Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 9 10 11 12 13 14  

Träningsbilder!

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

ZEE skrev:

zartok skrev:

zee, jag är väl inte heller i bra form nu. av mina 15 kilo som jag tappat så har mycket varit muskler pga att jag inte har kunnat sköta kosten så bra. dock så har jag kommit fram att jag ska gå ner endel till och sedan dra upp allt på muskelminnet, varpå saker och ting kommer att se väldigt mycket bättre ut ^^

Samma skit för mig, har deffat undersommarn men de blev ba skit, gick ner runt 13 kg mainly muskler. O min plan är precis som din, att gå ner tills ja har väldigt låg bf% och sen börja bygga med den låga bf%

Men det är surt då sånt händer, man ser ba en själv bli mindre o mindre.

Den trösten som finns är att muskelminne lär kunna hjälpa dig ganska mycket när du väl börjar bulka och köra tyngre igen =)

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

just ang minskning av muskelmassa så är det ju onekligen livsfarligt i gymmet. psyket vägrar (för mig iaf) att gå ner i vikt ofta, och då kan det ju sluta med att man kör samma höga vikt trots att man är svagare bara för att man fan ska ge lite jävlar anamma, och sedan så ligger man på golvet i fosterställning och inte kan röra sig.

skämtåsido, så är det faktist lite så det är för mig. dock så har jag blivit bättre på det nu när jag tänker på repsen mer istället för hantlarna. ja, repsen och känslan.

Registrerad: 2005-09-16

degis man ser dig inte köra med dom där hantlarna.. du bara taffsar på dom?? :D:D den där roddmaskinen ser jäkligt soft ut!

Registrerad: 2008-03-24

Din tjej ser riktigt bra ut =)

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Piledahlaren skrev:

degis man ser dig inte köra med dom där hantlarna.. du bara taffsar på dom?? :D:D den där roddmaskinen ser jäkligt soft ut!

Haha ja, mkt mer än taffsa blev det inte för min del :( Tjejen däremot bicepscurlade dem lite titt som tätt!

ja, roddmaskinen är riktigt najs!

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

spicegirl_17 skrev:

+1 ;)

Degpekka skrev:

spicegirl_17 skrev:

+1 ;)

du med =)

Registrerad: 2006-05-13

här går det hett till

vilt flirtande åt alla håll och kanter.
jag håller mig utanför det hela. degis hona och spice i all ära, för att inte tala om imp, men jag säger fortfarande att t-rex är snyggast på forumet *asg*

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

zartok skrev:

vilt flirtande åt alla håll och kanter.
jag håller mig utanför det hela. degis hona och spice i all ära, för att inte tala om imp, men jag säger fortfarande att t-rex är snyggast på forumet *asg*

http://home.new.rr.com/savedinfo/images/Hasselhoff-Homo.jpg

Från: Göteborg, Sveriges framstjärt
Registrerad: 2005-01-16
Webbsida

http://img401.imageshack.us/img401/2394/dawsoncryingam8.th.jpg
(vet att den postats i lajne löper, men ändå klockren)

haha, va har jag missat något här zartok?

Nej, haha, ja flörtar inte .. not spice stile . Besides the person is taken.. höhö

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Petergbg skrev:

lolol, om den har postats där har ju ALLA redan sett den, så snacka om onödig repost!

Webbsida

Lajne skrev:

Petergbg skrev:

lolol, om den har postats där har ju ALLA redan sett den, så snacka om onödig repost!

Och med Lajne löper menas:

Lajne blev könsmogen från sitt första löp. När Lajne löper brukar han jama mycket, han "bjuder ut sig" genom att stryka sig mot sin ägare och svanka rygg. Lajne ska inte kastreras mitt under ett löp, på grund av att det finns en viss risk för blödningar i samband med operationen. Lajne löper oftast ca 1 vecka, har uppehåll i 2 veckor och löper sedan igen.

hahahahaha! XD aaah så kul man kan ha i det här forumet ibland *asg*
folk får för sig att jag är homosexuell lite då och då, men jag förstår verkligen inte vart alla får det ifrån XD
ok, jag tror nog att jag förstår viss misstänksamhet ^^ undrar om man borde avliva rykterna och säga att jag bara är väldigt bekväm med min sexualitet? naaah, inte riktigt ännu.

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

Petergbg skrev:

Lajne skrev:

Petergbg skrev:

Lajne blev könsmogen från sitt första löp. När Lajne löper brukar han jama mycket, han "bjuder ut sig" genom att stryka sig mot sin ägare och svanka rygg. Lajne ska inte kastreras mitt under ett löp, på grund av att det finns en viss risk för blödningar i samband med operationen. Lajne löper oftast ca 1 vecka, har uppehåll i 2 veckor och löper sedan igen.

haha peter vad äre med dig o djur?

zartok skrev:

hahahahaha! XD aaah så kul man kan ha i det här forumet ibland *asg*
folk får för sig att jag är homosexuell lite då och då, men jag förstår verkligen inte vart alla får det ifrån XD
ok, jag tror nog att jag förstår viss misstänksamhet ^^ undrar om man borde avliva rykterna och säga att jag bara är väldigt bekväm med min sexualitet? naaah, inte riktigt ännu.

haha ja jag har fått vibbar från andra med dig och t-rex :P

Webbsida

ZEE skrev:

Petergbg skrev:

Lajne skrev:

haha peter vad äre med dig o djur?

Mjau

Petergbg skrev:

Mjau

Word

jag ställer nu en oförskämd fråga till zartok: hur gammal är du?

tja, utan att förtälja min ålder siffra för siffra så kan jag skriva att jag är född i mitten av 80-talet, då musiken var som bäst =)

det har du rätt i ! go michael jackson o co =) ok.. 26 år .

Senast redigerat av spicegirl_17 (2008-08-19 21:47)

hahaha, nej, jag är inte 26 ^^ mitten, inte början.

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

zartok skrev:

hahaha, nej, jag är inte 26 ^^ mitten, inte början.

Zartok är 23

zee verkar också var i mitt huvud ^^

Sidor: 1 … 9 10 11 12 13 14  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB