Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Enda bilden jag har liggandes i datorn!
http://img370.imageshack.us/my.php?image=bild003ep5.jpg
Ser mycket bra ut T-Rex. Mycket massa överlag, latsen ser riktigt bra ut i andra db och även underarmarna ser bra ut. Snyggt!
Riktigt grymt t-rex. Du är väldigt väldefinerad på armar axlar (spec främre deltoids), men mindre på magen. Sjuktligt grov rygg! Trots att brösten blivit extremt mkt bättre ser de ut att släpa lite nu? Luras bilderna?
Stora obliques + lite fett kring magen --> love handles? ;)
Ja vad ska man säga. Det finns ett gäng här på forumet som ser riktigt bra ut! Håll igång och fortsätt köra hårt och ha kul! Fyra toasters!
Kul att man ser ådrorna! mindre roligt att man ser hullet på magen :S
T-Rex skrev:
Kul att man ser ådrorna! mindre roligt att man ser hullet på magen :S
Är det boxningens "fel"?
Armarna har alltid varit vaskulära, det är det som är fördelen med att ha linne... svårt att föreställa sig bukfett med de armarna. Men jag har haft mindre kärlek runt midjan.
T-Rex Ser grymt ut!! Keep it up!!
Det kylskåpet får fan inte plats i mitt kök! Imponerande :D
Helvete mycket bra!
Ryggen ser ut att vara riktigt bitig! Brett och grovt överallt.
Av det man ser så verkar vaderna också hänga med i utvecklingen.
Vaderna har blivit mycket bättre eftersom jag lagt ner extra mycket jobb på dem, liksom baksida lår. Jag laddade inte alls med kolhydrater före det här passet och tog inget proteinpulver heller, jag hade kanske sett ännu mer uppumpad ut annars. Lite sliten och trött, men jag är ändå nöjd med bilderna. Det var ett ryggpass, så blodet har gått från bröst och andra muskler till armar och rygg. Brösten ser större ut i normala fall, tror jag iaf.
hade det varit tillåtet att ragga på forumet så hade jag sedan länge valt t-rex *asg*
du har en brutalt läcker fysik helt enkelt. tillsammans med konstigpellefant så ligger ni fysiskt sett bäst till på forumet enligt mig =)
och utifall du blir orolig, nej, jag är inte homosexuell eller bisexuell. jag är bara väldigt bekväm med min sexuella läggning XD
Jag är inte det minsta orolig ;-) tar det som en komplimang. Fysiken kan dock bli "snyggare" om jag lägger mer vikt på discoträning och deffar, men det är inte prio just nu.
T-Rex skrev:
Jag är inte det minsta orolig ;-) tar det som en komplimang. Fysiken kan dock bli "snyggare" om jag lägger mer vikt på discoträning och deffar, men det är inte prio just nu.
Sluta trolla nu, man ska se ut som en (strong)man inte en svältande bröst/biceps-kille :) Det ser asbra ut.
Håller med stevebc, du ser stor och stark ut, speciellt ryggen imponerar på bilderna ovan.
zartok skrev:
tillsammans med konstigpellefant så ligger ni fysiskt sett bäst till på forumet enligt mig =)
Zartok--> Du glömde Mersault, annars håller jag med dig!
Senast redigerat av mikli (2008-07-21 13:51)
Snyggt T- Rex, grym fysik! ska man klaga lite så ser magen inte lika bra ut som resten. Roligt med "riktiga" bilder på dig också;)
Degpekka: Feta armar! Resten visste jag redan va bra!:)
Exakt, glöm inte Mersault, duktigt stark för sin storlek dessutom!
jag har faktist inte sett bild på mersault, jag är sällan här inne i dagsformstråden och tittar. dock så ska jag börja göra det mer, tycker att det är riktigt kul att se vad ni killar och tjejer har jobbat ihop med blod, svett men aldrig några tårar.
Zacke skrev:
Snyggt T- Rex, grym fysik! ska man klaga lite så ser magen inte lika bra ut som resten. Roligt med "riktiga" bilder på dig också;)
Degpekka: Feta armar! Resten visste jag redan va bra!:)
Exakt, glöm inte Mersault, duktigt stark för sin storlek dessutom!
Du får det att låta som att han är stark men liten? :)
Den bilden jag har sett på killens rygg (DB bakifrån) så är han GROOOOFV :D
Jag tycker Tobbeno är stört grovf också. Sen finns det ju massa snubbar som bara postat en bild som är gigantiska.
mäktigt T-rex :D