Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 4 5 6 7 8 … 241  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Från: Linköping
Registrerad: 2003-02-20
Webbsida

4 månader mellan de två bilderna? omg

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

el_diablo: Köttigt.

Resten av er: Tänk innan ni postar. Inga anklagelser om orent spel på folket i tråden. I wabbabi_bbs fall så är han ung och tränar bra. Bara den naturliga tillväxten i sig kan göra en enorm skillnad, lägg sedan på bra mat och träning. Jag brukade gå upp 3Kg under första träningsmånaden efter mina sommaruppehåll. Ökade mina armar med strax över 4cm på 4-5 månader i början.

Från: Linköping
Registrerad: 2005-08-02

Håller med, jag får väll återkomma i feb då har det gått 4 månader för mig, så kan man jämföra, kommer nog inte va lika köttig som was men ska försöka, lika länga viss skillnad i vikt bara

Registrerad: 2005-05-06

el_diablo: Köttigt.

Resten av er: Tänk innan ni postar. Inga anklagelser om orent spel på folket i tråden. I wabbabi_bbs fall så är han ung och tränar bra. Bara den naturliga tillväxten i sig kan göra en enorm skillnad, lägg sedan på bra mat och träning. Jag brukade gå upp 3Kg under första träningsmånaden efter mina sommaruppehåll. Ökade mina armar med strax över 4cm på 4-5 månader i början.

Jag e 19 men va jätte sen i pubereten så jag har enormt mycket hormoner nu som simmar omkring i mitt blodomlopp. " Ökade mina armar med strax över 4cm på 4-5 månader i början." daam! och du som redan har köttklubbor till armer.

Mina ben. Lite större ben och vader vore nice.

http://img225.imageshack.us/img225/3775/ben8al.jpg

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Jag e 19 men va jätte sen i pubereten så jag har enormt mycket hormoner nu som simmar omkring i mitt blodomlopp. " Ökade mina armar med strax över 4cm på 4-5 månader i början." daam! och du som redan har köttklubbor till armer.

När jag började hade jag inte det. Låg på 35-36 då och ökade till runt 40. Skulle jag öka likadant nu så skulle jag springa till läkaren i panik och be att få testa mig och allt jag äter för skumma saker.

Schysst med en benbild. Bra markeringar.

Registrerad: 2005-10-19

det är för fan omöjligt att öka så mycket som wabbabi_bb på en månad.!

När jag började hade jag inte det. Låg på 35-36 då och ökade till runt 40. Skulle jag öka likadant nu så skulle jag springa till läkaren i panik och be att få testa mig och allt jag äter för skumma saker.

Schysst med en benbild. Bra markeringar.

De är nice. De är så kul när de går snabbt och man värkligen kan se kroppen formas framför ögonen.

Hmm. Menar du att de är omöjligt att göra såna ökningar för er eller för alla? Jag vet allafall att jag e ren och inte ljuger om mina resultat.´
// max

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Hmm. Menar du att de är omöjligt att göra såna ökningar för er eller för alla? Jag vet allafall att jag e ren och inte ljuger om mina resultat.´
// max

Imponerande ökningar, helt klart. Dock är bilden lite missvisande mot "före-bilden" pga. ljus/kamera osv osv. Vore kul att se ett par bra bilder med de obligatoriska poserna, då hade du nog kunnat få en mer rättvis bedömning.
Om det nu verkligen är 4 månader emellan så är jag grymt imponerad, du måste gjort allt rätt + ha riktigt bra gener.
Ren tror jag du är, för att trycka AAS måste man veta vad man sysslar med och den kunskapen besitter inte många.

// max

Imponerande ökningar, helt klart. Dock är bilden lite missvisande mot "före-bilden" pga. ljus/kamera osv osv. Vore kul att se ett par bra bilder med de obligatoriska poserna, då hade du nog kunnat få en mer rättvis bedömning.
Om det nu verkligen är 4 månader emellan så är jag grymt imponerad, du måste gjort allt rätt + ha riktigt bra gener.
Ren tror jag du är, för att trycka AAS måste man veta vad man sysslar med och den kunskapen besitter inte många.

Tack så mycket. Självklart skulle de va roligare att jämförra med nån gammal "spännisbild".
Jag ska se om jag kan låna nåns kamera. Jag har nog gjort allt de som är rätt för mig.
skulle aldrig komma på tanken att ta nått typ doping eller likande. Tycker redan att jag e rätt vältränad.
Nu ska jag softa på vila muskelgrupper och bara fortsätta bygga de som jag tycker ligger efter och de jag tycker e snyggt om de är överdrivet stora.

De jag ska pressa mer på är:

Vader
ben
mage får man aldrig för mycket av :D
bröst

Registrerad: 2005-04-07

wabbabi_bb: tack för ditt svar wabbabi!  har precis kommit igång med Max-OT, men blir så inspirerad av dina ökningar att jag blir sugen på att direkt testa din träningsmetod=)

wabbabi_bb: tack för ditt svar wabbabi!  har precis kommit igång med Max-OT, men blir så inspirerad av dina ökningar att jag blir sugen på att direkt testa din träningsmetod=)

om du vill bli stark max ot
om du vill bygga upp dig så kan du ju prova mitt sätt. jag tycker mat ot suger om man vill bli stor.

Registrerad: 2005-04-07

Wabbabi_bb: Hur länge testade du Max-OT? Fick du dåliga resultat? Skulle vara kul me några fler bilder om det inte är mycket begärt.. grymmt inspirerande!  Blir det inte tungt med en helkroppsgenomkörare tre ggr i veckan?

Wabbabi_bb: Hur länge testade du Max-OT? Fick du dåliga resultat? Skulle vara kul me några fler bilder om det inte är mycket begärt.. grymmt inspirerande!  Blir det inte tungt med en helkroppsgenomkörare tre ggr i veckan?

testade de kanske 6 månader. blev stak som fan men växte knappt. Jag va starkare då än vad jag e ju och va jag absolut inte lika stor.
jag lägger in fler bilder när jag får tag i en bra kamera
tack. de är alltid lika kul att höra.
nee..de är jobbigt de 2 första veckorna. sen blir de bättre.
dessutom är du ju klar med musklen efter bara 4 set och går på nästa. Så de är skönt

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Håll er till det ni tycker är roligast, det vinner i längden.

Från: Hunnebostrand
Registrerad: 2005-01-10

Hade dom flesta hållt sig till det som dom tycker är roligast så hade man legat i soffan och ätit bakelser. Många tränar för resultatet och inte för att det är kul. För mig är det resultatet som är kul och inte själva träningen. I och med att man ser resultat så blir även träningen kul. Men utan resultat skulle träningen suga. mvh

Hade dom flesta hållt sig till det som dom tycker är roligast så hade man legat i soffan och ätit bakelser. Många tränar för resultatet och inte för att det är kul. För mig är det resultatet som är kul och inte själva träningen. I och med att man ser resultat så blir även träningen kul. Men utan resultat skulle träningen suga. mvh

dedär tänker jag inte ens komentera.

Jag är ett par frågor till dig wabbabi.

1. Kortet som visar dig från Augusti, vart är det taget?
2. Är det inte svårt att få träningsverk i hela kroppen när du kör allt på en gång. Jag måste fokusera mig på en viss grupp under varje träningspass för att jag ska kunna få träningsverk.

3. Väldigt imponerad av din kropp det är riktigt grymt jobbat.

mvh

2. Är det inte svårt att få träningsverk i hela kroppen när du kör allt på en gång. Jag måste fokusera mig på en viss grupp under varje träningspass för att jag ska kunna få träningsverk.

mvh

De är taget i GBG. hamburgsund.
Jag får sällan träningsverk. Kan hända nångång ibland att jag får de i ben eller rygg. Inte annars.

mvh

Jag får sällan träningsverk. Kan hända nångång ibland att jag får de i ben eller rygg. Inte annars.

Okej tänkte nestan det var taget nånstans där.

Okej men dom flesta som styrketränar strävar ju efter att få träningsverk dagen efter. Jag blir alltid missnöjd om jag inte fått det. Trodde det va ett tecken på att man har brutit ner muskeln ordentligt och att den byggs upp på nytt.

mvh

Okej tänkte nestan det var taget nånstans där.

Okej men dom flesta som styrketränar strävar ju efter att få träningsverk dagen efter. Jag blir alltid missnöjd om jag inte fått det. Trodde det va ett tecken på att man har brutit ner muskeln ordentligt och att den byggs upp på nytt.

du ska träna samma muskel varran dag så du behöver inte träna med så många set och därför får du sällan träningsverk.

Registrerad: 2004-09-01

Eftersom tråden heter "Dagsformen" tycker jag att det är irrelevant under hur lång tid Wabbabi gjorde sina ökningar. Faktum är att hans fysik idag ser imponerande ut.

P.S: Släng upp ditt schema nånstans så får vi se!

Eftersom tråden heter "Dagsformen" tycker jag att det är irrelevant under hur lång tid Wabbabi gjorde sina ökningar. Faktum är att hans fysik idag ser imponerande ut.

P.S: Släng upp ditt schema nånstans så får vi se!

finns på föregående sida :)

Registrerad: 2005-02-07

antar att de var denhär bilden du mena. Ja de är lite framgång iochmed att de är 4 månader imellan.

http://img219.imageshack.us/img219/9254/dvsa6tw.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/224/jag8yc.jpg

4 månader? det är helt omöjligt att lägga på sig så mycket på den korta tiden.

Sidor: 1 … 4 5 6 7 8 … 241  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB