Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
hellboy91 skrev:
spicegirl_17 skrev:
The_Original_XIII skrev:
Vad tror du jag försöker göra? Inte gå ner i vikt i alla fall...
Tack Mr_WPNej det var inget illa menat, jag har ju klagat lite förr på det. =) No hard feeling .
nee spicey, men du låter lite som en klagande översittar-typ ändå...
o du, "The_original_XIII" du ser faktiskt löjlig ut o stå där o posera me din klena kroppsbyggnad så spicey har rätt, wannabe nasse, pfft! men ändå^^
no hard feelings :)
Snälla Hellboy91, tagga ner tonen lite! Jag menade inte att han var klen, orginal X kämpar bra! Jag har förut kommenterat att han är för smal runt midjan och inte att han har för dålig kropp! That's it!
Bevis på vadå?
spicegirl_17 skrev:
Bevis på vadå?
Att han är "ball" lol.... Han driver med dig. Om du skulle ha läst andra inlägg av honom så framgår det lätt att han bara vill smutsa ner forumet.
Å andra sidan hellboy.. det var långt ifrån ballt ;)
Vedad skrev:
spicegirl_17 skrev:
Bevis på vadå?
Att han är "ball" lol.... Han driver med dig. Om du skulle ha läst andra inlägg av honom så framgår det lätt att han bara vill smutsa ner forumet.
Å andra sidan hellboy.. det var långt ifrån ballt ;)
Ja, jag har läst hans andra inlägg.. haha, håller med dig vedad om ballheten där ;)
vah??? *tom blick och tar in infomationen* (5 minuter senare) VADÅ INTE BALLT?!! ...pfft! *spanar in spicey från topp till tå*
*kollar ner på vedad med överlägsen min* driver ni me mej elle? jag e ju hur ball som helst...^^
*tänder en cigg och går iväg me mina brudar*
och en sak till: ja vill inte alls smutsa ner forumet. de bara blir så^^ och att lägga upp en 3 sekunders video på mej själv på dagsformen kan inte göra annat än att dra mer folk till forumet...
...och göra det mycket manligare förståss... x)
hellboy91 skrev:
och en sak till: ja vill inte alls smutsa ner forumet. de bara blir så^^ och att lägga upp en 3 sekunders video på mej själv på dagsformen kan inte göra annat än att dra mer folk till forumet...
...och göra det mycket manligare förståss... x)
Manligare faktiskt.. *asg*
Hellboy: Väx upp!
Tobbeno skrev:
hellboy91 skrev:
...och göra det mycket manligare förståss... x)Manligare faktiskt.. *asg*
+1 Väldigt manlig stor kropp du hade att visa upp hellboy. Jag tycker personligen det är dags för en permanent ban till någon som inte lyckas ge forumet något och dessutom gång på gång sprider dålig stämning.
Håller med Kop till 100%
hellboy91 skrev:
bevisen...
http://img531.imageshack.us/my.php?imag … 217ws2.flv
jojo, skitfräckt! du har hållning som en mjuk tomat och en tanig kropp överlag. vad gör du ens här? du skryter med saker du hittat på någon sida och sedan så kommer du med en supersnygg kropp som inte har massa alls. kolla på några av dom andra bilderna och skriv sen att du är supercool.
jag instämmer med övriga, du är ju bara här och förstör iaf.
som vanligt så ser du brutal ut t-rex =) dina axlar petar ut något enormt och trapsen är riktigt bra.
jag e inte alls här för o förstöra de e ju alltid ni grabbar som provocerar mej... tänkt på de elle? nee just de... va fan?!! lajne vart e du? kom hit o slå ner dom här boysen åt mej nu va? *pow in the kissen*
hellboy91 skrev:
jag e inte alls här för o förstöra de e ju alltid ni grabbar som provocerar mej... tänkt på de elle? nee just de... va fan?!!
Just d, bara vi som provocerar dig.
Ditt första inlägg någonsin här bevisar ju verkligen att det inte var du som började.
http://www.halso.info/forum/t-33098.html
Vill requesta bilder från Degpekka. Längesen man fick se dig.
En sådan här burk vore på sin plats här:
coffe_aberg skrev:
[url.]http://i51.photobucket.com/albums/f399/myfask/258Troll_spray.jpg[/url]
*Använder burk*
stevebc skrev:
coffe_aberg skrev:
[url.]http://i51.photobucket.com/albums/f399/myfask/258Troll_spray.jpg[/url]*Använder burk*
*Håller en tändare framför burken*
Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-10-06 00:32)
Keep_On_Pumpin skrev:
stevebc skrev:
coffe_aberg skrev:
[url.]http://i51.photobucket.com/albums/f399/myfask/258Troll_spray.jpg[/url]*Använder burk*
*Håller en tändare framför burken*
plockar fram två burkar till för att skapa en trioeffekt av eldkaskader som tillsammans borde kunna göra ett allvarligt hot mot trollets överlevnad.
zartok skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
stevebc skrev:
*Använder burk**Håller en tändare framför burken*
plockar fram två burkar till för att skapa en trioeffekt av eldkaskader som tillsammans borde kunna göra ett allvarligt hot mot trollets överlevnad.
du vet väl att troll kan förhäxa sprayen så den sprutar baklänges istället
inte om man har nog många sprayburkar va? för då blir det läskigt...
Tycker det ser jättebra ut vedad, bra axlar =)
Ser bra ut vedad, ådror på den bf% (inget illa menat) så är det inte omöjligt att du får riktigt vaskulära axlar vid en deff! :D
Vad är målet, jobbar dig uppåt fortf eller deff?
Musicman - ser fint ut! Håller fortf samma form, trots några(?) kilos uppgång.
Tycker dina armar ser MKT större ut i rear DB än i sidechest :S SKumt!