Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
"Vem är din frisör? xD jag vet en bra advokat."
HAHAHAHAHAHA! :D
Jesterberg skrev:
Färskt foto från efter kvällsmaten som bestod av en majskolv indränkt i smör och salt, samt första proteinshaken på 3-4 veckor. Vikt, ca 85kg, längd ca 185cm. Har inte lyft något tyngre än diverse ölplattor korta sträckor senaste månaden.
Kosten har tyvärr mestadels bestått av öl och deg. Står och nästan hjälplöst ser på hur min forna ändå hyffsat definierade mage blir allt slätare för varje dag.
http://img175.imageshack.us/img175/6245 … vy4.th.jpg
and the montgomert burns award for outstanding achievement in the field of excellence alt.
warriorface of the year går till... esterberg!
Såhär ser jag då ut efter avklarad deff:
Det är förbannat svårt att ta bra bilder. En riktig kamera skulle säkert underlätta, men ändå. Skitsvårt att posera och få till det. Jag brukar alltid prova med de obligatoriska poserna men kastar alltid bilderna. Ska försöka igen ändå, men för tillfället får ni nöja er med de här... I före/efter-tråden finns en jämförelsebild också.
EDIT: Skituppladdningssida jag hittade... Bilderna är klickbara iaf.
Senast redigerat av coffe_aberg (2008-07-14 23:52)
Ser bra ut coffe!! :-)
kubein skrev:
"Vem är din frisör? xD jag vet en bra advokat."
HAHAHAHAHAHA! :D
Håller med föregående "talare".
Dagens magpass kom av ett skrattanfall i ett par minuter så tårarna rann. Först av bilden, sen av tillhörande kommentar! XD
(flåt)
Fint coffe. :) Men som sagt, bra beslut om ett avslut på din deff. :)
Är 95% säker på att det är en k810i du håller i handen på kortet Coffe. Du kan ställa in din kamera på självutlösning, med timer... ger dig ungefär 10 sek att gå och ställa dig i position framför kameran. Underlättar. Själv tycker jag det går att ta riktigt bra bilder med den, så länge som ljusförhållandena är bra. Ta bilder i ett rum med mycket dagsljus, ställ kameran på en hylla eller något så den kommer i rätt höjd. Ställ också in oändlig fokus, så slipper du suddiga bilder.
Med de enkla hjälpmedlen lär dina bilder bli mycket bättre.
Pilla ut allt ludd ur linsen också. Tops funkar fint! =)
T-Rex skrev:
Jesterberg skrev:
Färskt foto från efter kvällsmaten som bestod av en majskolv indränkt i smör och salt, samt första proteinshaken på 3-4 veckor. Vikt, ca 85kg, längd ca 185cm. Har inte lyft något tyngre än diverse ölplattor korta sträckor senaste månaden.
Kosten har tyvärr mestadels bestått av öl och deg. Står och nästan hjälplöst ser på hur min forna ändå hyffsat definierade mage blir allt slätare för varje dag.
http://img175.imageshack.us/img175/6245 … vy4.th.jpgVem är din frisör? xD jag vet en bra advokat.
Skulle vara lättare att utvärdera resultatet av dieten och ölhävandet med en före-bild. Ser helt ok ut annars...
Min frisör har lagt ner sin verksamhet, och det är en sann historia! Körde lite hulken stuk på frillan och slog på mitt warface. Bara den gröna färgen som saknades ;)..
Faktum är att inte alls tappat mycket form. Lite slätare mage som jag nämnde och marginellt större "lovehandles". Men det är förmodligen bara jag som ser. Samma sak varje gång när jag har mina uppehåll. Tappar knappt någon muskelmassa och lägger knappt på något hull alls. Det kvittar hur inaktiv jag varit fysiskt och hur dåligt jag ätit.
Det jag däremot tappar är krut i musklerna. Och eftersom jag har haft en hel del spontanuppehåll av olika anledningar under de 3-4 år jag styrketränat känner jag mig väldigt klen för min vikt.
Slänger upp två bilder. Kassa bilder att jämföra mellan med tanke på att ljuset (tydligen) blev helt annorlunda. En skillnad man tydligt kan se är i alla fall min hårt förtjänade bonnbränna.
Från mars.
Idag (mössa på av förklarliga skäl)
Senast redigerat av Jesterberg (2008-07-15 18:45)
Jag ser ingen som helst skillnad på bilderna, varken på muskelmassa eller bf %.
De generna hade man inte klagat på.
Keep_On_Pumpin skrev:
Jag tycker verkligen att du har alldeles för små triceps. Det ser inte alls symmetriskt eller bra ut, jag är ledsen :P Jag har inte sett det förrän nu. Men om man kollar om och se när du spänner så är de förvisso mycket deffade men skitsmå? Sen förstår jag mig inte på din mage riktigt, jag måste se i syne eller något men jag tycker inte den ser deffad ut om man jämför med dina armar eller konturerna runt bröstmuskulaturen tex. Förstår du vad jag menar?
haha...jag vet att du tycker de.. Men jag har allafall tagit ditt råd att bänka nu...så kanske de blir lite större :)
kubein skrev:
Jag tycker magen ser degig men endå deffad ut :O konstigt
jag vet...de är mer fett som ska bort... De är en del fett på magen men jag har ganska stora magmuskler så de sysns endå okej.
zartok skrev:
wasabi got the moves! XD
ska jag ens komentera om min dans igen....neeeee ;)
high_school_boy skrev:
kubein skrev:
Jag tycker magen ser degig men endå deffad ut :O konstigt
+1
Ja tror Wuzzamabinlabinz cp ljus ger oss alla en missvisande bild av formen.
nepp...jag ser ut sådär...stora magmuskler utan fett...men jag ska försöka ta bort en del av de nu.
_henkee skrev:
Ser ut att ha bra definition på armar och rejäla biceps. RYggen eller latsen från första filmen såg också bra ut
Armar e rippade....och överdelen av ryggen.. men nerdelen av ryggen och magen vill jag blir mer rippad :P
Jag försökte få till lite bättre bilder. Är väl bättre poser iaf. Håll till godo för nu blir det inga mer förrän jag har blivit lite större!

Bra kropp coffe tycker jag. Det är väl brösten som kan bli större och benen kanske lite :P Men ser ut att ha bra vader. Jasså, nu vet jag din så kallade "deff" Coca cola flaskor i bakrunden, aha, ;)
Tack. :-) Brösten är lite bättre än vad man ser, men vaderna är verkligen inget att hurra för.
Jag bor tillfälligt i en kompis enrumslägenhet ihop med en annan kompis. Jag är helt oskyldig till colan. :-)
coffe_aberg skrev:
Tack. :-) Brösten är lite bättre än vad man ser, men vaderna är verkligen inget att hurra för.
Jag bor tillfälligt i en kompis enrumslägenhet ihop med en annan kompis. Jag är helt oskyldig till colan. :-)
ok, killar brukar ha svårt med vader, vad? haha. Men annars bra form, inte för stor inte för liten.
wabbabi_bb skrev:
text
Snälla, skriv allt i ett inlägg nästa gång och inte 8 på raken, det blir så många onödiga inlägg och sidor fylls fort.
Erik
wabbabi_bb skrev:
jag ser ut sådär...stora magmuskler utan fett...men jag ska försöka ta bort en del av de nu.
Okej. Om ja ska ta dig exakt på orden så säger du att du ska försöka få bort din magmuskulatur nu framöver. Bra där.
Coffe: Grym db biceps bakifrån och bra vidd i latsspreaden! Det ser ut som att brösten släpar, men jag vet att du är stark där, lite skumt.
coffe_aberg skrev:
Jag försökte få till lite bättre bilder. Är väl bättre poser iaf. Håll till godo för nu blir det inga mer förrän jag har blivit lite större!
http://img294.imageshack.us/img294/251/dsc00623sn2.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/2909/dsc00624yk1.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/5818/dsc00629jz7.jpg
http://img516.imageshack.us/img516/4195/dsc00619bq4.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/8676/dsc00621ul3.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/328/dsc00626dn4.jpg
jag tycker armarna + axlarna är jätte fina
Lite mer kött på ryggen och bröst. Sen kommer de se mycket bra ut (Y)
ErikSvensson: Ahaaa...sorry. Jag ska göra de.
high_school_boy: tönt
coffe_aberg Tycker det ser bra ut, skulle vilja se lite mer kött på benen dock.
Vet inte vilka poser som ger bäst bild av alla muskler. Tog de som var mest basic. Sista bilden är ren improvisation och vänsterfotens utseende är helt normal på de andra 3 bilderna, så jag är inte vanskapt :-)
Längd: 1,83 vikt 79.
Kommer att fortsätta deffa ner några kilon till (eller hur mycket som nu behövs för magmuskler). Kommentera gärna. Sitter och funderar på träningsschema till höst/vinter. Skulle behöva veta lite vad som ser ok ut och vad jag totalt har missat (är ganska grön på styrketräning). Har vissa misstankar men vill inte leda in expertisen åt något fel håll :)