Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Jorå! det är SATS Södermalm... men håller med, det kändes inte riktigt som SATS... och det är bra ;)
Bilder från Delta Gym.
"Vad ska vi göra nu?? ehh... mage?"

Jag trodde att jag skulle kunna få en ospänd bild på T-Rex, men som av magi vek vingarna ut sig 100-delen av en sekund efter kameran togs fram. Sjukligt... stort.
Efter 2 timmars träning och slit. Om ni undrar om revan i byxan så är det här är ett subtilt sätt att visa sig tillgänglig i gymmet under Prideveckan <3 T-Rex *wink* *wink*
Hårdkåre med hål i brallan. Men hasa ner håsorna litta
Satan vilka hantlar :D
jag vill ha dom där hantlarna till shrugsen! får alltid köra stång eftersom vi på iksu har supermesiga 55 kilo som störst!
haha 100 kgs eller?
yes! jag drar på 230 på stången när jag är som starkast, just nu så drar jag på mellan 180 och 200. perfekt hantelpar med andra ord! isku här blir i veckan europas största gym iom att utbyggnaden är klar och sakerna tas in, men när jag frågade om hantlarna så skulle man bara byta ut befintliga i järn mot gummi, inte så mycket tyngre. tyvärr. hade gärna sett uppemot 80 iaf, jag lär INTE vara i närheten av dom starkaste på gymmet som behöver tyngre hantlar.
Brukar inte alls va en sucker för muskulösa tjejer men diggar fysiken på den där jäntan rejält!
kan inte vi som tränar på iksu göra super coola träningsbilder tillsammans ? :P Zartok ja vet du vill! o de andra :=)
Senast redigerat av ZEE (2008-08-18 00:07)
det borde vi fasen göra zee! =) får se vad som händer längre fram, den här veckan kanske det inte ens blir av att träna (förutom imorgon) då jag ska påbörja en utbildning som mentalvårdare ^^
men vi borde definitivt dra ett axelpass tillsammans någon gång, det är där det ser bäst ut på bild XD
zartok skrev:
det borde vi fasen göra zee! =) får se vad som händer längre fram, den här veckan kanske det inte ens blir av att träna (förutom imorgon) då jag ska påbörja en utbildning som mentalvårdare ^^
men vi borde definitivt dra ett axelpass tillsammans någon gång, det är där det ser bäst ut på bild XD
Joo :) men om du blir busy, tar vi det inom snar framtid bara, :)
Bra armar Degis :) ser ut att vara en skön maskin på sista bilden, skönt gym överhuvudtaget.
håller du på att mobba mig med hantlarna degis? =)
zee: aye, jag har just fått schemat och det är fullt upp fram till fredag, sedan träder flexen in, varpå jag får mer tid över. i veckan modellerar dom dessutom om en massa, var där nyss. verkar som att dom flesta maskiner ska flyttas på ett eller annat sätt faktist, och det är väl lite blandade känslor man har för det. axelträningen som vi ska köra behöver man dock inte mycket maskiner till, vilket är riktigt bra.
så till alla (och lite speciellt till den leende degis =)) så kommer jag och zee bland andra att stoltsera med att vi nästa vecka tränar på *europas* största gym. inte bara nordens. europas. insiderinfo; nu kommer det tonvis (bokstavligt talat) med free motion maskiner också. kan bli intressant att testa.
zartok skrev:
håller du på att mobba mig med hantlarna degis? =)
zee: aye, jag har just fått schemat och det är fullt upp fram till fredag, sedan träder flexen in, varpå jag får mer tid över. i veckan modellerar dom dessutom om en massa, var där nyss. verkar som att dom flesta maskiner ska flyttas på ett eller annat sätt faktist, och det är väl lite blandade känslor man har för det. axelträningen som vi ska köra behöver man dock inte mycket maskiner till, vilket är riktigt bra.
så till alla (och lite speciellt till den leende degis =)) så kommer jag och zee bland andra att stoltsera med att vi nästa vecka tränar på *europas* största gym. inte bara nordens. europas. insiderinfo; nu kommer det tonvis (bokstavligt talat) med free motion maskiner också. kan bli intressant att testa.
hahaha :) du e rolig zartok. Btw, hur mycke väger du?
igår så låg jag på 94.8, så jag har droppat en del sedan jag dök upp på sidan här, så så stor är jag inte längre ^^
zartok skrev:
igår så låg jag på 94.8, så jag har droppat en del sedan jag dök upp på sidan här, så så stor är jag inte längre ^^
95 e stort :P så gj på de! själv är man mellan 72-75 "tjock" e inte säker på min vikt har varit o rest nu i 17 dagar.
Senast redigerat av ZEE (2008-08-18 21:21)
Keep_On_Pumpin skrev:
Dellan skrev:
off topic, hur dricker ni era kostillskotts dryck. alt i en slurk eller, några klunkar i taget.
galet offtopic faktist =P
Jag gör olika, oftast några klunkar i taget. Fast det är riktigt dåligt för tänderna.
Vad är dåligt för tänderna och varför??
nu mer kontakt med tänderna saker har desto sämre är det för tänderna.
zee, jag är väl inte heller i bra form nu. av mina 15 kilo som jag tappat så har mycket varit muskler pga att jag inte har kunnat sköta kosten så bra. dock så har jag kommit fram att jag ska gå ner endel till och sedan dra upp allt på muskelminnet, varpå saker och ting kommer att se väldigt mycket bättre ut ^^
Helvete vilken köttig flickvän du har Degis. Måste vara tungt förr psyket att bli dwarfad 24/7 av henne :>
zartok skrev:
nu mer kontakt med tänderna saker har desto sämre är det för tänderna.
men är det typ jätte farligt elr på vilket sätt menar du? hål i tänderna elr fula tänder?
Cybercowboy skrev:
Helvete vilken köttig flickvän du har Degis. Måste vara tungt förr psyket att bli dwarfad 24/7 av henne :>
I know :(... och hon blir bara större och större!
zartok skrev:
zee, jag är väl inte heller i bra form nu. av mina 15 kilo som jag tappat så har mycket varit muskler pga att jag inte har kunnat sköta kosten så bra. dock så har jag kommit fram att jag ska gå ner endel till och sedan dra upp allt på muskelminnet, varpå saker och ting kommer att se väldigt mycket bättre ut ^^
Samma skit för mig, har deffat undersommarn men de blev ba skit, gick ner runt 13 kg mainly muskler. O min plan är precis som din, att gå ner tills ja har väldigt låg bf% och sen börja bygga med den låga bf%
Men det är surt då sånt händer, man ser ba en själv bli mindre o mindre.