Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hej, undrar om det är Anabolic Xtreme - Mass FX som ni ska ta in, och vad priset kommer ligga på ungefär?
tack på förhand!
Dr Nick du hade väl provat denna? vad tyckte du om produkten?
Jag har testat och var inte jätte-imponerad! Jag körde Mass fx/Jungle warfare och tycker JW ger samma resultat som solo eller troligen bäst med Restore.
dr ozz skrev:
Jag har testat och var inte jätte-imponerad! Jag körde Mass fx/Jungle warfare och tycker JW ger samma resultat som solo eller troligen bäst med Restore.
Kan bara säga att det Ozz skriver gäller för oss båda.
Jw däremot regerar bland test boosters.
Senast redigerat av Dr Nick (2007-07-01 15:36)
måste bumpa lite, du vet inte när ni får in den Eiselt?
mvh
Bör vara på väg nu in inom kort. Vet inget exakt datum. Vi får inte in Hyperdrol X2 för den hade inte kommit in ännu (de hade inte den gamla heller). Tror inte de fått in den nu heller, var tydligen försenad pga något strul med FDA.
Jag skulle rekommendera att man kör Mass Fx + Retain + Rebound samtidigt alternativt Mass FX + Retain + PCT Ska försöka fixa ett bra paket pris på dem. Den första leveransen är inte så jättestor.
Mass Fx är Divanil + 25R-diol som sägs ha en direkt anabol effekt på receptorerna men låg androgen verkan.
Retain är kortisolhämmare med MbAET.
Rebound XT är ATD aromatashämmare
PCT är en mix med divanilextrakt (inte så högkoncentrerat) + 2 typer av aromatashämmare.
Vi kommer eventuellt med rent 25R-diol senare men råvaran är dyr så jag förstår att de har blandat i Divanil i MassFx för att få ned priset (trots att även det är dyrt).
/ Henrik
EISELT skrev:
Bör vara på väg nu in inom kort. Vet inget exakt datum. Vi får inte in Hyperdrol X2 för den hade inte kommit in ännu (de hade inte den gamla heller). Tror inte de fått in den nu heller, var tydligen försenad pga något strul med FDA.
Jag skulle rekommendera att man kör Mass Fx + Retain + Rebound samtidigt alternativt Mass FX + Retain + PCT Ska försöka fixa ett bra paket pris på dem. Den första leveransen är inte så jättestor.
Mass Fx är Divanil + 25R-diol som sägs ha en direkt anabol effekt på receptorerna men låg androgen verkan.
PCT är en mix med divanilextrakt (inte så högkoncentrerat) + 2 typer av aromatashämmare.
Vi kommer eventuellt med rent 25R-diol senare men råvaran är dyr så jag förstår att de har blandat i Divanil i MassFx för att få ned priset (trots att även det är dyrt).
/ Henrik
Det är väl ingen Divanil i PCT?
Däremot är det Avena Sativa Extract..
Dr Nick skrev:
EISELT skrev:
/ HenrikDet är väl ingen Divanil i PCT?
Däremot är det Avena Sativa Extract..
Ja det har du rätt i.
EISELT skrev:
/ Henrik
Tjenare Henrik! När du säger inom kort, menar du då dagar, veckor eller månader? Jag är nämligen väldigt nyfiken på Mass FX. Man kan ju redan köpa Mass FX från Farmacia.... Jag köper hellre Mass FX från Eiselt, man måste ju stödja de Svenska företagen!
Köper du Mfx av farmacia köper du av Eiselt=)
dr ozz skrev:
Köper du Mfx av farmacia köper du av Eiselt=)
Gör jag? Är det Eiselt som äger Farmacia eller?
Japp. Nutrex Manufacturing AB heter företaget. Samma kontaktnummer både på www.farmacia.cc och www.eiselt.se .
Honn skrev:
Japp. Nutrex Manufacturing AB heter företaget. Samma kontaktnummer både på www.farmacia.cc och www.eiselt.se .
Jasså :D Det var coolt och ändå så säljer de Fairing där med :)
Men varför har de inte Eiselt på burken utan Anabolic extreme?
edit: Ja men då kan jag ju bara passa på att tacka Eiselt för världens bästa webshop med bra priser och underbar service! Farmacia är såååå mycket bättre än gymgrossisten.
Senast redigerat av Timme (2007-03-19 18:45)
Timme skrev:
Honn skrev:
edit: Ja men då kan jag ju bara passa på att tacka Eiselt för världens bästa webshop med bra priser och underbar service! Farmacia är såååå mycket bättre än gymgrossisten.
För att det är inte Eiselts märke utan ett dom importerat och säljer..
Dr Nick skrev:
Timme skrev:
Honn skrev:
edit: Ja men då kan jag ju bara passa på att tacka Eiselt för världens bästa webshop med bra priser och underbar service! Farmacia är såååå mycket bättre än gymgrossisten.För att det är inte Eiselts märke utan ett dom importerat och säljer..
Japp då är jag med :) Jag tänkte att de tänkte göra på samma sätt som de gjorde med kre-alkalyn. Där satte de Eiselt på produkten.
Förstår inte skillnaden mellan farmacia's Anabolic Extreme-produkter. Speciellt inte Rebound och PCT. Kan någon förklara på svensson-nivå?
falafel skrev:
Förstår inte skillnaden mellan farmacia's Anabolic Extreme-produkter. Speciellt inte Rebound och PCT. Kan någon förklara på svensson-nivå?
Rebound xt är ren ATD,PCT är en mix av två ai´s och avena sativa extract,den ena ai´n är methylerad atd och den andra är en ny typ av ai,en analog från atd som skall var bra..
På "Svensson" nivå så är Rebound xt Vanlig ATD och PCT en upphottad variant som "skall" vara bättre.
Studierna som är gjorda är på ren atd.
6-acetoxy-3-hydroxy-17-keto-etioallocholane is a new powerful systemic anti-aromatase that decreases estrogen levels in males an average of 50% everywhere in the body... including in and around the hypothalamus. And it is effective in a one time daily administration.
17a-methyl-17b-hydroxyl-3-keto-delta 1,4,6-etioallocholtriene: is another new and highly effective aromatase inhibiting compound. The reason is rather simple in that it binds to aromatase more tightly than any other available product due to a unique high affinity. Yes, it is an interesting analog of ATD.
However there is a far more important reason that we employed this highly unique compound: Peripheral inhibition including neuro-tissues. But we will get to that in a minute. More science stuff first.
So now we have two compounds that synergistically rid our male bodies of excess estrogen. But what about the Androgen Negative Feedback Loop?
Step 2: Destroy the Androgen Negative Feed Back Loop...Before It Occurs.
17a-methyl-17b-hydroxyl-3-keto-delta 1,4,6-etioallocholtriene is also most likely the most powerful site-specific (like the hypothalamus) androgen receptor agonist. Based upon some animal studies the unique structure of this compound allows for an 80-90% reduction in androgen receptor activity of the hypothalamus, yet only a very small decrease in the rest of the body.
Senast redigerat av Dr Nick (2007-03-20 21:59)
Fantastiskt Dr Nick..
Här har du en till fråga:
Hur kan man dosera Farmacia's nya produkt Mass FX som snålast? Tänkte köra denna tillsammans med No-shotgun, hoppas på en bra effekt. Men åter till frågan, Mass FX kräver dosering varje dag om 3-4 tabletter och kuren går under cirka 8 veckor. Detta innebär att jag skulle behöva köpa 2 burkar, cirka en tusenlapp alltså. Går det inte att köra 1 tablett Mass FX direkt vid vaknandet på morgonen eller ska man verkligen behöva köra 3-4/dag för att få ut något?
Jag tycker nog att man måste köra med minst 4 kapslar per dag tyvärr,har läst om många som går över med bra resultat.
Skulle också råda dig att stacka Mfx med antingen Rebound eller PCT för att vara på den säkra sidan.
Allt går fint att stacka med Shotgun.
Precis vad jag tänkte. Skulle fråga om jag bör ta med PCT, bara för att.. och det låter nog som en bra idé. Då blir det MFX, PCT och Shotgun, tror på det :-)
Du säger PCT eller Rebound, trots din genomgående förklaring ovan så skulle jag vilja veta vilken av dessa som rekommenderas? Tänkte bara köpa en av dessa.
Senast redigerat av falafel (2007-03-20 22:15)
Rebound är ett säkert kort och eftersom du bara behöver ta 25 till maximalt 50mg ed så känns det som ett bra val.
PCT är kännt för att inte påverka libidon negativt som rent atd kan göra,det är också i teorin bättre och skulle kunna ge en extra boost.
Jag hade valt PCT men det finns inga studier på dessa versioner av atd.
I extremfall kanske man kan köra med Nolvadex, fast det ska ju inte vara nödvändigt. Hur kommer en kur av MFX att slå ut på ett test?
Du kommer inte att testa positivt för steroider iaf med Mfx,men det har varit vissa oklarheter om hur det är med atd,det skulle kunna ge utslag för 1,4-androstadienedione vilket bildar Boldenone (1-dihydrotestosterone)
Nej nu måste jag sova:)
Om man inte testar positivt för steroider med Mass FX så är det ju ett stort +. Det är ju lagligt och inte dopingklassat. Hur är det med de olika ai? Finns det risk för att testa positivt med alla ai eller finns det något "säkert kort" som man kan köra tillsammans med Mass FX?
Sedan så kommer det en liten fjoll fråga av mig. Hur är det med kreatin? Kan man använda det sammtidigt som tex Mass FX?
Senast redigerat av Timme (2007-03-20 23:07)
haha.. kryddarn med nolva! ;D