Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Jag drog en pizza efter loppet, men jag fick min enda riktiga efter-loppet-dipp precis då också och kunde inte äta upp den och höll på att kräkas och var lite yr. Men om det var första glutenfria du hittat på två år så måste det varit mumma!!
Spännande läsning som alltid. Det var ju nog lätt att läsa från dina mellantider att maran blev en mara. Men det är ju som alla säger bättre att "jogga" än att gå, för det tar så j-a lång tid. Men jag lärde mig ju nog att pannlampa kunde vara bra att ha, men vem vågar mentalt packa ner en sån??
Haha, ja vem vill packa ner pannlampa... Fast packar man ner bra extraslangar behövs kanske inte det...
Senast redigerat av Endag (2008-09-01 07:42)
Klart du ska köra igen. När man vet vad det handlar om är det lättare att planera träningen.
Det jag tycker är lite synd är att det ligger en massa roliga triathlontävlingar i veckorna kring Kalmar som man inte kan vara med på... Jag tyckte att Åhus, Sthlm och Sala eller Tjörn hade varit kul, men det funkar inte.
Endag skrev:
Det jag tycker är lite synd är att det ligger en massa roliga triathlontävlingar i veckorna kring Kalmar som man inte kan vara med på... Jag tyckte att Åhus, Sthlm och Sala eller Tjörn hade varit kul, men det funkar inte.
Det var ganska många SCT:are som körde både Kalmar, Sundbyholm, Stockholm och Sala.
EDIT: Men det blir ju lite långt för dig att åka förstås. De tre sistnämnda ligger ju en bra bit från Skåneland.
Senast redigerat av machine gun (2008-09-01 19:16)
machine gun skrev:
Endag skrev:
Det var ganska många SCT:are som körde både Kalmar, Sundbyholm, Stockholm och Sala.
EDIT: Men det blir ju lite långt för dig att åka förstås. De tre sistnämnda ligger ju en bra bit från Skåneland.
Ja, det är en bit. För mig är det två saker, dels så klarar inte min kropp en massa lopp direkt efter Kalmar. Var rätt sugen på Åhus som ju bara är 10 mil bort, men jag var inte redo i kroppen. Men får jag bara ordning på den så ska det nog gå att köra Kalmar + Sthlm t ex. HAde ju varit kul. Sala eller Tjörn hade också varit kul...
Och sen kan jag inte ta alla helger till tävlingar. Kör jag Kalmar är jag borta tre dagar i rad då funkar det inte att dra till sthlm en helg och sen till Sala en annan. Blir bättre sen när ungen växt upp och behöver skjuts till alla triathlontävlingar ;)
Endag skrev:
Blir bättre sen när ungen växt upp och behöver skjuts till alla triathlontävlingar ;)
Det finns trehjulingar i kolfiber har jag hört.
machine gun skrev:
Endag skrev:
Blir bättre sen när ungen växt upp och behöver skjuts till alla triathlontävlingar ;)
Det finns trehjulingar i kolfiber har jag hört.
Ja det kan Imorgon glömma... han får nöja sig med sin plastiga bobby car. Tyvärr verkar han visa alltför stor passion i att sparka boll.