Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
-
Senast redigerat av The_Original_XIII (2007-02-03 12:12)
Psychedelic Trance eller Rock, beroende på vad jag känner för, endast när jag springer och joggar.
Musik och styrketräna är ingen bra kombination för mig.
Tre rockgrupper som jag brukar lyssna på när jag springer:
Judas Priest
Megadeth
Scorpions
* de lite äldre skivorna med dem...
Annars när jag lyssnar vid andra tillfällen brukar det variera mellan progressive rock, psychedelic rock och psychedelic trance.
Reggae! :D
annars RATM.. fast nu på sommaren är det lätt "easy gay", som vi kallar det, som gäller... Musik som får en att tänka på sommaren.. typ "sommarnatt", gyllenetider, "vill ha dig i mörkret hos mig".. fet skön stämning då ;D
annars RATM.. fast nu på sommaren är det lätt "easy gay", som vi kallar det, som gäller... Musik som får en att tänka på sommaren.. typ "sommarnatt", gyllenetider, "vill ha dig i mörkret hos mig".. fet skön stämning då ;D
Bara att hålla med, dock inte när det gäller dina "sommarlåtar";)
Förmodar att du menar Rage against the machine, lr?!
Har hittat nya låtar som jag taggar till ordentligt på!
Angra - Metal Icarus
Dimmu Borgir - Vredesbyrd
Soilwork - As We Speak
Soilwork - Natural Born Chaos
Soilwork rockar! Slipknot har jag upptäckt är jävligt bra. Likså Pantera och Mudvayne.
Senast redigerat av Zqvirk (2007-01-07 19:58)
Smurfhits 4 är ganska het , annars tung dansband/hip-hop
Soilwork rockar! Slipknot har jag upptäckt är jävligt bra. Likså Pantera och Mudvayne.
Gillar du Slipknot så ska du testa lyssna på Stone sour, där Slipknot´s frontman Corey Taylor är med, dock inte riktigt lika saftigt som Slipknot men mycket bra. (spelade dom senast idag när jag tränade)
Zacke skrev:
Gillar du Slipknot så ska du testa lyssna på Stone sour, där Slipknot´s frontman Corey Taylor är med, dock inte riktigt lika saftigt som Slipknot men mycket bra. (spelade dom senast idag när jag tränade)
Waay ahead of you mate. ;P
Håller med Stone Sour är också feta. Gillar speciellt Zzyzx rd. och Through glass.
Allt med Skid Row är skönt att pumpa till=)
Zacke skrev:
annars RATM.. fast nu på sommaren är det lätt "easy gay", som vi kallar det, som gäller... Musik som får en att tänka på sommaren.. typ "sommarnatt", gyllenetider, "vill ha dig i mörkret hos mig".. fet skön stämning då ;DBara att hålla med, dock inte när det gäller dina "sommarlåtar";)
Förmodar att du menar Rage against the machine, lr?!
Sommarlåtarna e sköna bara för att man kan drömma sig bort en kvart eller två :)
självklart menar jag rage :)
stevebc skrev:
Har hittat nya låtar som jag taggar till ordentligt på!
Angra - Metal Icarus
Dimmu Borgir - Vredesbyrd
Soilwork - As We Speak
Soilwork - Natural Born Chaos
skön musik! :D
Glömde några band.
Shinedown har bara ett album med dem, Leave A Whisper heter det, och det är grymt bra!
Tool är också underbart bra, några bra låtar är Right in Two, The Pot och Vicariuos.
Rammstein - Mein herz brennt
Rammstein - Herzeleid
Nightwish - End of all hope
Soil - Halo
Soil - My Own
Soil - Black 7
Korn - Word up
Kamelot - March of mephisto (favorit!)
Underbar musik att träna till :D
Själv lyssnar jag på min mp3 när jag gymmar eftersom jag inte klarar av allt rapande och hiphopande som spelas på mitt gym. För mig är det en plåga att träna till sådan musik.
dude_90 skrev:
Själv lyssnar jag på min mp3 när jag gymmar eftersom jag inte klarar av allt rapande och hiphopande som spelas på mitt gym. För mig är det en plåga att träna till sådan musik.
vart tränar du? : )
Ingen som lyssnar på Celine Dion när de tränar?
Sats fridhemsplan
Jag brukar foredra hard metal (som det som redan namnts) eller underground london hiphop, beroende pa om jag styrketranar eller boxas. Nu ar dock sa att vi har live DJ's pa mitt gym och de spelar oftast hard javla dance/house grejor. Seriost svart att overrosta dem med sin mp3-spelare.
A andra sidan ar det ju battre an Celine Dion...
Har ni live-dj's? Låter helskumt. Vad är deras affärsplan? Kombinerat gym/rave?
Zqvirk skrev:
klockrent. lasrar som köttar järnet bland höga dudes som röjer loss medans man drar några tunga mark. lättklädda brudar kan dock lätt stjäla fokus så där går det åt helvete. men innovativt!
Zqvirk skrev:
Ar val egentligen inte konstigare an att visa affarer har live dj's?
Har vissa affärer live-dj's?! Låter irriterande.
Zqvirk skrev:
Har vissa affärer live-dj's?! Låter irriterande.
Ptja. Skillnad ar ju att istallet for att spela musik fran en brand cd-skiva har de en dj som star i en horna och vander plattor. Skulle inte pasta att det ar irriterande. Samma musik, bara framfort pa olika satt.
Lyssnar alltid på new order eller ian brown då jag styrketränar. Kylie då jag springer. Ibland blir det riktigt gammal 80-tals grindcore också, som symphonies of sickness av Carcass.