Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

JW

Registrerad: 2004-09-14

Någon som har några erfarenheter av jungle warfare?

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Är också intresserad av att höra lite mer om detta

*bump*

Från: Oxelösund
Registrerad: 2007-03-07

Vet ett par som cyklat JW och det har funkat riktigt bra. Om ni vill veta o mdet funkar lr inte så är svaret att det funkar, eftersom det är en ds i högre doser (i x2 dosen har man visat att det inte stänger ner den egna produktionen).

Från: Oxelösund
Registrerad: 2007-03-07

Rekommenderar att köra en AI efter kuren, typ test fx lr något annat tillskott som innehåller atd.

ds?

Registrerad: 2006-07-01

Designsteroid?

Vill veta mer. HKG borde väl sitta inne på en del info angående JW?

Behövs verkligen en AI och behöver man köra något annat brevid?
Hur bör JW doseras och under hur lång period?

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Herr Oberst skrev:

Vill veta mer. HKG borde väl sitta inne på en del info angående JW?

Behövs verkligen en AI och behöver man köra något annat brevid?
Hur bör JW doseras och under hur lång period?

Följer du den rekommenderade doseringen (3 caps ed) och inte kör längre än 6-8 veckor så behövs oftast inget annat,såvida du inte haft några problem med hälsan eller tonårsgyno eller liknande.
Är man under 22-23 så bör man inte ens fundera på att använda Jw.

Senast redigerat av Dr Nick (2007-11-03 18:21)

Dr Nick skrev:

Följer du den rekommenderade doseringen (3 caps ed) och inte kör längre än 6-8 veckor så behövs oftast inget annat,såvida du inte haft några problem med hälsan eller tonårsgyno eller liknande.

Låter bra.
Åldern är inga problem, närmar mig 27 (burhrhr), har heller aldrig haft några gynoproblem.
Tanken är att jag ska dra en kur i slutet på min "bulk" innan jag sätter igång med deffen som förhoppningsvis drar igång vid mars eller april.

Kan förresten en AI vara bra att ta ändå? Bör ju knappast försämra effkten av JW eller? Är isåfall Test FX en bra/prisvärd produkt?

Webbsida

Herr Oberst skrev:

Dr Nick skrev:

Låter bra.
Åldern är inga problem, närmar mig 27 (burhrhr), har heller aldrig haft några gynoproblem.
Tanken är att jag ska dra en kur i slutet på min "bulk" innan jag sätter igång med deffen som förhoppningsvis drar igång vid mars eller april.

Kan förresten en AI vara bra att ta ändå? Bör ju knappast försämra effkten av JW eller? Är isåfall Test FX en bra/prisvärd produkt?

Ta den efteråt isf,den kan försämra effekten av Jw.
Jw aromatiserar inte så ännu lägre östrogen nivåer är inte att äftersträva,det stjälper.

Registrerad: 2005-04-28

En kanske lite dum fråga men Dr.Nick du verkar ha koll på det här.

Kan man riskera håravfall eller liknande av JW eller någon annan testo booster? Eller är jag ute och snurrar nu?

Webbsida

Pennan skrev:

En kanske lite dum fråga men Dr.Nick du verkar ha koll på det här.

Kan man riskera håravfall eller liknande av JW eller någon annan testo booster? Eller är jag ute och snurrar nu?

Möjligen minimal risk med Jw men inte med något annat.

Registrerad: 2004-07-26

Spelar det nån roll om jag kör vault jämsides med JW?

Har jag förstått allting rätt om jag äter stadiga mål mat(1 tab till måltid) dricker mycket vatten och kör på kuren i 6 veckor 3 tabs per dag så kan jag hoppas på lite effekt?

Webbsida

King_Keno skrev:

Spelar det nån roll om jag kör vault jämsides med JW?

Har jag förstått allting rätt om jag äter stadiga mål mat(1 tab till måltid) dricker mycket vatten och kör på kuren i 6 veckor 3 tabs per dag så kan jag hoppas på lite effekt?

Det beror givetvis på om du har ordning på kosten och träningen.

Träningen är i sin ordning och jag äter allt som rör sig :) Men att kombinera vault och jw funkar det eller hämmar det effekten?

Webbsida

King_Keno skrev:

Träningen är i sin ordning och jag äter allt som rör sig :) Men att kombinera vault och jw funkar det eller hämmar det effekten?

Nej det är givetvis inga problem men hur gammal är du och kan du sköta en kontrollerad viktökning?

Åldern har jag inne. Vet inte hur du menar med kontrollerad viktökning, jag måttar inte kcal in och kcal ut så jag har det på svart och vit men jag äter rediga portioner husmanskost varvat med nån pizza här och där. Väger mig väldigt ofta så jag har stenkoll på vart det lutar, nu är jag inne i en bulk period och vad av jag har läst så verkar jw funka till både det ena och det andra.

Tack för svaret dr Nick du verkar kunnig inom området!

Webbsida

King_Keno skrev:

Åldern har jag inne. Vet inte hur du menar med kontrollerad viktökning, jag måttar inte kcal in och kcal ut så jag har det på svart och vit men jag äter rediga portioner husmanskost varvat med nån pizza här och där. Väger mig väldigt ofta så jag har stenkoll på vart det lutar, nu är jag inne i en bulk period och vad av jag har läst så verkar jw funka till både det ena och det andra.

Tack för svaret dr Nick du verkar kunnig inom området!

Är du över 21-22 och kan öka i vikt på ett kontrollerat sätt samt att du har några års träningserfarenhet så kör på..

tränat 4 år seriöst och passerat bäst före datum så jag lyder ditt råd och köttar på :) Köpte den blåa (gamla burken?) men är väl till det stora ganska samma innehåll?

Webbsida

King_Keno skrev:

tränat 4 år seriöst och passerat bäst före datum så jag lyder ditt råd och köttar på :) Köpte den blåa (gamla burken?) men är väl till det stora ganska samma innehåll?

Nästan samma innehåll,den röda är troligen mer potent men också styggare.
Gröna gamla burken=matd+6-dmt
Röda nya burken=bara 6-dmt

Tackar och bockar för alla frågetecken du rättade ut! Då återstår det bara att vänta på den rätta vågen och hoppas på det bästa :)

Dr Nick skrev:

Gröna gamla burken=matd+6-dmt
Röda nya burken=bara 6-dmt

För mig som bara ser mat, ett plusstecken och en sexa.
Vad innebär det i verkligheten?

En till fråga ang. JW. Vilken funkar bäst av den vanliga JW eller JW extreme och vad är skillnaden? Dr Nick kanske känner sig manad? ;)

Extreme är väl en aning mindre extrem om jag förstått det rätt.

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB