Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
ah de är bättre ;) så länge de inte är pilatusbollar FnizzZz!
_henkee skrev:
Eller en av alla pinupbilder på dig...
Jaja där finns j*vla nautilusbilden iallafall och ni slipper tricepsarmhävningarna och ni slipper fler bollövningar. Och ingen skog och ingen löpare = alla nöjda och anabola :)
HAHAHA!
Detta forumet behöver lite mer humor.
Pluspoäng på den bilden floppix :)
hardkår floppix!!
Hade hoppats på att Sigyn skulle göra det här.. men är väl lika bra att jag lägger upp bilderna från min kamera... Litar på att Sigyn har några fler snygga bilder på hennes övningar, även om jag är en kass fotograf.
I omvänd ordning...
Pullups (chins? :p )

och chins.. "och så håller du still"
Lite armar... Grova armar må vara disco, men det är rätt snyggt...;P

Om det inte vore för att jag faktiskt tittar stadigt mot kameran så skulle man kunna tro att jag utan svårighet reppar på 60kg... brutal fail...
Vackra Sigyn bekymmerslöst (men fokuserat) böjande
Det var allt...
Härligt att se brudar som dizzar CCn och maskinerna! Kör hårt.! :-)
Jag håller med HSB, men vad skådar mitt hardcoreöga? Ser jag Sigyn använda kudde på stången i böjen? Ser jag DI träna med handskar? Det gör mig lite besviken faktiskt. Men DI ser ser på nåt sätt så sjukt mäktig ut på hantelcurl-bilden att jag lätt förlåter er =)
Tyvärr väljer jag bort smärtan, även om det gör mig mindre hardcore.... fast handskar ser ofta rätt bra ut..
Det är därför passaren i bänk ska hålla i stången och inte i kameran ;)
Ni ser coola ut bäggetvå. Bra val av övningar.
Lajne skrev:
_henkee skrev:
Eller en av alla pinupbilder på dig...
Lugnt, det kommer inte fler ditt kräk :)
haha oj, Henke som skriver! Puss
Senast redigerat av Suda (2008-06-13 18:19)
Lajne: Båda chickzen gibbar men handskar på om du kollar bilderna. ;)
DI: Man vänjer sig snabbt att köra utan kudde på stången i böjen. Det blir t.o.m. bekvämare enligt mig.
Inte ens JAG får ha kudde på stången när jag böjer :'( säger min stenhårde danske atletik-PT. Men så böjer jag visserligen typ bara... 40kg... så det är väl straffet...
Go girls! Men, man, har ni inga bållbilder eller gynmaskiner som ni övat lite i?!?!XD
Nice bilder girls :) du ser riktigt hardcore ut på bicepscurlen imp...
Delightful_imp skrev:
Sjuk axel- och rövbredd på fotografen.
Sorry Imp att jag inte han posta några bilder i fredags, men var tvungen att prova Restaurang Kalori innan tåget skulle gå ju =)
Det blev ju riktigt fint, de du la upp ;) Och kudde måste man använda om man ska fota strax efter. Det passar sig inte med blåmärken på trapsen på 50-tals bilder. =) Sen kan faktiskt kudde vara till mer besvär än nytta. När den börjar rulla, fast stången ligger still i händerna, så sitter man strax på arslet. Det ger inga fina blåmärken det heller ;P
Edit: Hittade en bicepscurl. Det var rätt jobbigt att reppa tillräckligt långsamt och länge för att kameran skulle hinna ta en bild. Vilket syns i ansiktet =) De flesta av mina bilder är alldeles suddiga, så detta var trots allt en av dem med mest fokus.
Senast redigerat av Sigyn (2008-06-16 06:38)
Du har så sjukt imponerande massa DI. Det är så imponerande att jag blir avundsjuk. Med den kroppen bara måste du tävla, det vore ett brott mot mänskligheten att inte visa upp den på ett podium. Luciapokalen ligger lagom långt fram för att komma i tävlingsform. Vill du ha träningstips, kostråd eller bara peppning ställer jag (och säkert alla andra här också) upp gratis!
Nä, jag tar 1000 kr i timmen ;)
Fast ärligt talat så skulle hon verkligen kunna tävla. Borde tävla, som Babel säger. Riktigt bra byggargener.
Hoppas ni inser att det inte är jag på sista bilden :) Jag är lat och liten, men får väl ta en deff efter sommaren och se vad jag kan hitta under isoleringen.
Edit: sigyn for fitnesstjärna ;)
Senast redigerat av Delightful_imp (2008-06-16 09:53)
Delightful_imp skrev:
får väl ta en deff efter sommaren och se vad jag kan hitta under isoleringen.
Du kommer hitta massvis! Speciellt rutor ;) Men se upp så det inte blir kallt utan isoleringen, blir till o slutföra utbildningen i varmare land annars =)
Imp for BB, SL o Figure stjärna! ;) Du har så jäkla mycket potential tjejen. Men passa dieten. Vill inte att du blir knas igen. =(
lol sigyn, vad hände då imp blev "knas"???
Senast redigerat av ZEE (2008-06-16 19:56)
ZEE skrev:
lol sigyn, vad hände då imp blev "knas"???
u dont wanna know :)
Henke verkar tro att det här är nån slags bilddagboken och spammar upp fjortisbilder ;)
floppix: du är jete hardkår ![]()
Sigyn & DI: fint pass, floppix har mycket att lära av er 
![]()
Hahaha, Ja Henke är en underbar filur :p
Snyggt töser :D! Riktigt avundsjuk blir man :p
haha steve, nån måste ju hålla tråden vid liv.. ansåg jag. Dem flesta bilderna har väl ändå ett visst underhållningsvärde? Eller bara jag som har störd humor.
Suda, dags för dig att slänga upp lite bidler i dagsformen nu ;)