Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 4 5 6  

Sjöräven ska ut och segla de 7 haven än en gång!

Från: Lund/Gerda
Registrerad: 2005-10-06
Webbsida

jahap. då har man inte pallat uppdatera dagboken under den mest intensiva perioden innan inryckningen. lönt. men för att ta det kort och gott: en bövla massa käkande under julen, blivit nytt pb i hantelpressen, börjat köra sumomarklyft, misslyckad maxning på 100 kg i böjen..dock nytt PB på 6x80kg i böj. känner mig i bra form i allmänhet :)

rycker in till Karlskrona imorgon, pirret börjar komma så smått. men det ska bli kul. jag kommer dock gråta blod när det blir konditionspass..där ligger jag smått back - to say the least. det får bli lite före/efter bilder om ett halvår eller så..får hoppas det blir lite ökningar iaf :)

Från: S.A.S
Registrerad: 2006-10-12

Lycka till imorgon då och grattis till PB =)

Senast redigerat av bergstrand (2007-01-14 17:46)

Webbsida

jaha. en månad in i kungens tjänst. har gått up en sådär 4 kg. känner mig större än någonsin :) funderar på att lägga upp lite dagsform inom den snara framtiden. har dock inte ökat i lyftandet avsevärt, mer massa på något skumt sätt - men jag klagar inte.

men som sagt, bilder kommer nog..tja idag..om jag pallar.

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Woah 4kg, viktuppgång - i lumpen? Har alltid varit rädd för att man skulle få för lite käk där :)

Ju längre vi får vänta desto bättre bilder levereras hoppas jag ;)

Senast redigerat av stevebc (2007-02-19 00:03)

Webbsida

du vi käkar som djur :) satte nytt pb i böjen i veckan :D 10x70 kg, sedan 6x80. ska reppa lite på 90 nästa gång.

Från: Ängelholm/ Banverket(molmek)
Registrerad: 2006-05-04

lite uppdatering kanske? : )

Från: Övik
Registrerad: 2005-09-12

JockeMedFoten skrev:

lite uppdatering kanske? : )

Om jag minns rätt så ligger den gamle räven i lumpen =)

Från: Ängelholm/ Banverket(molmek)
Registrerad: 2006-05-04

Det stämmer mkt bra:) men den gamle räven är hemma i Lund och kör sina pass på helgerna :D

Webbsida

tjaa bättre sent än aldrig :) har blivit en del styrkeökningar men inget vidare dokumenterat. vad jag dock är nöjd över är förbättringar på konditions sidan :D satte milen på 45,27 för en vecka sedan, det var riktigt fint..PB tom skulle jag tro.

det har blivit en hel del tränande, känner att jag har blivit "segare" - orkar mer under en längre tid, och större träningsmängder. så det känns jävligt bra. så tja..bara o avvakta nån månad till för nästa uppdatering ;)

Webbsida

jaha. då var det 6 månader sedan förra uppdateringen. sjukt.

flottans baksida har börjat smyga sig på. för en tid sedan kände jag att jag var i mitt livs toppform, med ett antal fältdygn och köttfyspass i ryggsäcken. sedan kom förbandet. ligga på båt och jäsa dag ut och dag in..högst 2 fyspass i veckan, sedan lediga veckor varannan vecka då det inte blir mer än supande gjort X_X

hade inte tänkt starta upp den här dagboken igen, snarare ge den ett värdigt slut. idag ansökte jag till stridspilot, så det lär bli en dagbok framåt decembersnåret angående träningen och förberedelser inför intagnings proverna. tills dess, peace out.

Sidor: 1 … 4 5 6  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB