Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Cybercowboy skrev:
Hur tänkte du?
"Det är säkert bara lite slem som kommer svepas bort med preworkoutdrinken..."
Givetvis hade jag fel-.-
Tänk så här nästa gång: "det jag gör idag kan få ödesdigra konsekvenser för mitt framtida tränande. Kanske kan jag inte träna alls i framtiden pga detta."
Då är det helt plötsligt inte så farligt att vila en extra dag.
Alltidxx skrev:
WOW alltså? Jag fattar ingenting av erat snack men det är kul att läsa ändå :)
Jag har aldrig riktigt gillat MMORPG. Vilket jävla förkortning egentligen, vart är världen på väg när den gamla RPG beteckningen inte räcker till längre? RTS duger ju inte heller som exklusiv gruppering längre utan har fått en subkategori RTT som exkluderar basbyggande och resurssamlande...
Eftersom det inte finnns hur mycket tid som helst att spela på så håller jag mig ofta till säkra kort. För mig har dessa säkra kort varit Company of Heroes på PC och Formula One 2006: Championship Editon på PS3 (och tidigare PS2) ganska länge nu. Totalt 8000 varv har jag kört på F1 nu :)
Viva Sim Racing! Jag väntar dreglande på MotoGP 2008...
Haha. Ett säkert sätt att döda en fest på brukar ju vara att samla alla killar som nån gång har spelat wow (70-80%, minst) och sen börja snacka om det. Vill man sen liva upp festen igen för bara sig själv så lämnar man wow-samtalet och går och sätter sig hos de sjukt uttråkade tjejerna. Bingo:)
RTT har jag inte ens hört talas om, lyckas inte heller för mitt liv räkna ut vad det ska stå för. Company of Heroes tror jag att jag spelade, om det var ett RTS? Riktigt bra spel faktiskt. Annars har jag ingen aning om titlarna du nämner xD
Cybercowboy skrev:
Tänk så här nästa gång: "det jag gör idag kan få ödesdigra konsekvenser för mitt framtida tränande. Kanske kan jag inte träna alls i framtiden pga detta."
Då är det helt plötsligt inte så farligt att vila en extra dag.
Jag är 21 år gammal. Låt mig tro att jag är odödlig några år till, kk? Man kan inte bara hoppa över stadier i sin personliga evolution på det där sättet förstår du;)
(Ja, jag vet att det var dumt gjort och jag försöker skämta bort det. Men helt ärligt, det hade ju kunnat vara bara lite slem)

Lajne, i sin personliga evolution...
Kan ju gissa vad du är så fascinerad av på skärmen ;)
Vad snackar du om? Jag är just nu killen med stenkniven, på väg mot att bli en stolt krigare med spjut i hand:P Tydligen ska jag dock bli mindre muskulös än jag är nu, vilket känns lite sådär:/
Haha! Jag tycker faktiskt att killen framför datorn har osedvanligt mycket muskler för att vara en datornörd. Men, du har rätt, i övrigt så är det ju inte direkt någon gorilla på bilderna. =)
Kanske en misslyckad deff?
Är det bara RPG på datorn som intresserar, eller har du spelat boardgames eller kanske lajvat också?
Sigyn skrev:
har du spelat boardgames eller kanske lajvat också?
Försöker du förolämpa mig eller?
Nej! verkligen inte. Vad får dig att säga så?
Springa omkring i skogen utklädd till nån jävla tomte. Hur kan du ens över huvud taget slänga ur dig något sådant?:P Nej, men jag respekterar folk som har det som hobby. Själv slutade jag leka i skogen nånstans på lågstadiet; brädspelen försvann kort därefter:)
Haha! Ah, då fattar jag. Lajne är ingen tomte. Ska komma ihåg det =)
Det är väl kanske bara jag i min naivitet som tror att det går hand i hand med rollspel på datorn.
Ja herregud, du kan inte gå omkring och slänga ur dig sånt hur som helst. Du kan råka riktigt illa ut;)
Varför tror du jag tränar för? ;P
Hur är det man säger. "Det man inte har i huvudet får man ha i benen."
Men eftersom jag hatar cardio, så blir det mer:
"Det jag har i käften får jag banne mig se till att ha i armen också." Annars blir det slarvsylta av fläskefian... =)
Lajne skrev:
Alltidxx skrev:
WOW alltså? Jag fattar ingenting av erat snack men det är kul att läsa ändå :)
Jag har aldrig riktigt gillat MMORPG. Vilket jävla förkortning egentligen, vart är världen på väg när den gamla RPG beteckningen inte räcker till längre? RTS duger ju inte heller som exklusiv gruppering längre utan har fått en subkategori RTT som exkluderar basbyggande och resurssamlande...
Eftersom det inte finnns hur mycket tid som helst att spela på så håller jag mig ofta till säkra kort. För mig har dessa säkra kort varit Company of Heroes på PC och Formula One 2006: Championship Editon på PS3 (och tidigare PS2) ganska länge nu. Totalt 8000 varv har jag kört på F1 nu :)
Viva Sim Racing! Jag väntar dreglande på MotoGP 2008...Haha. Ett säkert sätt att döda en fest på brukar ju vara att samla alla killar som nån gång har spelat wow (70-80%, minst) och sen börja snacka om det. Vill man sen liva upp festen igen för bara sig själv så lämnar man wow-samtalet och går och sätter sig hos de sjukt uttråkade tjejerna. Bingo:)
RTT har jag inte ens hört talas om, lyckas inte heller för mitt liv räkna ut vad det ska stå för. Company of Heroes tror jag att jag spelade, om det var ett RTS? Riktigt bra spel faktiskt. Annars har jag ingen aning om titlarna du nämner xD
På min tid brukade vi dricka öl och spela punk på så hög nivå att det knappt gick att prata med varandra. Och så stod vi där och garvade åt varandra för att det hela var så absurt och hysteriskt. De flesta tjejer som deltog på våra fester kom aldrig mer tillbaka :)
RTT=Real Time Tactics. Typ World in Conflict där man liksom får nya truppers att när man wastat dom gamla. Det bara small överallt hela tiden. Jag fattade aldrig varför det spelet vara så hypat eller vad som var tänkt att vara kul. Demolition derby liksom. Ja, CoH är RTS, ett glänsande spel!
Senast redigerat av Alltidxx (2008-05-13 13:59)
Sigyn skrev:
Varför tror du jag tränar för? ;P
Hur är det man säger. "Det man inte har i huvudet får man ha i benen."
Men eftersom jag hatar cardio, så blir det mer:
"Det jag har i käften får jag banne mig se till att ha i armen också." Annars blir det slarvsylta av fläskefian... =)
Nu är det väl lyckligtvis (för din del då alltså) så att den allra mest övervägande majoriteten av hårt datorspelande män inte riktigt tillhör den mänskliga rasens mest muskulärt utvecklade exemplar, så jag tror nog redan att du är relativt säker på den fronten :)
Alltidxx skrev:
På min tid brukade vi dricka öl och spela punk på så hög nivå att det knappt gick att prata med varandra. Och så stod vi där och garvade åt varandra för att det hela var så absurt och hysteriskt. De flesta tjejer som deltog på våra fester kom aldrig mer tillbaka :)
RTT=Real Time Tactics. Typ World in Conflict där man liksom får nya truppers att när man wastat dom gamla. Det bara small överallt hela tiden. Jag fattade aldrig varför det spelet vara så hypat eller vad som var tänkt att vara kul. Demolition derby liksom. Ja, CoH är RTS, ett glänsande spel!
Låter för en gångs skull som att saker och ting inte var bättre förr, trots allt;).
Aha, då har jag spelat nåna rtt. Inte alls speciellt kul. Hela poängen med ett bra strategispel är ju att den med bäst ekonomi vinner; det är inte ovanligt för mig att ha förlorat 1400 soldater i ett spel där jag bara dödade 200, men vinner gör jag nästan alltid;)
Lajne: jag läste just din första sida på dagboken, och jag har ett erkännande =/
jag trodde du var typ 30-40 år! ENBART PGA AV DITT KUNNANDE!! men -87 trodde jag inte. Nu blev jag ÄNNU mer imponerad ;)
Han har en kropp som en 40 åring, och ett sinne som en 13-åring.
*fniss* (K) etc etc
Känns jag bara tabbar mig mer o mer här ;)
cowboy: en snygg 40-åring I believe then ;) hihi
Äh, skicka honom några kanelbullar som plåster på såren så förlåter han dig ;)
Lajne skrev:
Haha. Ett säkert sätt att döda en fest på brukar ju vara att samla alla killar som nån gång har spelat wow (70-80%, minst) och sen börja snacka om det. Vill man sen liva upp festen igen för bara sig själv så lämnar man wow-samtalet och går och sätter sig hos de sjukt uttråkade tjejerna. Bingo:)
Hade det varit en fest med mig och mina tjejkompisar hade vi också velat vara med i diskussionen. Men då hade det slutat med att vi hade tvingat er att fixa dit spelet så att vi hade fått spela.;) Men ännu roligare hade det varit med Heroes eller Age of empires;) eller varför inte diablo? =)
Lajne skrev:
Låter för en gångs skull som att saker och ting inte var bättre förr, trots allt;)
Hehe, kanske det. En del tyckte det var kul att vara fulla så dom körde pannan i gruset. En del tyckte livet gick ut på att lägra flest brudar så dom smörade ständigt för brudar och ägnade mycket energi åt att göra fester brudvänliga och applicera vägvinnande uppförande och image. Jag tyckte nog att förfester var till för att ha kul och att falla brudarna i smaken var inte riktigt min idé av kul så jag körde oftast mitt eget race på förfesten och så ägnade jag klubbandet åt att ragga istället. Jag säger oftast för ibland så blev man tvingad att ändra sin strategi, du vet hur det är :)
Va ända in i...
