Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 4 5 6 7 8 … 23  

JohanW äter och tränar

Registrerad: 2006-02-17

Grattis!

Vad blir det i present då? En årsförbrukning AP kanske :-P

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Kiwi skrev:

Grattis!

Vad blir det i present då? En årsförbrukning AP kanske :-P

I wish! Av mamma fick jag ett presentkort till Toni & Guy Hon tycker mitt hår börjar se risigt ut.

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

johanw skrev:

Idag fick jag frukost på säng. Mackor m avokado, mozza, pesto och rödlök och en milkshakeish drink med glass, whey-80 och blåbär. Har världens gulligaste flickvän!

Otroligt gulligt! hurra för gulliga flickvänner! jag vet verkligen, sedan inte så långt tillbaka, hur gullig och underbar en tjej kan vara. Du får ursäkta denna dumfåniga och förfjollande kommentar i en annars så hårdkår träningsdagbok. Vad jag försöker säga egentligen är ju... eh... schyssta pulldowns!

Från: Gamla synder på "Webbsida"
Registrerad: 2006-08-27
Webbsida

Grattis Grattis och Hurra! (nä, låter bli att sjunga idag också för det kommer inte låta vackert :p)

Eh: det alla AP-ätare egentligen försöker säga: Det är så man får gulliga och söta flickvänner. Resultatet av AP = gulliga flickvänner.

Pöss pöss gulligull alla fjolliga kära "små" män där ute. NOGFJOLLAT!

Hoppas du får rejäl jävla pump i gymmet såhär på födelsedagen :)
/Frida

Webbsida

floppix skrev:

Grattis Grattis och Hurra! (nä, låter bli att sjunga idag också för det kommer inte låta vackert :p)

Eh: det alla AP-ätare egentligen försöker säga: Det är så man får gulliga och söta flickvänner. Resultatet av AP = gulliga flickvänner.

Pöss pöss gulligull alla fjolliga kära "små" män där ute. NOGFJOLLAT!

Hoppas du får rejäl jävla pump i gymmet såhär på födelsedagen :)
/Frida

Tar vilodag idag, dagen till ära. Ska mumsa i tomma kolisar istället :)

Webbsida

Haha! Pappa är bra rolig. Han ger mig nya löpkläder i födelsedagspresent. Tydligen är han lite orolig för mitt starka styrketräningsintresse.

Registrerad: 2004-02-01

Grattis !

Registrerad: 2004-10-28
Webbsida

johanw skrev:

Haha! Pappa är bra rolig. Han ger mig nya löpkläder i födelsedagspresent. Tydligen är han lite orolig för mitt starka styrketräningsintresse.

Eller så stöder han idén om renässansmänniskan!

Webbsida

Ben/magpass idag. Helt ok. Körde tungtungt i benpressen och ökade på leg curlsen. Ökade på magmaskinen också. Nice.
Väger nu 75kg. En ökning på 5,5kg sedan jag körde igång med ap för en månad sedan. Med tanke på hur snabbt jag gått upp i vikt har jag lagt på mig förvånansvärt lite fett. Känner mig däremot ganska fet då min mage är så full att den putar hela tiden. 5 dagar kvar av AP, sen ska jag väl försöka sammanfatta det hela. Tror däremot att jag inte vågar lägga in några före- och efterbilder. Känner att mina axlar och armar är på tok för mesiga. Hatar dom.

Webbsida

Blir spännande att få ap-analysen! Det är ju ganska duktiga ökningar och en intressant viktökning du gjort! Om du skäms över bilderna kan du måla en mustach på dem, så känner ingen igen dig.

Här kommer en försenad födelsedagstårta!
http://img459.imageshack.us/img459/3544/mikeybdayce9.jpg

Senast redigerat av Jesus (2007-05-22 22:53)

Webbsida

Sjukt bra axel/armpass igår. Körde axlarna hårt och militärpressarna kändes stabila. På uppvärmningsettet lyckades jag dock slå stången i näsan (jaja, väldigt klantigt). Det gjorde ont som fan, men eftersom jag märkte att andra på gymmet såg det hela kunde jag inte lägga ned stången och visa hur ont det gjorde, så det vara bara att köra setet klart och bita ihop för att inte bli utskrattad :)
Inga ökningar direkt (försökte inte ens att öka), men allt kändes rätt bra. Finns nog utrymme för ytterligare ökningar i militär pressarna. Fick den sjukaste pumpen någonsin i både axlar och biceps. Armarna har definitivt blivit lite köttigare under min ap-bulk, det går inte förneka längre.

På söndagen börjar min minidiet inför semestern i juli.

Gud vad jag ätit den senaste veckan. Blev åtta cheese burgers och tårta på min födelsedag i måndags + storstor lunch, massa  fruktmellisar och baguetter och havredrinkar. Idag blev det två ggr frukost dessutom. Inte konstigt att jag lagt på mig en hel del fett. :)

Registrerad: 2006-10-11

johanw, börjar det inte likna en grisbulk vid det här laget?

Registrerad: 2004-02-01

5kg på en månad är grymt. Jag som var nöjd med 3 hekton+ sen förra veckan imorse haha

Webbsida

Crosstjeck skrev:

johanw, börjar det inte likna en grisbulk vid det här laget?

Jo, tyvärr... :(
So much för min clean bulk.
Får göra ett nytt försök på hösten.

