Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Mr_Berndtsson skrev:
Tycker ni det räcker att jag springer en gång i veckan då ? och går på gym 3 dagar i veckan ? för om jag joggar tre dagar i veckan går ja ju inte upp lika mycket i vikt eller hur ?
jag vet inte vad du försöker åstadkomma med att lägga upp dina bilder igen, du berättar fortfarande inte vad dina mål med din träning är, eller vad det är du vill ha hjälp med. att jag tycker det räcker att du springer en gång i veckan betyder inte mycket, det beror på vad du vill åstadkomma med din löpning. huruvida du går upp eller ner i veckan beror inte på om du springer oftare eller ej, utan på ditt näringsintag.
med andra ord, vad vill du åstadkomma?
Jättebra form på Er, Mersault och Crosstjeck!
Mvh
Tack grabbar.
Crosstjeck: Ja bröst släpar lite men ser värre ut än vad det är på kortet, tycker dock att jag piskar bröst ganska så hårt och varierat med bra kontakt etc så gäller väl bara att ligga i.
zartok skrev:
spicegirl_17 skrev:
zartok: vad hände med dina bilder ?? ;)
dom är ju på väg när min träningskompis kommer tillbaka från praktiken han utsätts för som universitetsstuderande. jag och zee skulle ju köra ihop men han går inte att få tag i nu när han blev avstängd, så jag har ingen som kan ta bilder av mig i gymmet ^^ så dom kommer, men dom kommer väldigt långsamt XD
haha, jag väntar inga problem.. =)
snygg form crossen =) Perfekt!!
Oh perfekt? Tackar tackar =)
Crosstjeck: Ja bröst släpar lite men ser värre ut än vad det är på kortet, tycker dock att jag piskar bröst ganska så hårt och varierat med bra kontakt etc så gäller väl bara att ligga i.
Ja läser man i din träningsdagbok framgår det med all önskvärd tydlighet att du misshandlar bröstet ordentligt.
Jättebra form på Er, Mersault och Crosstjeck!
Instämmer!
Tack grabbar!
Ser bra ut crosstjeck. Hur länge har du tränat? =)
Blir väl 2 år i oktober. Innan vägde jag 73kg med dålig hållning smala armar och en begynnande mage. Måste erkänna att jag trivs bättre med dagsformen ;)
Crosstjeck skrev:
Oh perfekt? Tackar tackar =)
ja, =) Har dock en liiiiten kommentar, bättre med vax =P
Inget illa menat =D
Gillar brösten med, dom är bra.. Magen kan vara liite bättre :P
I ett försök att vara konstruktiv i motvikt mot fjäskandet ;)
Mersault: Sällan man säger det här, men dina traps ser lite små ut :) är det bara jag eller bilderna, eller är det ett aktivt val? Som du kommentarade så ser inte brösten kalas ut på bilderna.
Crosstjeck: köttigare ben och vader kanske...? Mer bredd och djup på ryggen tycker jag också skulle göra det hela bättre. Ser ut som du har en behaglig bf% :)
Mersault, jag gillar trapsen... men brösten är lite små - i förhållande till dina brutala armar. Du har jättegrova armar, vilket gör att dina bröst ser mindre ut, trots att de egentligen inte är så små. Jag tycker du ska jobba lite med de proportionerna... du har bra byggargener och snygga muskelfästen... nu gäller det bara att skulptera!
haha.. herregud t-rex :P
Målet är att få mer muskler , och gå upp ca 10 kg
Föresten hur tycker ni min mage är ?
Jag tränar magen tre dagar i veckan med Counches och Benyft vad kan jag förbättra där?
Senast redigerat av Mr_Berndtsson (2008-09-08 16:43)
Är svårt att äta mycket när man går i skolan. Maten är inte så god och på morgonen är jag inte så hungrig.
Delightful: Trapsen prickskjuter jag bara ibland, har relativt lätt att bygga traps så vill ej att de ska sticka iväg.
T-Rex: Du har rätt om brösten, ser dock lite mindre ut i posen. Jag har relativt bra styrka i dem men har svårt att få ordentligt med massa på dem trots ïhärdig bröstträning.
Får helt enkelt försöka lägga i en växel till och köra varierad bröstträning.
Mersault skrev:
Delightful: Trapsen prickskjuter jag bara ibland, har relativt lätt att bygga traps så vill ej att de ska sticka iväg.
T-Rex: Du har rätt om brösten, ser dock lite mindre ut i posen. Jag har relativt bra styrka i dem men har svårt att få ordentligt med massa på dem trots ïhärdig bröstträning.
Får helt enkelt försöka lägga i en växel till och köra varierad bröstträning.
Jag har samma problem som du, främst att mina axlar lätt drar iväg och mina armar och ben har alltid grovnat lätt... brösten har alltid varit en problemmuskelgrupp. Jag tror också på variation...
Mr_Berndtsson skrev:
Målet är att få mer muskler , och gå upp ca 10 kg
Föresten hur tycker ni min mage är ?
Jag tränar magen tre dagar i veckan med Counches och Benyft vad kan jag förbättra där?
Försök att gilla läget och äta ändå, allt kan inte vara gott här i livet =) Jag tycker du inte ska fokusera så mycket på ditt magutseende utan fokus är att träna HELA kroppen och gå upp vikt ! Ät mycket, försök! Har du gått från 72-81kg fortsätt så!
Mr_Berndtsson skrev:
Är svårt att äta mycket när man går i skolan. Maten är inte så god och på morgonen är jag inte så hungrig.
Maten är gratis och du kan äta hur mycket du vill i princip. Tror inte det finns mycket bättre förutsättningar för att lägga på sig vikt.
Och vem har sagt att det inte går att äta bara för att man inte är hungrig?
Fy satan vilka grova klubbor och deltoider Mersault! Aldrig sett något liknande på hälso. Dina bröst är bra dom med, men på just dessa bilderna så dwarfas de rejält.
stevebc skrev:
Fy satan vilka grova klubbor och deltoider Mersault! Aldrig sett något liknande på hälso. Dina bröst är bra dom med, men på just dessa bilderna så dwarfas de rejält.
Tack Steve, kul att höra. Armar och axlar har jag lätt att bygga till skillnad från bl a bröst och vader tyvär.
Piledahlaren: Riktigt grova armar. Ser även ut som att axlarna ligger bra till. Snyggt!
Grymt som vanligt Mersault! :)
och piledahlaren du ser ut att ha tappat en hel del fett? :) Ser riktigt bra ut!
Jo lite fett har jag allt tappat = ) tack bojs
stevebc skrev:
+1 Helt klart en av förebildera här på hälso både volym och styrkemässigt. På tal om brösten, gör som jag (till slut började göra) skit i bänken, kör mer hantelpressar av alla dess slag och så lite disco i CC'n, går inte misslyckas med volymen;)
Crosstjeck. Gillar dina bröst, väldefinerade, mkt bra resultat på kort tid. Vi har tränat nästan exakt lika länge:)
Piledahlaren: Fy fan vilka feta armar:O Fler bilder kanske?
Riktigt grova kanoner, Pihle! är du vänsterhänt förresten?
16½ år gammal, tränat ca 6 månader och väger ca 62kg. Tog snabb bild på baksida kropp, inget pump eller så och är inte ett proffs på posa direkt men gjorde mitt bästa :)
http://img98.imageshack.us/my.php?image=bild009wq8.jpg
Senast redigerat av Logitech (2008-09-09 20:49)
oj jä*lar i berget vad bra för att träna i 6 månader!!!! riktigt fint logitech!! :D var stolt!!