Jag börjar diskutera datorspel i dagboken, på nördigast möjliga nivå, och helt plötsligt fylls den av tjejerna på brädan? Nånting är väldigt fel med könsrollerna i det här landet:P
spicegirl_17 skrev:
Lajne: jag läste just din första sida på dagboken, och jag har ett erkännande =/
jag trodde du var typ 30-40 år! ENBART PGA AV DITT KUNNANDE!! men -87 trodde jag inte. Nu blev jag ÄNNU mer imponerad ;)
Hmm, ja, du är väl inte den första. Men tack för komplimangen (tror jag?) :) Nåja. Nu kanske den eviga debatten mellan mig och cyber rörande 17-åriga tjejer inte verkar riktigt lika äcklig längre iaf xD
Cybercowboy skrev:
Han har en kropp som en 40 åring, och ett sinne som en 13-åring.
*fniss* (K) etc etc
Ptja, Brad Pitt är väl 40? (även om jag givetvis set liiite bättre ut än så;))
spicegirl_17 skrev:
Känns jag bara tabbar mig mer o mer här ;)
cowboy: en snygg 40-åring I believe then ;) hihi
Du har tabbat dig sen första posten, varför börja skämmas nu?;)
Så jag är snygg för att vara 40? Vet inte riktigt hur bra den kommentaren känns när man precis har fyllt 21^^
Sigyn skrev:
Äh, skicka honom några kanelbullar som plåster på såren så förlåter han dig ;)
Absolut. Kommer det tillräckligt många kanelbullar från internet kan jag anordna daglig fika på MAK :P
Ljuvligt skrev:
Hade det varit en fest med mig och mina tjejkompisar hade vi också velat vara med i diskussionen. Men då hade det slutat med att vi hade tvingat er att fixa dit spelet så att vi hade fått spela.;) Men ännu roligare hade det varit med Heroes eller Age of empires;) eller varför inte diablo? =)
OK. Jag vet att detta är ett stort samhällsproblem för många, men du måste lära dig att skilja på begreppen "fest" och "lan", ok?:P Det ena involverar stora mängder alkohol, hög musik samt eventuellt sexuella relationer med främlingar, det andra involverar stora mängder cocacola/kaffe, sömnlöshet, datorspelande samt eventuellt sexuella relationer med din lvl 1 Night Elf Female.
Så, då var det uppklarat:)
Alltidxx skrev:
Själv är man så gammal att man spelade CS (och quake) på den tiden då man åkte runt världen och spelade i turneringar med abbreviation "CPL" och lekte rockstjärna. Idag kallas sådana som jag "oldschool". Börjar känna mig gråhårig. :)
Alltidxx skrev:
Hehe, kanske det. En del tyckte det var kul att vara fulla så dom körde pannan i gruset. En del tyckte livet gick ut på att lägra flest brudar så dom smörade ständigt för brudar och ägnade mycket energi åt att göra fester brudvänliga och applicera vägvinnande uppförande och image. Jag tyckte nog att förfester var till för att ha kul och att falla brudarna i smaken var inte riktigt min idé av kul så jag körde oftast mitt eget race på förfesten och så ägnade jag klubbandet åt att ragga istället. Jag säger oftast för ibland så blev man tvingad att ändra sin strategi, du vet hur det är :)
Det jag framför allt vände mig mot var alltså själva punken ;P
Lajne skrev:
OK. Jag vet att detta är ett stort samhällsproblem för många, men du måste lära dig att skilja på begreppen "fest" och "lan", ok?:P Det ena involverar stora mängder alkohol, hög musik samt eventuellt sexuella relationer med främlingar, det andra involverar stora mängder cocacola/kaffe, sömnlöshet, datorspelande samt eventuellt sexuella relationer med din lvl 1 Night Elf Female.
Så, då var det uppklarat:)
Haha, på våra fester ingår allt man önskar och gäller det en komination av allt i en pool så ordnars det;). Nä, men menar dock mest att din taktik inte hade fungerat här uppe i nordöst;). Du får hitta en ny=P