Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 178 179 180 181 182 … 241  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Avstängd
Registrerad: 2008-04-10

Raah skrev:

Luffe: Det är enbart din egen sexuella osäkerhet som skapar de associationer du gör. Kanske är du för ful för att få tjejer, kanske har du liten kuk, kanske är du oskuld (och skäms över det), kanske är du överdrivet avundsjuk på vältränade killar eller också kämpar du att förtrycka latent homosexualitet. För, ärligt talat, ingen annan här har problem med att se bodybuilding som en sport.

Och nej, jag skojar inte. Jag misstänker att du kämpar med åtminstonde 3 av punkterna ovan, annars skulle tårna inte ömma så att du ansträngde dig att skriva inlägg om det. Ryck upp dig och bli en man, nu är du bara en liten osäker fjant.

1. Först trodde jag du skojade, sedan insåg jag att dina infantila inektiv inte var menat som skämt, vilket gör det hela än mer stereotypt och sorgligt.

2. Jag har redan tjej så det är inget problem. Kuken är lite över normal, så det är inget problem. Jag är inte det minsta avundsjuk på så kallade vältränade killar. Däremot är jag lite avudsjuk på de som jag menar är vältränade, sådana som orkar springa mil efter mil tillexempel.

3. Ingen annan HÄR har problem med det? Det underlaget är inte tillräckligt för att dra en objektiv slutsats.

4. Ditt inlägg vittnar om ett väldigt slutet mentalt spektra, vilket är samman kopplat med intelligensen och därmed logisk slutledningsförmåga.

Nej, mian tår ömmar inte, men uppenbarligen era feminiserade tår, i och med dessa reaktioner.

Senast redigerat av Luffe-glader (2008-04-12 12:49)

Avstängd

Tobbeno skrev:

Stick och trolla nån annanstans fjant.

Öm tå hos dig med ja.

När andra inte klarar av andras argument kommer det så kallade argumentet som det numera går inflation på, nämligen att folk trollar. När vissa inte förstår saker måste de förenkla för sig och därmed göra logiska fel.

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Luffe-glader skrev:

Raah skrev:

Luffe: Det är enbart din egen sexuella osäkerhet som skapar de associationer du gör. Kanske är du för ful för att få tjejer, kanske har du liten kuk, kanske är du oskuld (och skäms över det), kanske är du överdrivet avundsjuk på vältränade killar eller också kämpar du att förtrycka latent homosexualitet. För, ärligt talat, ingen annan här har problem med att se bodybuilding som en sport.

Och nej, jag skojar inte. Jag misstänker att du kämpar med åtminstonde 3 av punkterna ovan, annars skulle tårna inte ömma så att du ansträngde dig att skriva inlägg om det. Ryck upp dig och bli en man, nu är du bara en liten osäker fjant.

1. Först trodde jag du skojade, sedan insåg jag att dina infantila inektiv inte var menat som skämt, vilket gör det hela än mer stereotypt och sorgligt.

2. Jag har redan tjej så det är inget problem. Kuken är lite över normal, så det är inget problem. Jag är inte det minsta avundsjuk på så kallade vältränade killar. Däremot är jag lite avudsjuk på de som jag menar är vältränade, sådana som orkar springa mil efter mil tillexempel.

3. Ingen annan HÄR har problem med det? Det underlaget är inte tillräckligt för att dra en objektiv slutsats.

4. Ditt inlägg vittnar om ett väldigt slutet mentalt spektra, vilket är samman kopplat med intelligensen och därmed logisk slutledningsförmåga.

Nej, mian tår ömmar inte, men uppenbarligen era feminiserade tår, i och med dessa reaktioner.

Jag förstår inte varför du kommer in i denna tråd och sprider dålig stämning? Ingen här bryr sig om att du inte tycker om dessa bilder. Håll dig till andra trådar isåfall.

Registrerad: 2006-04-27

Lajne skrev:

Kubein: Ja, de syns om man har bra utvecklade och tillräckligt definierade bröst.

//Lajne

Mina bröst är typ bäst på min kropp men synns inte alls när jag gör så.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Luffe-glader skrev:

Också gör du narr av dig själv igen:

1. Jag tyckte jag hörde ett klirr i ett glashus nånstans långt borta?^^

2. Jag antar att du har sett ett icke föraktfullt antal erigerade penisar för att kunna konstatera att du själv är över normal?

3. 13500 registrerade här, ytterligare 25000 på kolozzeum, ytterligare gud vet hur många på body. Jo, jag tror faktiskt vi kan dra en slutsats.

4. Vad dillar du om? Slutna mentala spektra är, beroende på hur du definierar intelligens, inte alls sammankopplat med låg intelligens och definitivt inte med logisk slutledningsförmåga. För att inte tala om hur i helvete du fick det till att hans post skulle vittna om ovan beskrivna begränsning i hans psyke? Nej, nu får du nog ta och sluta använda ord du inte förstår.

Registrerad: 2007-10-08

Luffe-glader skrev:

2. Jag har redan tjej så det är inget problem. Kuken är lite över normal, så det är inget problem.

Orkar egentligen inte skriva i sånna här trådar men....

Jasså så du gillar inte kolla på hur vältränad en kille är men det är inga problem att kolla på en annans killes "utrustning", hur vet du då att du är över normalen?
visst du kanske läste det ngnstans, men något drog dig till att läsa det? kanske är intressant?

Personligen har jag ingen aning vad som är normalt eller över eller under normalen...

bara en intressant påpekning

Avstängd

Lajne skrev:

Luffe-glader skrev:

Också gör du narr av dig själv igen:

1. Jag tyckte jag hörde ett klirr i ett glashus nånstans långt borta?^^

2. Jag antar att du har sett ett icke föraktfullt antal erigerade penisar för att kunna konstatera att du själv är över normal?

3. 13500 registrerade här, ytterligare 25000 på kolozzeum, ytterligare gud vet hur många på body. Jo, jag tror faktiskt vi kan dra en slutsats.

4. Vad dillar du om? Slutna mentala spektra är, beroende på hur du definierar intelligens, inte alls sammankopplat med låg intelligens och definitivt inte med logisk slutledningsförmåga. För att inte tala om hur i helvete du fick det till att hans post skulle vittna om ovan beskrivna begränsning i hans psyke? Nej, nu får du nog ta och sluta använda ord du inte förstår.

1. Ja...Vissa hör och ser konstigheter som inte finns.

2. Oh nej, jag ligger på en normalnivå som de flesta andra. Inte alla förunnat.

3. Ja, vissa klarar bara inte av det.

4. Att du inte förstår sammanhang och normal svenska är ditt problem, inte mitt.

Avstängd

kxaegyu skrev:

Luffe-glader skrev:

2. Jag har redan tjej så det är inget problem. Kuken är lite över normal, så det är inget problem.

Orkar egentligen inte skriva i sånna här trådar men....

Jasså så du gillar inte kolla på hur vältränad en kille är men det är inga problem att kolla på en annans killes "utrustning", hur vet du då att du är över normalen?
visst du kanske läste det ngnstans, men något drog dig till att läsa det? kanske är intressant?

Personligen har jag ingen aning vad som är normalt eller över eller under normalen...

bara en intressant påpekning

Jisses, samlas hela begåvningsreserven här eller?

Hört talas om satistik och genomsnitt? Det innebär att man inte behöver kolla på andra. Genomsnittslängd osv är ännu ett exempel, man behöver inte gå och mäta sin längd med andra för att se om man tillhör genomsnittet.

Ja, genomsnitt och statistik är intressant.

Webbsida

Luffe-glader skrev:

Hört talas om satistik och genomsnitt? Det innebär att man inte behöver kolla på andra. Genomsnittslängd osv är ännu ett exempel, man behöver inte gå och mäta sin längd med andra för att se om man tillhör genomsnittet.

Vad som är normalt har ingenting med snittet att göra. Bara en idiot hade dragit slutsatsen att bara för att snittet är så och så mycket så är det normala detsamma som snittet. Så sluta blanda ihop de två; antingen har du tittat på en jävla massa k*ukar och konstaterat att du är över normal (som du skrev från början) eller så har du tittat på en snittsiffra och konstaterat att du ligger över snittet. Eller så har du tittat på ett snitt, konstaterat att du ligger över det och dragit slutsatsen att du ligger över normalt, och därmed dragit en helt felaktig slutsats. Begåvningsreserv någon? :)

Avstängd

Lajne skrev:

Luffe-glader skrev:

Vad som är normalt har ingenting med snittet att göra. Bara en idiot hade dragit slutsatsen att bara för att snittet är så och så mycket så är det normala detsamma som snittet. Så sluta blanda ihop de två; antingen har du tittat på en jävla massa k*ukar och konstaterat att du är över normal (som du skrev från början) eller så har du tittat på en snittsiffra och konstaterat att du ligger över snittet. Eller så har du tittat på ett snitt, konstaterat att du ligger över det och dragit slutsatsen att du ligger över normalt, och därmed dragit en helt felaktig slutsats. Begåvningsreserv någon? :)

Begåvningsrever någon? Ja, jag svarar just på ett sådant inlägg, som igen är fullt av logiska felaktigheter.

Normalt och ett snitt har med varandra att göra. Det som ligger inom snittet är normalt. Det som ligger utanför snittet är inte nödvändightvis motsatsen, men vissa tänker enbart i termen motsatser.

Avstängd

PS.

Nu har jag rapporterat mig själv och bett att få kontot avstängt. Hoppas det blir så.

Mvh Luffe-glader.

Webbsida

Luffe-glader skrev:

Normalt och ett snitt har med varandra att göra. Det som ligger inom snittet är normalt. Det som ligger utanför snittet är inte nödvändightvis motsatsen, men vissa tänker enbart i termen motsatser.

Ponera att du har en population av 100 män. Av dessa har 90 stycken en 2cm lång stump snöre fastsydd på tröjan, och 10 stycken har en 200cm lång snörstump fastsydd på tröjan. Snittet av deras snörlängder blir 21.8cm. Trots det har INGEN en 21,8cm lång snörstump; faktum är att ingen är ens nära. Vill du ändå hävda att 21.8 är det normala?
Detsamma gäller för penisar, om än naturligtvis inte i en så pass extrem grad; framför allt är det en del genetiska sjukdomar resulterandes i väldigt liten penis som drar ner snittet. Så slipper du klaga på det också.
Eller med andra ord; det normala har ingenting med snittet att göra. Har man tur kan snittet dock ligga nära det normala.

Senast redigerat av Lajne (2008-04-12 13:41)

Registrerad: 2007-11-01

Ser bra ut hypercello ;)
Vad väger du och hur lång är du?

Från: Stöllet
Registrerad: 2004-06-20

Chebmami skrev:

Ser bra ut hypercello ;)
Vad väger du och hur lång är du?

Tackar.. Jag väger ca 87 kg och är 178 cm lång.

Administrator
Från: Stockholm
Registrerad: 2002-02-23

Luffe-glader är avstängd på egen begäran. Håll er till topic.

Från: Lund
Registrerad: 2007-09-07

Kände mig jävligt gay nu dagen efter... så jag tog väck! :D

Senast redigerat av cube (2008-04-14 14:53)

Registrerad: 2006-12-06

Ta bilderna i ett ljusare rum, eller utomhus. Antar att det är en mobil du tagit bilden med, som oftast är värdelös om man inte tar i dagsljus. Sätt kameran på timer/självtagning, eller be någon annan ta kort, titta lite gran på hur andra i tråden poserat och imitera.

Från: Lund
Registrerad: 2007-09-07

yeah! nu blev det närmsta spegeln bara

Senast redigerat av cube (2008-04-14 09:36)

Registrerad: 2005-05-06

kubein skrev:

wabbabi_bb skrev:

du behöver bröst så de bara skriker om de..

Tror du brösten synns bra i den posen eller?

Ja de syns. Men de blir ju mindre för att han håller upp armarna. men de har jag redan räknar in när jag gjorde min bedömning.

Registrerad: 2007-01-19
Webbsida

Luffe-glader skrev:

Sport och sport. Om det är en sport att stå och åma sig inför publik så är stripp också en sport, öva på gångstil och hur man bäst åmar sig längs med stången, heh.

Ahh.. nu råkar jag veta att en forumanvändare tävlar i just poledance (samt är instruktör). Jag själv respekterar allas särintresse, vare sig det är SL, baddibilding eller exotisk dans. Vi gillar alla olika sporter och har olika hobbys.

edit
aha.. .du vart visst avstängd såg jag nu... jaja.

Registrerad: 2006-06-25
Webbsida

Dagsfärka bilder på ryggen

Dubbel biceps bakifrån
http://img171.imageshack.us/img171/766/bild026fs1.th.jpg

Latsspread
http://img171.imageshack.us/img171/3923/bild023jl8.th.jpg

Registrerad: 2005-11-11

R1ck skrev:

Dagsfärka bilder på ryggen

Dubbel biceps bakifrån
http://img171.imageshack.us/img171/766/ … fs1.th.jpg

Latsspread
http://img171.imageshack.us/img171/3923 … jl8.th.jpg

Snygga armar, axlar, djupet på ryggen, massan och definitionen. Vad jag saknar lite är bredden på övre ryggen, v-formen.

Från: Göteborg
Registrerad: 2006-12-10
Webbsida

Mycket imponerande, R1ck! :)

Mvh

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Grymt R1ck! Jag saknar dock axlar!!

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

R1ck: Jäkligt bra dubbelbiceps bakifrån. Bra form och en hel del muskler.

Sidor: 1 … 178 179 180 181 182 … 241  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB