Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Music:
Bild 1: Bra trapz!
Bild 2: Bra biceps och bra axlar! Dålig pose. Håll armarna parallellt med golvet!
Bild 3: Bra omfång, men då jämför jag ju med mig själv så lyssna inte för mycket på den komplimangen kanske. ;-)
Bild 4: Bra vidd på ryggen och imponerande axlar!
Om man ska vara lite kritisk så är det väl pecsen som inte håller samma klass som resten. Överlag ser du dock bra grov ut! Stor pojk!
Grymt musicman :D
_henkee skrev:
Ser bra ut vedad, ådror på den bf% (inget illa menat) så är det inte omöjligt att du får riktigt vaskulära axlar vid en deff! :D
Vad är målet, jobbar dig uppåt fortf eller deff?
Tack. Tack till er alla andra också ;).
Haha, jag är VÄL medveten om min höga bf%, väger närmare 90kg nu :/ på 183cm. Jag fortsätter faktiskt uppåt. Är så skoj att öka så mycket som jag gör nu. Varje pass i stort sett minst ett par reps ökning.
enligt enbodycomposition mätning som gjordes ca 2kg tidigare låg jag ju på över 20%bf så.. ja du. Har haft fett så det blir över sen 10-12år tillbaka. Inget jag försöker dölja :).
Edit: eller förtränga för den delen :P
Senast redigerat av Vedad (2008-10-07 21:14)
Henke wrote: Musicman - ser fint ut! Håller fortf samma form, trots några(?) kilos uppgång.
Tycker dina armar ser MKT större ut i rear DB än i sidechest :S SKumt!
Tack henke. Vikten har faktiskt ökat med hela 5,7kg. Upplever dock, precis som du skriver, att formen känns ungefär samma som efter deff.
När det gäller biceps så vet jag inte vad det beror på. Har inte så stora biceps så antagligen ser de större ut på den ena bilden pga kameravinkeln. ;-)
Hlk wrote: Grymt musicman :D
Tack Hlk!
Wille005 wrote: Najs både två!
tack! :-)
coffe_aberg skrev:
Music:
Bild 1: Bra trapz!
Bild 2: Bra biceps och bra axlar! Dålig pose. Håll armarna parallellt med golvet!
Bild 3: Bra omfång, men då jämför jag ju med mig själv så lyssna inte för mycket på den komplimangen kanske. ;-)
Bild 4: Bra vidd på ryggen och imponerande axlar!
Om man ska vara lite kritisk så är det väl pecsen som inte håller samma klass som resten. Överlag ser du dock bra grov ut! Stor pojk!
Stort tack för grymt konstruktiv kritik Coffe.
Jag tar med mig dina synpunkter och jobbar på lite extra med tuttarna.
Blir även hemläxa gällande posning. ;-)
Senast redigerat av Musicman1 (2008-10-07 21:31)
Vedad, bara att kämpa på. Du verkar ju ha en grund att stå på. Sen tycker jag att du verkar ovanlig tung i förhållande till bilderna men så kan det vara ibland. Kameran ljuger som vi alla vet alltid ;)
Musicman!
Sidan: Bra biceps och underarmar. Tycker även att axlarna ser bra ut.
Ryggen: En förbannat bra rygg. Dina traps är helt sjuka, och latsen ser bra ut de med. Tycker ryggen ser proportionerlig ut i övrigt.
Benen: Bra svep verkar du ha fått till. Vaderna är svårt att säga något om men du verkar ha höga fästen?
Framifrån: Bulken har varit skonsam mot dig så här långt. Svårt att säga om det blivit några jättestora förändringar men du har ju strecken som går ner i kalsongen och det gillar ju damerna skarpt.
Crosstjeck skrev:
Sidan: Bra biceps och underarmar. Tycker även att axlarna ser bra ut.
Ryggen: En förbannat bra rygg. Dina traps är helt sjuka, och latsen ser bra ut de med. Tycker ryggen ser proportionerlig ut i övrigt.
Tack!
Kul höra.
Benen: Bra svep verkar du ha fått till. Vaderna är svårt att säga något om men du verkar ha höga fästen?
Framifrån:
Du har helt rätt om vaderna. Övre vadmuskeln fäster högt upp och soleus (den heter väl så den nedre) är smal. Riktiga problemvader skulle man kunna säga.
Jag spöar dem duktigt och hoppas dem ska börja växa snart.
Bulken har varit skonsam mot dig så här långt. Svårt att säga om det blivit några jättestora förändringar men du har ju strecken som går ner i kalsongen och det gillar ju damerna skarpt.
hehe.. skönt höra.
Gick upp rätt mkt första veckan, men sen har viktuppgången varit ganska liten/lagom (ungefär 0,25kg/vecka).
Stort tack du också för inputs!
.
Senast redigerat av Musicman1 (2008-10-07 21:58)
Vedad: Det är bara att kötta på, Du visar ju jättebra framsteg i Din träningsdagbok och när (om?) Du sedan drar igång en deff så kommer resultatet garanterat att bli likt fjärilen som tar sig ur kokongen. :)
Musicman1: Du har en väldigt bra V-form på ryggen tycker jag då den ser bred och fin ut tillsammans med de stora armarna. Låren ser biffiga ut också, bra jobbat! :)
Mvh
Mr_W.P skrev:
Musicman1: Du har en väldigt bra V-form på ryggen tycker jag då den ser bred och fin ut tillsammans med de stora armarna. Låren ser biffiga ut också, bra jobbat! :)
Mvh
Tack Mr_W.P
Det var kul höra.
Och extra kul höra om låren, som jag kämpat extra mycket med. :-)
Nu börjar du nästan bli lite för hård spider, :P Ser grymt ut alltså!! Är du nöjd? =)
spicegirl_17 skrev:
Nu börjar du nästan bli lite för hård spider, :P Ser grymt ut alltså!! Är du nöjd? =)
Jo fan, nu börjar bulken! :D
T-rex du är heeelt crazy. Hade jag sett dig på stan hade jag gått och gömt mig.
Senast redigerat av nivanson (2008-10-10 11:13)
nivanson skrev:
T-rex du är heeelt crazy. Hade jag sett dig på stan hade jag gått och gömt mig.
Jag är snel hest. Tackar för sockret :)
Om man jämför med bilden där du har keps på dig T-rex så ser det ut som du rippat till dig ordentligt. En bild rakt framifrån vore intressant att se.
Här ser du en frontbild: http://www.halso.info/forum/p-406553.html#p406553
Det var en jäkla skillnad. Nästan obehagligt bra definition och så latsen om kikar fram.
när det väl är igång slänger jag upp ett par pics, vikten är väl ca 94 > x > 95 där x är kroppsvikten i KG
http://img401.imageshack.us/my.php?imag … 818dp4.jpg
http://img410.imageshack.us/my.php?imag … 804no4.jpg
Senast redigerat av kxaegyu (2008-10-10 15:23)
som du ha skrivit nu är x mindre än 94 och x större än 95 =P. alltså är din kroppsvikt mellan ett intervall på mindre än 94 och större än 95..
jag tror du menar 94 < x < 95, om vikten är mellan 94-95 ;)
Rätt ska va rätt!
T-rex: Den där formen är inte att leka med! (Y)
Maillan skrev:
som du ha skrivit nu är x mindre än 94 och x större än 95 =P. alltså är din kroppsvikt mellan ett intervall på mindre än 94 och större än 95..
jag tror du menar 94 < x < 95, om vikten är mellan 94-95 ;)
Rätt ska va rätt!
haha jag va lite osäker där, ja det är menningen att det ska stå mer än 94 mindre än 95
kxaegyu: Jag gillar "Sidechest"-bilden som Du har tagit, "Pectoralis major" kommer fram ordentligt där! Du ser ut att ha mycket volym och styrka i den muskeln, bra jobbat! :)
Mvh
Här är dagsformen på mig. Inte helt skarp bild pga dåligt ljus & mobil men det får duga.
183 cm / 84 kg
Senast redigerat av Rikluz (2008-10-15 08:38)
Shyssta "limpor" du har utefter ryggen där. Gissar på att det markats en hel del?