten kommer =)
eller uppåt he he.
--
Blev ett morgonpass iaf.
Marklyft
40kg x 10
70kg x 10 . jobbigt :(
100kg x 6,6,5 Jobbigt ^^ formen var sämre än vanligt också.
Bänkpress
20kg x 20 :S:S
40kg x 10 jag blev rädd när jag tog upp stången och märkte hur tung den är-
60kg x 6,6,6 Tar det lugnt
Kabelrodd
30kg x 10
50kg x 10
70kg x 6,6,6 Dålig form, tungt. Nästan en 10kg minskning här.
Dips
-15kg x 6,6,6 Ganska lätt, vill ju inte köra för hårt ut det första man gör.
Latsdrag supinerat
72kg x 6,6,6 Tufft, klarade inte dra ner till bröstet i majoriteten av repetitionerna, även här -10kg.
Bakaxlar i CC
1platta x 10,10
Stångrodd
40kg x 10,10,10 helt Ok
Blev inte mycket benövningar som ni märkte, får ont i höger knä efter aktivitet :/ ska söka upp sjukgymnast.
Passet vaqr helt ok, förvä'ntade mig intebättre
Funderar på att byta ut alla sekundära marklyftsövningar (raka mark/ sumomark) mot frivändningar (Hanging grejeer) /explosiva lyft.
Efter att blivit upplyst om kunskapen att vader är något som sällan växer av styrketräning så stryker jag vadspecifik träning.
Flera anledningar:
Styrketräning är motsatsen till konditionsträning. Mina vader ska kunna springa och jogga utan att jag ska behöva stanna för att vila.
Om de inte växer och bara blir starkare men inte explosivare, hur hjälper de mig i mitt vardagliga liv?
Ska ju köra frivändningar :), är ett explosivt vadmoment där. Explosivt bör understrykas, explosivitet är mycket bättre än styrka i mitt tycke.
Träningsvärk i nästan hela överkroppen + gluteus+hamstrings :///////
Vedad skrev:
Träningsvärk i nästan hela överkroppen + gluteus+hamstrings :///////
gött :P Då vet du att du har kört ;)