Webbsida

Tydligen fuckade jag upp min axel förra passet. Ömmade lite igår och idag kändes den ganska stel men bestämde mig ändå för att köra mage/rygg/bröst. Fick ingen som helst kontakt med brösten i stötövningarna och tappade ett till två reps på mer eller mindre varje set. Säkerligen kroppens sätt att säga ifrån, då jag verkligen inte kunde tvinga fram de sista repetitionerna. Konstigt dock, med tanke på att det inte gjorde så där jätteont. Nu är axeln hur som helst sjukt stel. Högt pris att betala då jag inte fick tillstymmelsen till pump.

Ryggövningarna gick ok. Ökade t.o.m. lite på rodden och körde raka åttor på lats pullsen, trots att jag körde det som sista ryggövning, då den annars brukar få utgöra den första.

Min flatmate och hans kille kör högreppare med hantlar i rummet intill och lyssnar på komersiell techno och electro. Hör hur pojkvännen instruera felaktigt om det mesta. Min vångingskompis ropar dessutom "ååååh!" "åååh!" och säger saker som "oj, nu blev jag jättretrött!" Komiskt.

Senast redigerat av johanw (2007-05-25 21:37)

Från: Gamla synder på "Webbsida"
Registrerad: 2006-08-27
Webbsida

johanw skrev:

Min flatmate och hans kille kör högreppare med hantlar i rummet intill och lyssnar på komersiell techno och electro. Hör hur pojkvännen instruera felaktigt om det mesta. Min vångingskompis ropar dessutom "ååååh!" "åååh!" och säger saker som "oj, nu blev jag jättretrött!" Komiskt.

Det är väl uppenbart vad som fattas där! Släng in några burkar AP så kanske det blir ordning i skrotlyftandet XD

Webbsida

johanw skrev:

=D

Webbsida

Ben plus mage och korsrygg igår. Första dagen på försiktigt kaloriunderskott också. Lyckades öka på samtliga benövningar. Ökade också på båda magmaskinerna. Korsryggen har verkligen börjat ta sig. Då jag böjer mig framåt sticker åtminstone inte längre ryggraden ut så att kotorna blir synliga. Back extensions plus sidebends är lika med en glad erector spinae.

Webbsida

Armar och axlar. Förlorade nåt rep här och där, men i övrigt ett helt bra pass. Tveksamt om jag legat på undeskott idag:

Frukost:
- Gröt och whey-80
Lunch:
- Färdig pastassallad m. kyckling från vivo, 580g
Före träning:
- Whey-80
Efter träning:
- Whey-80 m lite dextro
Middag:
- två mackor m keso och tonfisk
- whey-80 m lättmjölk

Blev nog en whey-80 för mycket idag.

Webbsida

Gårdagens intag
Frukost:
- Macka m tonfisk och keso + whey-80
Lunch:
- Pastasallad (fullkorn) m kyckling och soltorkade tomater + lite dressing på olivolja
Mellis:
- Äpple
Middag:
- Nyckelhålsmärkt (haha) mikromåltid
Kvällsmat:
- Whey-80

Axeln känns bra igen. Idag blir det bröst, rygg och mage. Borde se över upplägget. Lite väl tungt pass.

Webbsida

Helt ok axel/mage/bröstpass idag. Körde stående sidebends för omväxlings skull. Kändes konstigt på något sätt... Ovant. Dålig kontakt i hantelpressarna och resten av bröstövningarna. Lyckades men nöd och näppe kämpa fram ett litet tröstpump. Kastade också in den här
http://exrx.net/AnimatedEx/DeltoidPosterior/DBRearLateralRaise.gif
för baksidan av axeln, som inte utvecklats samma takt som resten av axel. Kände mig extremt fånig där jag stod och försökte prickskjuta med en ny och dåligt utförd övning.

Dagens intag
Frukost:
- Havergryns gröt
- Whey-80
Lunch:
- Salla m tonfisk och fullkornspasta. Dressingen var lite väl fet och hela måltiden gick nog av stapeln på närmare 800kcal.
Mellis:
- Äpple
Efter träning:
- Gainer
Middag:
- Två stora mackor med massa keso och tonfisk
Kvällsis:
- Whey-80

Har väldigt svårt att avgöra om jag ätit på tok för lite idag eller helt lagom...

Senast redigerat av johanw (2007-06-01 00:50)

Webbsida

Kanske lite lite, men ingen fara på taket. Testa liggande kryssdrag i kabeln. Den övningen tycker jag är tekniskt enkel och den kan jag göra med mycket mer vikt än andra övningar för bakre axlar.

Måste dessutom länka till det här på Kolo. Take a good look: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/show … count=2881

Registrerad: 2006-10-11

Skulle gissa på runt 2200 kalorier beroende på. Skulle personligen lagt dagens största mål efter träningen. Men man ska akta sig för att försöka optimera allt.

Webbsida

Jesus: På gymmet jag normalt tränar är kabelhissarna för cable cross ALLTID upptagna. Funkar övningen inte slänger jag in liggande skivstångsrodd eller liknande
Crosstjeck: Försöker ta det stösta målet efter träning, men ibland slinker kaloriintaget före träningen upp och då finns det inte mycket att göra.. Jobbigt att träna mellan 19 och 21...

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Hey! Hur går marklyften? :P

Sidor: 1 … 4 5 6 7 8 … 23  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB