Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 184 185 186 187 188 … 229  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Registrerad: 2005-05-06

Nipkiss skrev:

9kg på 20 dagar? eller missuppfattar jag nu?

som vanlig ja....

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

wabbabi_bb skrev:

high_school_boy skrev:

wabbabi_bb skrev:

Har börjat döda dom lite mer nu.

Med lårcurl och benspark. (Y)

Men tanke på att jag byggde upp min kropp med bara discoövningar...vet inte om jag gör en endaste basövning...jo...militärrodd tror jag den heter...för ryggen...de är den enda. Så kanske de är dax att tänka utanför era "basövningar är de enda som bygger" tankar.

Ja vet inte vad du kallar basövningar men knäböj, raka mark och latsdrag är basövningar i allra högsta grad, och enligt vad du själ skrivit i tidigare tråd så har du tränat dem flitigt.

Ja tror det ligger något bakom "knäböj är kungen av alla benövningar".

Och nej, det är inte dax (och kommer heller aldrig att bli) att börja tänka disco bygger som basövningar.

Btw, dina ben såg bättre ut för 1år sedan när du körde böj än vad de gör idag. Tankeställare?

high_school_boy skrev:

wabbabi_bb skrev:

high_school_boy skrev:

Med lårcurl och benspark. (Y)

Men tanke på att jag byggde upp min kropp med bara discoövningar...vet inte om jag gör en endaste basövning...jo...militärrodd tror jag den heter...för ryggen...de är den enda. Så kanske de är dax att tänka utanför era "basövningar är de enda som bygger" tankar.

Ja vet inte vad du kallar basövningar men knäböj, raka mark och latsdrag är basövningar i allra högsta grad, och enligt vad du själ skrivit i tidigare tråd så har du tränat dem flitigt.

Och nej, det är inte dax (och kommer heller aldrig att bli) att börja tänka disco bygger som basövningar.

Btw, dina ben såg bättre ut för 1år sedan när du körde böj än vad de gör idag. Tankeställare?

som sagt har jag byggt de jag har nu utan basövningar.. så de går lika bra. och jag vill inte ha större rumpa så därför skulle ja aldrig böja...

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

wabbabi_bb skrev:

HEJ ALLA DÄR SOM TITTAR.... ÄR JAG STÖRRE PÅ DEN ANDRA BILDEN? SKIV BARA JA ELLER NEJ....

Bättre pose gör att du ser hårdare ut. Större vet jag inte, jättesvårt att bedöma med bilderna som underlag. Likadana poser med lika belysning och så vidare skulle göra det mycket tydligare.

Det ser onekligen bra ut iaf! Men som sagt, jag kan inte säga om du är större eller inte utifrån de bilderna.

Registrerad: 2006-10-02

wabbabi_bb skrev:

68- 77

Jag är ledsen alltså, men jag ser bara inte var du kan ha lagt de där nio kilona. Benen ser tom ut att ha blivit mindre. Orkar du ta en ny bild där du har exakt samma pose som första bilden? med händerna vid höfterna?

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

wabbabi_bb skrev:

high_school_boy skrev:

wabbabi_bb skrev:

som sagt har jag byggt de jag har nu utan basövningar.. så de går lika bra. och jag vill inte ha större rumpa så därför skulle ja aldrig böja...

Ditt val hur du tränar. :)

Ja gjorde ett seriöst försök och se skillnad på benen på bilderna och det ja kom fram till var:

coffe_aberg skrev:

jag kan inte säga om du är större eller inte utifrån de bilderna.

+1

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

wabbabi_bb skrev:

Nipkiss skrev:

som vanlig ja....

Nu fattar inte jag heller. Skiljer det inte 20 dagar på bilderna? Sigyn frågade hur mycket du har gått upp i vikt. Jag tolkar det som att hon menar hur mycket som skiljer mellan bilderna. Du svarar 9 kg. Jag tolkar det likadant som Nipkiss.

coffe_aberg skrev:

wabbabi_bb skrev:

Nipkiss skrev:

som vanlig ja....

Nu fattar inte jag heller. Skiljer det inte 20 dagar på bilderna? Sigyn frågade hur mycket du har gått upp i vikt. Jag tolkar det som att hon menar hur mycket som skiljer mellan bilderna. Du svarar 9 kg. Jag tolkar det likadant som Nipkiss.

de förstår ja...men kissungen vet om att den bilden är äldre...
sen att ni andra missförstog är inte så konstigt.. de är 6 veckor imellan tror jag

Ja, jag menade hur mycket som skillde mellan bilderna. Så, hur mycket är det?

Registrerad: 2008-03-24

håller med sigyn att benen ser mindre ut än för 1 år sedan . Som de flesta andra här tolkade ja med som 9 kg på 20 dagar. hehe

kiss är väl fint right nipkiss?? ;)

Wabbe: fortsätt jobba på , du har en fin kropp :-D

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

visste faktiskt inte wannabe_bb's första bild var äldre (tänkte iaf inte på det).

förstår du nu vad jag säger nu när lite fler folk har försökt förklara det för dig?  det är inte så jävla lätt att säga ifall du är större med hjälp av dom där bilderna.

hur stor viktskillnad det är mellan bilderna är jag också nyfiken på att veta?

Nipkiss skrev:

visste faktiskt inte wannabe_bb's första bild var äldre (tänkte iaf inte på det).

förstår du nu vad jag säger nu när lite fler folk har försökt förklara det för dig?  det är inte så jävla lätt att säga ifall du är större med hjälp av dom där bilderna.

hur stor viktskillnad det är mellan bilderna är jag också nyfiken på att veta?

haha...vi skrev låååånga sidor till varran och prata om jag hade blivit större än den bilden förut...men men..du kanske har kort minne som inte räcker 20 dagar.

okej...vi säger såhär: Nu är vi inne i "Dagsformen". lämna komentar på hur jag ser ut idag om du vill. hejdå

de är 6 veckor mellan bilderna och de är 9 kg imellan. sista frågan jag svarar på de nu,,
tjofadderittan lambo

vi pratade om det för ca 20 dagar sen och då la du upp massa bilder. nu lägger du upp en som du också la upp då. klart jag tänker då att det är från stunden vi pratar om bilderna?

anyway..
så där ja, varit slämmig nog länge nu!

Senast redigerat av Nipkiss (2008-05-13 18:43)

Nipkiss: Hal som en ål ;) Du hade faktiskt inte behövt sudda första bilden riktigt så mycket. Iden går fram ändå =)
Vad har du använt? Är det babyolja? Det har jag använt vid några fotosessioner. Bla när jag skulle vara amason. Fungerar jättebra. Om man inte är för torr i huden. Då sugs den bara upp.

var inte riktigt meningen men såg det som en bonus att det blev lite suddigt :)
körde med massageolja :) tog min oskuld med oljor nyss så jag kan inte säga ifall det är bra eller dåligt.

Hmm, massageolja och oskuld. Är det verkligen rumsrena bilder du tog då ;P
Det ser ut att ha funkat bra iaf. Bra att du är i badrummet för kommer du åt någon tapet eller något med oljiga fingrar så går det inte bort.

oj oj oj!!!!! jättesöt !! ;) Jag tycker det är lite orättvisst , ni killar kan lägga upp bilder och det ser bra ut o så, men vi tjejer kan inte lägga upp lika lätt , =/ tycker jag iaf. Hoppas nu förstår vad jag menar, jag menar INTE tjejer INTE kan lägga upp men nja vi måste tänka lite mer :P

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Äsch, då, lägg upp er bara! >;-)

Nipkiss - det ser bra ut! du ser ut att ha en stark mage och bra bröstmassa. Men jag tror du skjuter fram axlarna lite, dra dem bakåt så ser hållningen bättre ut.

Från: trollhättan
Registrerad: 2006-11-08

T-Rex skrev:

Äsch, då, lägg upp er bara! >;-)

det där lät ju väldigt bra ;-)

spicegirl_17 skrev:

oj oj oj!!!!! jättesöt !! ;) Jag tycker det är lite orättvisst , ni killar kan lägga upp bilder och det ser bra ut o så, men vi tjejer kan inte lägga upp lika lätt , =/ tycker jag iaf. Hoppas nu förstår vad jag menar, jag menar INTE tjejer INTE kan lägga upp men nja vi måste tänka lite mer :P

Jag håller med dig så mycket! Man måste tänka sig för hela tiden. Det är liksom inte samma sak att slänga upp en bild på sig själv i trosor och bh som killarna när de slänger upp på sig själva i kallingar.

haha eller hur carro!! Börja då ;) hihi väldigt lätt ;)

Registrerad: 2008-03-30

Sigyn skrev:

spicegirl_17 skrev:

Jag håller med dig så mycket! Man måste tänka sig för hela tiden. Det är liksom inte samma sak att slänga upp en bild på sig själv i trosor och bh som killarna när de slänger upp på sig själva i kallingar.

Verkligen, grymt jobbigt var det att länka till min blogg där jag hade träningsbh och boxertrosor.. sådär kul! Men ganska peppande=)
Edit: speciellt om man inte är nöjd=/

Senast redigerat av Ljuvligt (2008-05-13 15:01)

Ljuvligt skrev:

Verkligen, grymt jobbigt var det att länka till min blogg där jag hade träningsbh och boxertrosor.. sådär kul! Men ganska peppande=)

Jag vet faktiskt inte om jag skulle våga lägga ut några bilder framifrån på mig själv i underkläder. Iaf, inte i hel-bild. Du är modig!! =) Jag har någon på magen och typ en bicep i dagboken. Sen är det bara rygg-bilder som känns safe.

Ljuvligt skrev:

Sigyn skrev:

spicegirl_17 skrev:

TACK chickas för att ni förstår vårat dilemma!! ;) Precis, åh vi tjejer är så utseendefixerade om våra kroppar att vi inte vågar lika mkt. " åh, jag har så stora lår, tjock mage, det bara hänger, jag tränar så mkt men inget händer, jag är så blek osv"
Hmm, jag kanske ska göra ett försök. Men min bränna är inte så jäkla het om den ens existerar!

btw : HUR lägger man upp bilder??

Sidor: 1 … 184 185 186 187 188 … 229  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB