Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 46 47 48 49 50 … 53 Tråd låst

KOP´s bulk

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Tänkte sätta igång med träningen idag men kände mig förkyld igår och är det idag fortfarande :( Jävligt jobbigt faktist, nu har jag haft uppehåll efter uppehåll. Jag hinner inte ens komma tillbaka till det jag var efter uppehållen. År 2007 har vart mitt sämsta träningsår någonsin, inget har hänt, jag kan likagärna stryka skiten känns det som.

EDIT: Morgonvikt 78,5kg

Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-01-08 07:32)

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Hur var Hamburg?

Webbsida

Englund skrev:

Hur var Hamburg?

Sjukt bra =D Galen stad. Speciellt nyårsafton... =P Finns en gata som heter Reeperbahn (porr, strip, vanliga klubbar, barer = hela nattlivet) som exploderade under nyårsafton. Vi tog taxi in vid ca 23.30 och taxichaffisen menade: Kolla ingen i ögonen, de dödar på en gång och många har pistoler knivar och de skjuter raketer på en, kastar smällare in i skjortan osvosv* Dessutom hade våra tyska kompisar (som stannade hemma =P) avrått oss från att åka dit eftersom det var livsfarligt. Och de var det fan också =P Haha, jag har aldrig sett så många ambulanser polisbilar och brandbilar samtidigt =P Överallt XD Men vi hade kul iaf :P Vi skyndade in oss på en klubb (nekades den första och blev lite nervösa =P) och där var det sen drag (som vanligt i tyskland). Tjejer stog på bardisken och hällde sprit på folk och halvstrippade osvosvosv. ;D Resten av kvällarna var också jävla drag och mkt trevligt =)

Från: Stekvadet
Registrerad: 2006-10-15

Keep_On_Pumpin skrev:

Englund skrev:

Hur var Hamburg?

Sjukt bra =D Galen stad. Speciellt nyårsafton... =P Finns en gata som heter Reeperbahn (porr, strip, vanliga klubbar, barer = hela nattlivet) som exploderade under nyårsafton. Vi tog taxi in vid ca 23.30 och taxichaffisen menade: Kolla ingen i ögonen, de dödar på en gång och många har pistoler knivar och de skjuter raketer på en, kastar smällare in i skjortan osvosv* Dessutom hade våra tyska kompisar (som stannade hemma =P) avrått oss från att åka dit eftersom det var livsfarligt. Och de var det fan också =P Haha, jag har aldrig sett så många ambulanser polisbilar och brandbilar samtidigt =P Överallt XD Men vi hade kul iaf :P Vi skyndade in oss på en klubb (nekades den första och blev lite nervösa =P) och där var det sen drag (som vanligt i tyskland). Tjejer stog på bardisken och hällde sprit på folk och halvstrippade osvosvosv. ;D Resten av kvällarna var också jävla drag och mkt trevligt =)

Aldrig varit på ett sthlms derby?;)

Hamburg nästa!:P

Webbsida

Zacke skrev:

Keep_On_Pumpin skrev:

Englund skrev:

Hur var Hamburg?

Aldrig varit på ett sthlms derby?;)

Hamburg nästa!:P

Haha ;) Sthlm derby är ett jävla skämt jämfört med dedär stället =P Jag bangar aldrig Reeperbahn på nyårsafton ;) Sjukaste draget ;D

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

Låter härligt KoP ^^

Webbsida

Nur är jag sjuk på riktigt :( Sket i skolan, sovit fram tills nu. Mår riktigt skit... Nu ska jag plugga biologi och dricka te... ;P

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Hur fan lyckas du vara sjuk alltid?

Jag brukar vara sjuk, då menar ja 39graders feber, riktigt ont i halsen så ja knappt kan äta etc, det är ja 3-5dagar irad om året, sen inget mer. Sen visst kan man vara lite snuvig en dag o ha LITE ont i halsen men va fan, det är ju inte sjukdom. :)

Registrerad: 2007-03-03

Vad pluggar du mer exakt?

Webbsida

high_school_boy skrev:

Hur fan lyckas du vara sjuk alltid?

Jag brukar vara sjuk, då menar ja 39graders feber, riktigt ont i halsen så ja knappt kan äta etc, det är ja 3-5dagar irad om året, sen inget mer. Sen visst kan man vara lite snuvig en dag o ha LITE ont i halsen men va fan, det är ju inte sjukdom. :)

Nej, men om du bläddrar tillbaka i min dagbok och kollar in bilden på mina mandlar så förstår du nog att det är något flummigt denna gång. =P Och det har inte riktigt gått över verkar det som, Hamburg fick det nog att blomma upp på nytt... :( Brukar heller inte vara sjuk mkt om jag ska vara ärlig :/

Webbsida

I Svea I skrev:

Vad pluggar du mer exakt?

Det är svårt att säga, eftersom jag pluggar efter det tyska skolsystemet och det svenska samtidigt. Just nu går jag i fjärde ring (eller som vi säger: klass 13). Jag går fördjupningskurser i biologi och engelska, enligt min biologilärare som har vart och kollat på bl a karolinska läser vi ibland tom samma saker som medicinstuderande gör... Sedan gör jag samhällsprogrammet och naturprogrammet samtidigt samt får en tysk studentexamen ;P Så jag har tre stycken examina att glassa med sen haha ^^... Sen är det svårt att säga vad jag läser och inte läser, jag har läst lite matte f men jag får bara betyg till matte d, eftersom svenska skolverket inte vill vara schyssta och ge oss det vi verkligen har gjort och förtjänar, så det är mycket som är knasigt på min skola. ^^ Men nu ska jag iaf skriva studenten, dvs ETT prov, som avgör typ 1/3 av ens slutgiltiga tyska studentsnitt. Det skriver jag om 6 veckor i biologi, engelska och tyska ^^ tjohooo...

Aha,. Segt som tusan att vara sjuk. :(

Menade inte Svea mer exakt vad i biologin du pluggade? Eller? haha xD

Webbsida

high_school_boy skrev:

Aha,. Segt som tusan att vara sjuk. :(

Jaha...:P Ehm jag pluggar:

- Zellbiologie
- Genetik
- Ökologie
- Neurobiologie
- Evolution

;P

Registrerad: 2006-05-13

high_school_boy skrev:

Det förstog nog Kop, men han ville skryta lite om sina 3 linjer han går XD

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Han ville dessutom, trots att det är hur lätt som helst att översätta de där sakerna till svenska, skryta med att han kan allt på tyska också xD

Webbsida

Lajne skrev:

Han ville dessutom, trots att det är hur lätt som helst att översätta de där sakerna till svenska, skryta med att han kan allt på tyska också xD

Hahaha xD Ahh precis :P Nej men sanningen är att jag är osäker på stavning osv :P Det är inte lätt för mig =P Inte heller alla diskussioner här på forumet =P Ofte slinker det in lite tyska begrepp osv antar jag, eftersom jag läser allt på tyska.

TOXIII: Käften :P Stämmer ej =P

Webbsida

Inte kommit igång med träningen än. Börjar tillfriskna nu dock =) Fan asså det känns som att man bara vill börja om från början, göra allt rätt och växa riktigt fort =P Men det går ju inte. Har gått ner rätt mkt i vikt nu, det pendlar extremt hos mig, det måste vara vatten vikt... Väger typ 76-77 på morgonen nu. =P

Webbsida

Fick knäpp skallen och skickade iväg ett mejl till tv-shop där jag bad dem att föklara sitt påstående :"du bränner fett och bygger muskler samtidigt"... Få se vad de svarar =)

Haha, du kommer aldrig få nott svar. :)

Webbsida

high_school_boy skrev:

Haha, du kommer aldrig få nott svar. :)

varför? :P kan inte hälso.info typ starta en kampanj mot tv-shop? =P borde man inte tjäna pengar på att typ stämma skiten ur dem? :S

KOP, vi är inte i usa nu. :)

Som så alltid, sitter man och lyssnar på nott såntdär skit så säger de alltid nott som på något sätt fungerar men det är såpass minimalt att man aldrig kommer märka någon skillnad av det, därför de inte går att sätta dit. :)

Ta glutamin som exampel.

Senast redigerat av high_school_boy (2008-01-13 20:00)

Webbsida

high_school_boy skrev:

KOP, vi är inte i usa nu. :)

Som så alltid, sitter man och lyssnar på nott såntdär skit så säger de alltid nott som på något sätt fungerar men det är såpass minimalt att man aldrig kommer märka någon skillnad av det, därför de inte går att sätta dit. :)

Ta glutamin som exampel.

Men de lurar ju folk? :(

Jaaa so? :)

Ja tycker du ska stämma varenda jävla kostillskottsföretag KOP.! :D Deras reklamer är ju inte direkt realistiska om man säger så....

Tänk på hur mkt bluff och fuffens det är från enbart företag i sverige, det är sjukt mkt, alla försäljningsmetoder etc. Därför man måste vara lite om sig och kring sig. ;)

Webbsida

Jo men de verkligen LURAR folk XD De säger ju saker som inte ens stämmer i teorin! =P Aja vi väntar och ser vad de svarar =)

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Keep_On_Pumpin skrev:

Fick knäpp skallen och skickade iväg ett mejl till tv-shop där jag bad dem att föklara sitt påstående :"du bränner fett och bygger muskler samtidigt"... Få se vad de svarar =)

blev du missnöjd när du köpte produkten? ;P

Sidor: 1 … 46 47 48 49 50 … 53 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB