Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
antar att de var denhär bilden du mena. Ja de är lite framgång iochmed att de är 4 månader imellan.
![]()
4 månader? det är helt omöjligt att lägga på sig så mycket på den korta tiden.
Oki. De värkar inte min kropp veta om. Men va tyst om de så den inte slutar växa.
jag tycker också att ökningen verkar lite "overklig", känns som bilden är från augusti 2004? men de kvittar ändå tycker jag, eftersom han har blivit så jävla biffig. han har en grymm kropp nu och i mina ögon kvittar de om han fått den på 4 månader eller 1.5 år
Rensat lite//Honn
vad vägde du innan? du väger 74 nu. du borde ha vägt runt 60 innan (din ökning kan inte vara under 10 kilo eller hur..? positivt menat) men när jag tittar på kortet på dig i båten ser du inte ut att väga så lite. jag får inte ihop det här..?
mvh
/Lars
ja men att ljuga är fult.
wabbabi, du har absolut fått schysst resultat! grattis! :)
men jag har några frågor:
man kan lägga på sig mellan 2-3 kilo muskler per år. kanske några fler om man har otroliga gener för det. på korten har dina armar vuxit 300% ungefär, samma ökning på resten av kroppen ser det ut som. du borde ha gjort en ökning med långt över 10 kilo. de flesta andra som växer kraftigt i början lägger på sig vatten och fett som bulkar upp personen, men du har en trefaldig ökning i rena muskler, PÅ FYRA MÅNADER?? det finns inte en chans i världen att du du är en eller att det bara är fyra månaders träning bakom ditt resultat. jag är absolut inte ute eftar att bråka för sakens skull, du ser bra ut, jättesnygg kropp, men du ljuger fortfarande.
vad vägde du innan? du väger 74 nu. du borde ha vägt runt 60 innan (din ökning kan inte vara under 10 kilo eller hur..? positivt menat) men när jag tittar på kortet på dig i båten ser du inte ut att väga så lite. jag får inte ihop det här..?
mvh
/Lars
tack så mycket. Kul att höra.
Jag tycker inte att de är jag som växer snabbt utan alla andra som står still. Jag gör de som känns bra och äter de jag vill + några liter mjölk om dagen. Och de har funkat jätte bra för mig.
När jag började gymma gjorde jag t.o.m snabbare ökningar. Men då gick jag från pinnsmal till vältränad. Då sa jag åxå att ökningen jag gjorde va musker men ingen trodde mig då heller. Alla sa att de är massa fett som jag inte ser och bla bla.
"jag är absolut inte ute eftar att bråka för sakens skull, du ser bra ut, jättesnygg kropp, men du ljuger fortfarande"
Jag orkar inte ens övertala dig. Jag har sagt att jag kan bevisa när båda bilderna e tagna på msn men de känns som att jag inte bryr mig längre. De känns som att folk som inte tror mig är avudsjuka. Honn t:ex har inga problem att tro på mig för att han inte är avundsjuk för att han själv är "monster"
Som jag sa väger jag mig sällan och "uppskattar" bara vad jag väger. För mig är de hur jag ser ut i spegeln och inte nr på vågen som visar min framgång.
det finns inte en chans i världen att du du är ren eller att det bara är fyra månaders träning bakom ditt resultat?!?
Jag ser bra ut. jag får tjejer. Jag skulle aldrig va så dum och lägga pengar på piller eller spruter. De är bara dumt och läskit att hålla på med i min mening.
Men om jag ska va ärlig så är nog dehär de bästa komplimangerna man kan få. Att de är så bra resultat att folk inte tror dig eller tror att du tar nått! :D
MVH//Max
ok. men hur mycket har du ökat i vikt mellan de där två korten?
Inga anklagelser om otillåtna medel tolereras.
Nu kommer saxen fram igen. Skärpning.
Om man tittar lite närmare på wabbabis bilder så ser man att den 1:a är tagen med en Dimage x50 den 12/8-05 och den 3:e bilden med en Nokia 6680 den 13/12-05, så tidsangivelserna stämmer. Resten(preppanklagelser) håller ni käft om.
Vissa ligger lite risigt till angående att ha kvar sina användare enligt mig. Fler anklagelser om prepp och folk kommer att åka.
det var känsligt. jag måste väll få ifrågasätta när allt jag läst och lärt mig på det här forumet går rakt emot en sådan naturlig ökning. det kanske är fel på informationen från användare här och inte wabbabis ökning, jag vet inte. att banna mig för att jag i EN tråd ifrågasätter är ganska fånigt. jag vill själv veta mer om wbbabis träning eftersom den funkar så bra, men jag har ingen lust att be dig om tillåtelse innan jag ställer en fråga. om wabbabi blir sur så kan han säga det till mig personligen.
mvh
/Lars
Ja, det är inte schysst att anklaga. Klart man blir avis på sådana ökningar, men man kan bli det på ett schysst och ärligt sätt.
Det är däremot ett smärre fenomen, jag kikar flera gånger på bilderna och kan inte förstå hur någon kan lyckas så bra på så kort tid.
Bilderna är iofs av dålig kvalitet så det kan missvisa en aning.
Jag har aldrig skådat en sån utveckling som man ser på bilden (obs, bilden).
Har någon här gjort det? Näringsintag är 4 liter mjölk, skolmåltid plus middag hemma. Vad blir det? straxt över 3000 ?
Det är bara acceptera att vissa träffar rätt. As kul. Igen, impressed! Sporrande!
det var känsligt. jag måste väll få ifrågasätta när allt jag läst och lärt mig på det här forumet går rakt emot en sådan naturlig ökning. det kanske är fel på informationen från användare här och inte wabbabis ökning, jag vet inte. att banna mig för att jag i EN tråd ifrågasätter är ganska fånigt. jag vill själv veta mer om wbbabis träning eftersom den funkar så bra, men jag har ingen lust att be dig om tillåtelse innan jag ställer en fråga. om wabbabi blir sur så kan han säga det till mig personligen.
mvh
/Lars
Fråga om saker frår du göra, anklaga folk för prepp får du inte göra. De 2-3Kg som brukar anges som max teoretisk viktuppgång/år är i muskelprotein och inte i vikt. Går du upp 3Kg i muskelprotein så har du lagt på dig en hel massa mer vikt.
Helt sjuka ökningar wabbabi bb!! Jag är mäkta imponerad!
Har själv börjat köra helkroppspass igen. Testade det bara en knapp månad i somras, men nu blir det en längre period.
Fortsätt med det du gör. Det funkar uppnebarligen.
Ärligt talat nu. Varför skulle Wabbabi ljuga om hur länge han tränat?
Han har fått en grymt snygg kropp, ingen jag skulle tacka nej till att själv ha. Oavsett om det är 4 månader mellan bilderna eller inte så ska han ha cred för sitt resultat. Wabbabi verkar vara en ödmjuk kille, iallfall om man ser på hans sätt att skriva. Kan mycket väl vara så att han har grymt bra förutsättningar, då är det bara gratulera.
Varför lägga sin energi på att gnälla, kritisera och visa misstänkt avundsjuka? Ingen vinner på det, so what OM han skulle ljuga?
Vem vinner på det, jag tror inte han skriver sina inlägg i hopp om att imponera på oss genom att ljuga. Jag tycker ist man ska lägga enegi till att sporra varandra, precis som Honn gör. Sånt är jäkligt kul att se.
Vem blir inte glad av att höra komplimanger?Nej, nog om detta tycker jag.
Grymt bra jobbat Wabbabi måste jag säga ännu en gång!
Sporrar en enormt!
Wabbabi verkar vara en ödmjuk kille, iallfall om man ser på hans sätt att skriva.
Jag ser upp till wabbabi just nu men han är inte den ödmjukaste, därför blir han "dissad" ofta. Just nu är det nog en del avundsjuka inblandad också.
Keep it going wabbabi, du gör uppenbarligen saker och ting rätt och/eller är ett freak! *detta menat som komplimang*
Okej, jag vet ju tine hur han är annars, har inte läst så många andra inlägg han skrivit och har aldrig träffat han, men han verkar av det jag uppfattat vara en hyvens kille, sen om han sagt nåt dumt tidigare, så kanske det är så att han har mognat =)
Så är det iallfall med mig, jag har ju skrivit lite mindre väl valda ord tidigare på nån tråd, det var ju ett tag sen iofs, men man kan alltid ändras =)
LA: jag vet inte riktigt viktskillnaden. Men de är väll kanske 10. men jag har förlorat lite fett så säg 7 kanske.
Om man tittar lite närmare på wabbabis bilder så ser man att den 1:a är tagen med en Dimage x50 den 12/8-05 och den 3:e bilden med en Nokia 6680 den 13/12-05, så tidsangivelserna stämmer. Resten(preppanklagelser) håller ni käft om.
Hur har du lyckats kolla de? Trodde inte jag att man kunde. Men då har ju allafall Honn bevisat att jag inte ljuger om tiden mellan fotona. Tycker de borde räcka för att övertyga er. Men men.
om wabbabi blir sur så kan han säga det till mig personligen.
sur nej nej. Men ibland kan de kännas jobbigt att istället för att få komentarer på vad man ligger efter i så blir de bara tjaffs om att jag dopar mig eller ljuger om tiden mellan fotona.
Klart man blir avis på sådana ökningar, men man kan bli det på ett schysst och ärligt sätt. Det är bara acceptera att vissa träffar rätt. As kul. Igen, impressed! Sporrande!
helt sätt. Jag blir ofta avis på folk på gymet som har jätte fina vader eller liknande som jag åxå skulle vilja ha. Men de får mig bara mer inriktad på att jag åxå ska ha såna. tack så jätte mycket.BTW
Helt sjuka ökningar wabbabi bb!! Jag är mäkta imponerad!
Har själv börjat köra helkroppspass igen. Testade det bara en knapp månad i somras, men nu blir det en längre period.
Fortsätt med det du gör. Det funkar uppnebarligen.
Kul att fler vill prova. och tack för komentarerna. Finns inget värre än de 2 första veckorna efter lång vila när man kär helkroppspass. Illamående och likblek varje gång :D
Ärligt talat nu. Varför skulle Wabbabi ljuga om hur länge han tränat?
Han har fått en grymt snygg kropp, ingen jag skulle tacka nej till att själv ha. Oavsett om det är 4 månader mellan bilderna eller inte så ska han ha cred för sitt resultat. Wabbabi verkar vara en ödmjuk kille, iallfall om man ser på hans sätt att skriva. Kan mycket väl vara så att han har grymt bra förutsättningar, då är det bara gratulera.
Varför lägga sin energi på att gnälla, kritisera och visa misstänkt avundsjuka? Ingen vinner på det, so what OM han skulle ljuga?
Vem vinner på det, jag tror inte han skriver sina inlägg i hopp om att imponera på oss genom att ljuga. Jag tycker ist man ska lägga enegi till att sporra varandra, precis som Honn gör. Sånt är jäkligt kul att se.
Vem blir inte glad av att höra komplimanger?Nej, nog om detta tycker jag.
Grymt bra jobbat Wabbabi måste jag säga ännu en gång!
Sporrar en enormt!
här har vi min nya favorit på forumet! :D Väl talat.
Jag ser upp till wabbabi just nu men han är inte den ödmjukaste, nej och därför blir han "dissad" ofta. Just nu är det nog en del avundsjuka inblandad också.
Nej jag blir díssad ofta för att jag är en av de få här på forumet som inte anser att tunga pass 1 gång i veckan med bara basövningar ger mest volym. Känns som att om man inte är mer er så är man emot er. Och därför blir jag dissad ofta när jag yttrar mig om träning.
Keep it going wabbabi, du gör uppenbarligen saker och ting rätt och/eller är ett freak! *detta menat som komplimang
haha..YES i´m a freak! Närå. Men tack så mycket. De värmer "tror jag" :D
[quote
Nej jag blir díssad ofta för att jag är en av de få här på forumet som inte anser att tunga pass 1 gång i veckan med bara basövningar ger mest volym. Känns som att om man inte är mer er så är man emot er. Och därför blir jag dissad ofta när jag yttrar mig om träning.
Så du kör aldrig bänkpress? eller några andra basövningar?
schemat.
knäböj 4 set
raka marklyft 4 set
latsdrag 4 set
pecdec 4 set "luta dig fram för att den ska ta på övre bröst.
4 set cabelcross
sidolyft "axlar" 4 set. "nästan helt raka armar.
frontlyft 4 set
tricepspress 4 set
biceps 4 set
traps 4 set
vader 4 set sittandes
vader 4 set ståendes
Har hållit mig borta från just den här tråden för att jag inte har någon egen bild att visa upp... ännu. Förhoppningsvis så blir det lite bilder efter träningspasset nästa vecka.
Vill bara säga att jag tycker du lyckats väldigt bra Wabbabi. Grovleken på armarna är väldigt bra, magmusklerna superbra liksom axlarna.
Som du själv skrev så är anklagelserna om doping bara att ta som komplimanger!
Kul att du visar upp träningsschemat också. Hur gör du "tricepspress"? menar du liggande tricepspress över huvudet?
Har hållit mig borta från just den här tråden för att jag inte har någon egen bild att visa upp... ännu. Förhoppningsvis så blir det lite bilder efter träningspasset nästa vecka.
Vill bara säga att jag tycker du lyckats väldigt bra Wabbabi. Grovleken på armarna är väldigt bra, magmusklerna superbra liksom axlarna.
Som du själv skrev så är anklagelserna om doping bara att ta som komplimanger!
Kul att du visar upp träningsschemat också. Hur gör du "tricepspress"? menar du liggande tricepspress över huvudet?
Tack så mycket. De växer på bra.
Mja. De är bra komentarer :D
Ne. pushdown och så tänkter jag på att hålla axlarna så långt bak de går.
De står lite mer om hur jag tränar på sida 9.
Good luck. // Max
schemat.
knäböj 4 set
raka marklyft 4 set
latsdrag 4 set
4 set cabelcross
frontlyft 4 set
tricepspress 4 set
biceps 4 set
traps 4 set
vader 4 set sittandes
vader 4 set ståendes
kör du det där schemat varje gång du tränar?, eller är det schemat över hela veckan?
schemat.
knäböj 4 set
raka marklyft 4 set
latsdrag 4 set
4 set cabelcross
frontlyft 4 set
tricepspress 4 set
biceps 4 set
traps 4 set
vader 4 set sittandes
vader 4 set ståendeskör du det där schemat varje gång du tränar?, eller är det schemat över hela veckan?
varje gång jag tränar.
Tippar på att dina träningspass är minst 2 timmar långa då va..Jag testade att köra helkroppspass jag med, men de blir ju så förbaskat långa om man ska köra lika många set som vid splittat.
Tippar på att dina träningspass är minst 2 timmar långa då va..Jag testade att köra helkroppspass jag med, men de blir ju så förbaskat långa om man ska köra lika många set som vid splittat.
Går på 55 minuter ungefär. Superseta annars om du vill.
Hur mycket vägde du på kortet som är taget i augusti och vad väger du nu?