Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Gå upp i vikt

Registrerad: 2007-03-04

Har nu bestämt mig för att hel hjärtat göra allt för att gå upp i vikt, har ni någon drink eller något ni kan tipsa mig om som har mycket kcal i sig som jag kan ta innan jag ska sova ?

Registrerad: 2006-05-13

mixa mjölk med havregryn, oboy, rapsolja och cashewnötter

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Släng gärna i 100g gainerpulver i det Original föreslog också, kan ge dig typ 3-400kcal extra=)

Registrerad: 2007-07-03

det e inte bara vad du ska äta utan hur du äter.ät kolhydratsrik mat(pasta, ris, potatis, bröd) i mindre men fler portioner dvs ät dig mätt men inte proppmätt på så sätt kommer du att känna dig hungrig oftare och därmed kommer du att äta fler portioner på så sätt kommer kroppen at ha något att bränna hela tiden.ett annat tips är om du blandar en proteindryck (obs ej kolhydratsdryck) och har det vid dig på sängbordet som du kan dricka nångång under dina sömntimmar.lycka till

Registrerad: 2006-02-17

fetoni skrev:

ett annat tips är om du blandar en proteindryck (obs ej kolhydratsdryck) och har det vid dig på sängbordet som du kan dricka nångång under dina sömntimmar.lycka till

Jag tycker en proteindrink som fått stå blir äcklig både till konsistens och smak.

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

ställ den i kylskåpet istället

Registrerad: 2007-07-03

T-Rex skrev:

ställ den i kylskåpet istället

går bra det också =)

Från: Stockholm
Registrerad: 2006-10-11

Sök på "Havredrink v 1.1" av Dekpekka. Larvigt bra med kcal i den....

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB