Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 8 9 10 11 12 … 16  

Träningsmusik

Registrerad: 2007-11-01

Ice Cube - No Vaseline
Eminem - Til' I Collapse
50 cent feat Mobb Deep - Outta Control
The Game - Californa Vacation
Nelly - Heart of A Champion

Riktigt sköna låtar med härligt flow. Hip Hop ftw !!! ;D

Registrerad: 2005-05-11

Keep_On_Pumpin skrev:

Om ni vill ha insane musik, kontakta mig. Jag lyssnade galen techno under mina fjortisdagar ^^ Gabber kallas musikstilen om någon känner igen den ^^ http://en.wikipedia.org/wiki/Gabber

Haha, fan vad grymt! Var du också ett gabberhead? Jag är några år äldre än du men var sjukt hooked på gabber ett tag. Inkörsporten var Thunderdome sen blev det ännu grövre grejer. Folket på ID&T var typ mina gudar innan de sålde dig till satan och började släppa trance.
Vilken nostalgi jag känner nu... det var tider det där, men alla mognar vi till slut :)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

The Economist skrev:

Keep_On_Pumpin skrev:

Om ni vill ha insane musik, kontakta mig. Jag lyssnade galen techno under mina fjortisdagar ^^ Gabber kallas musikstilen om någon känner igen den ^^ http://en.wikipedia.org/wiki/Gabber

Haha, fan vad grymt! Var du också ett gabberhead? Jag är några år äldre än du men var sjukt hooked på gabber ett tag. Inkörsporten var Thunderdome sen blev det ännu grövre grejer. Folket på ID&T var typ mina gudar innan de sålde dig till satan och började släppa trance.
Vilken nostalgi jag känner nu... det var tider det där, men alla mognar vi till slut :)

Haha ohjeas :D Jag känner också grym nostalgi när jag tänker på gabber ^^ Så jävla ball musik egentligen=) Faktist börja lyssna lite på det igen =) Min KUNG är dj Omar Santana. Brute Force är bästa gabberlåten nånsin ;D

Från: Göteborg
Registrerad: 2006-02-08

Så gott som allt med inflames, sen övrig go 80tals hårdrock funkar  :)

Lugna självmordsfavoriter är verkligen grymt segt att lyssna på iaf....

Senast redigerat av Hlk (2007-11-20 21:33)

Från: Linköping
Registrerad: 2005-08-02

Ayumi Hamasaki dom flesta låtar hon gjort fungerar om man gillar trance eran, toppen att springa till

Från: Göteborg
Registrerad: 2003-08-07

wildchild skrev:

razor skrev:

1. Metallica
2. Dark Tranquillity
3. In Flames tom 2000
4. Avatar

Tre bra band från Göteborg =)

Tunga låtar till tunga set :P

Registrerad: 2007-06-22

Pantera - I'm broken
Pantera - By demons be driven
Jedi Mind Tricks feat Gza - On The Eve Of War
Jedi Mind Tricks - Suicide
Slipknot - Three nil
Disturbed - Meaning of life
Raised fist - Breaking me up

Registrerad: 2007-03-13

mirrranda skrev:

Nightwish, Drowning Pool, det mesta med styrka fungerar jävligt bra till att motivera en människa till att träna och när man kommer ut då jäklar blir det Cascada, D'agostino och Safri Duo :)

håller med:)

Många låtar av Tupac funkar på gymmet.
Thugz Mansion, Ghetto Gospel, Hit em Up, Changes etc !!

Registrerad: 2007-06-05

Keep_On_Pumpin skrev:

The Economist skrev:

Keep_On_Pumpin skrev:

Haha ohjeas :D Jag känner också grym nostalgi när jag tänker på gabber ^^ Så jävla ball musik egentligen=) Faktist börja lyssna lite på det igen =) Min KUNG är dj Omar Santana. Brute Force är bästa gabberlåten nånsin ;D

Kände mig tvungen att pröva på det. DJ Omar Santanas Power Pill är ju skitbra! :D
Däremot har jag aldrig i mitt liv hört något så skrämmande som Bloodstorm av Gabba Front Berlin..

Webbsida

Fabbi_kanin skrev:

Keep_On_Pumpin skrev:

The Economist skrev:

Kände mig tvungen att pröva på det. DJ Omar Santanas Power Pill är ju skitbra! :D
Däremot har jag aldrig i mitt liv hört något så skrämmande som Bloodstorm av Gabba Front Berlin..

Power pill är bra den med =) Men inget knäcker brute force haha =P Tanka den ;) Bumrush the sound är också ganska bra. Men det tar alltid ca 1 minut innan låten kommer igång =P

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-06-15

Idag rekommenderas: The Streets - Don't mug yourself.

Från: Stekvadet
Registrerad: 2006-10-15

Chebmami skrev:

Många låtar av Tupac funkar på gymmet.
Thugz Mansion, Ghetto Gospel, Hit em Up, Changes etc !!

Bättre disslåt än Hit ém up är svårt att hitta, nice!

Idag rekommenderas: Cock Sparrer - Run with the blind.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

AC/DC - For those about to rock (we salute you)

Idag rekommenderas: Max Peezay - Kvasifilosof.

Registrerad: 2007-09-10

bara en massa skön hiphop imo : )

Idag rekommenderas: Lady Sovereign - 9 to 5.

Harold Faltmeyer - Top Gun Anthem

Idag rekommenderas: The Clash - Capital radio two.

Registrerad: 2006-12-23

www.radioseven.se ..funkar bra i alla väder. Bra blandning av pumpiga låtar.

Idag rekommenderas: Culture Beat - Mr. Vain.

Idag rekommenderas: Dj Mendez - Estocolmo, Orup - Stockholm, Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta samt Peps Persson - Stockholm, Stockholm.

Webbsida

Frihet skrev:

Idag rekommenderas: Dj Mendez - Estocolmo, Orup - Stockholm, Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta samt Peps Persson - Stockholm, Stockholm.

+1

Registrerad: 2004-02-01

Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta som träningsmusik ? :D

Sidor: 1 … 8 9 10 11 12 … 16  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB