Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 177 178 179 180 181 … 241  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Jesterberg skrev:

Jag är hejdlöst kass på att posa. Det ska föreställa någon typ av sidechest i alla fall.

Ligger kring 82kilogram i dagsläget.

http://img329.imageshack.us/img329/2646 … ru1.th.jpg

Den proportioner vill jag ha mellan armar och bröst. Idag är armarna så hejdlöst mycket mindre än dina medan bröstet är bara lite mindre.

Registrerad: 2005-05-06

så ser de ut idag. har inte tränat sen hultsfred 07. Har kört igång nu nån månad. Slägger upp mer bilder när de börjar bli lite mer skillnad.

http://img239.imageshack.us/img239/669/20080305179001an3.th.jpg

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Det var ett tag sen jag såg dig här sist. Ser fortfarande bra ut.

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

wabbabi_bb skrev:

så ser de ut idag. har inte tränat sen hultsfred 07. Har kört igång nu nån månad. Slägger upp mer bilder när de börjar bli lite mer skillnad.

http://img239.imageshack.us/img239/669/ … an3.th.jpg

Snygg beachkropp, bra proportioner. Svårt att avgöra riktigt vad som släpar utifrån den bilden. Kanske ryggen?

T-Rex skrev:

wabbabi_bb skrev:

http://img239.imageshack.us/img239/669/ … an3.th.jpg

Snygg beachkropp, bra proportioner. Svårt att avgöra riktigt vad som släpar utifrån den bilden. Kanske ryggen?

honn: tackar för den.. =)

Nej jag vet...de går ju trycka på bilden så blir den större..men trodde den skulle bli lika som som orginalet. Men men. Då ska jag berätta för dig vad som släpar.bröst, axlar, vader. Typ alla dom som jag tycker är viktigast. Men jag har precis börjat igen och ska visa att jag är ganska så bra på dehär med att bygga.
Igentligen är dendär bilden typ en månad gammal. Precis innan jag började träna igen. Men de är så bra slussättning på den att jag ser lite större ut än vad jag va när jag tog den. Men de är väldigt likt så jag ser ut idag efter 1 månads träning. Allt vatten och pump med kreatiner man får... Men lägger en ny bild om 1 månad igen och då faaaaaaaaaan :D

Från: Stöllet
Registrerad: 2004-06-20

http://i201.photobucket.com/albums/aa205/HyperCello/jag.jpg

Lite halv-fet..

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

nja, jag skulle inte kalla dig halv-fet. Du ser ganska hård ut och en kortare deff skulle nog göra susen, om du känner för det. Bra biceps- och axelparti. Vänster underarm ser ut att släpa lite i förhållande till höger.

Ja, det stämmer nog att vänster underarm är lite mindre. Jag har faktiskt funderat på att deffa lite, men jag är lite rädd om den massa jag lyckats bygga upp. Har aldrig deffat tidigare, men det vore ganska intressant :) Jag ska tänka på saken.

T-Rex skrev:

nja, jag skulle inte kalla dig halv-fet. Du ser ganska hård ut och en kortare deff skulle nog göra susen, om du känner för det. Bra biceps- och axelparti. Vänster underarm ser ut att släpa lite i förhållande till höger.

du behöver bröst så de bara skriker om de..

Jag kör bröst minst lika mycket som allt annat.. Har liksom aldrig tänkt så mycket på symmetrin. Har mer tänkt, om jag tränar allt ungefär lika mycket så borde det bli någorlunda iaf :D

wabbabi_bb skrev:

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

Grymma klubbor! Svårt att säga om brösten släpar i den posen tycker jag.

Avstängd
Registrerad: 2008-04-10

Usch, vad äckligt :S Finns ju sylvester-forumet annars...Bekräftelsekåt eller lagd på ett visst sexuellt vis kanske. Annars lägger man ju inte upp sådana bilder på sig själv, och låter sig beskådas av andra män som fäller kommentarer om en, haha. Nej, det är vidrigt.

Senast redigerat av Luffe-glader (2008-04-12 11:16)

Från: Gymmet
Registrerad: 2007-01-26
Webbsida

Luffe-glader skrev:

Usch, vad äckligt :S Finns ju sylvester-forumet annars...Bekräftelsekåt eller lagd på ett visst sexuellt vis kanske. Annars lägger man ju inte upp sådana bilder på sig själv, och låter sig beskådas av andra män som fäller kommentarer om en, haha. Nej, det är vidrigt.

Ha ha..?

Avstängd

Wille005 skrev:

Luffe-glader skrev:

Ha ha..?

Det är ju jävligt slibbigt med män som lägger upp halvnakna bilder på sig själv i sin bekräftelsekåthet och får kommentarer av andra män som: "Åh mums vilka klubbor! Vilka armar!" Osv. Och den som lägger upp bilderna ska självklart, det ingår i spelet, hur "vältränad" han än är, att underdriva: "Njae, nu har jag deffat så länge att jag förlorade 5 kilo muskler" (lögn). Eller: "Fast jag var mycket bättre då för fem år sedan..." (Lögn). Eller att de som har lågt kroppsfett räknar sig som feta. Hehe, riktigt illa, hör mer hemma på sylvesterforumet där nakna män kan beskåda andra nakna män

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

Haha, Titta inte in i denna tråden om den inte passar dig. Trodde du skämtade med ditt första inlägg, men nu när du återigen skrev negativt om de som postat bilder så tolkar jag inte det längre som ett skämt.

Alla postar inte bilder för bekräftelse. Vissa vill ha hjälp för att planera sina framtida mål och prioriteringar, och vill ha andra som kan bedömma en och hjälpa en med detta då man själv kanske är förblindad av att se sin egen spegelbild varje dag, eller kanske flera gånger om dagen.

Sen är det givetvis kul att få lite beröm, motiverar en till att fortsätta träna. Känns nog bättre för folk att kasta upp en bild på ett forum bland likasinnade ( tydligen inte du luffe-gader) än att kasta kläderna på stan och be folk om vilka muskelgrupper som släpar eller om man borde prioritera mer axlar istället för bröst.

Senast redigerat av _henkee (2008-04-12 11:40)

Registrerad: 2006-04-27

wabbabi_bb skrev:

Tror du brösten synns bra i den posen eller?

_henkee skrev:

Haha, Titta inte in i denna tråden om den inte passar dig. Trodde du skämtade med ditt första inlägg, men nu när du återigen skrev negativt om de som postat bilder så tolkar jag inte det längre som ett skämt.

Alla postar inte bilder för bekräftelse. Vissa vill ha hjälp för att planera sina framtida mål och prioriteringar, och vill ha andra som kan bedömma en och hjälpa en med detta då man själv kanske är förblindad av att se sin egen spegelbild varje dag, eller kanske flera gånger om dagen.

Sen är det givetvis kul att få lite beröm, motiverar en till att fortsätta träna. Känns nog bättre för folk att kasta upp en bild på ett forum bland likasinnade ( tydligen inte du luffe-gader) än att kasta kläderna på stan och be folk om vilka muskelgrupper som släpar eller om man borde prioritera mer axlar istället för bröst.

Jag håller på dig..

Avstängd

_henkee skrev:

Nej jag tänker inte titta i den här tråden mer, helt riktigt.

Har man sådana framtida mål och prioriteringar vittnar det om ett och annat ja...Spegelbild flera gånger om dagen? Vad fan har hänt med männen i det här landet, usch. Poseringsfjollor och fixerade så de snart går om tjejerna på grund av all feminisering.

Och varför i helvete vill man ha beröm för hurdana muskler man har? Vem fan bryr sig om sådant utom Sylvester och hans vaxade kompisar. Det är väl bättre att få beröm för något kvalitativt man klarar av att göra, något egentligt. Nej fy tusan vad feminiserat och äckligt.

Hej.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Kubein: Ja, de syns om man har bra utvecklade och tillräckligt definierade bröst.

Luffe-glader: Du är en komplett idiot. Nej asså jag skämtar inte, och den här gången är det så totalt pinsamt uppenbart att jag för första gången på nästan 5k posts knappt orkar skriva ett inlägg som motiverar varför. Men, låt mig ändå för nöjes skull fortsätta.
Det finns en sport som heter "bodybuilding", jag vet inte om du har hört talas om den men det är då alltså en bedömningssport där muskelmassa, muskelsymmetri och muskeldefinition bedöms. Lite som fotboll är en sport där förmågan att kollektivt sparka en boll in i ett mål bedöms. Frågan vi kan ställa oss är då givetvis: Finns det en homosexuell underton bland bodybuildingfans? Är det kanske till och med så att alla som kollar på bodybuilding är bögar?
Svaret på första frågan är nej, och på andra frågan absolut under inga som helst omständigheter. För att då fortsätta jämförelsen med fotboll, så till skillnad mot fotboll där de som vill börja spela kan gå ner till sin lokala fotbollsklubb och gå med i laget och börja träna, så är det långt ifrån alla som har bodybuilders på sin ort att träna med och få kritik av. Alltså är detta forum motsvarigheten till BK Korpen. Och vad du just gjorde, i din briljanta idioti, var att gå ner till BK Korpen och göra narr av fotbollsspelarnas sexuella dragning till bollar, lagtröjor och gräs. För man måste ju vara sexuellt dragen till elementet i en sport för att få gilla den eller hur? Stackars ridsportare...

//Lajne

Luffe-glader skrev:

Wille005 skrev:

Luffe-glader skrev:

Ha ha..?

Det är ju jävligt slibbigt med män som lägger upp halvnakna bilder på sig själv i sin bekräftelsekåthet och får kommentarer av andra män som: "Åh mums vilka klubbor! Vilka armar!" Osv. Och den som lägger upp bilderna ska självklart, det ingår i spelet, hur "vältränad" han än är, att underdriva: "Njae, nu har jag deffat så länge att jag förlorade 5 kilo muskler" (lögn). Eller: "Fast jag var mycket bättre då för fem år sedan..." (Lögn). Eller att de som har lågt kroppsfett räknar sig som feta. Hehe, riktigt illa, hör mer hemma på sylvesterforumet där nakna män kan beskåda andra nakna män

Det där med halvfet var väl menat att man skulle ta med en nypa salt. Ville bara understryka att jag inte hade deffat.

Bara för att vi såpass säkra på vår läggning och vågar lägga upp en bild för att få lite kritik tillbaka så är vi bögar( ni som är det ta inte illa upp) Alla har väl sina intressen, passar det inte dig så kan du dra.

Avstängd

Lajne skrev:

Kubein: Ja, de syns om man har bra utvecklade och tillräckligt definierade bröst.

Luffe-glader: Du är en komplett idiot. Nej asså jag skämtar inte, och den här gången är det så totalt pinsamt uppenbart att jag för första gången på nästan 5k posts knappt orkar skriva ett inlägg som motiverar varför. Men, låt mig ändå för nöjes skull fortsätta.
Det finns en sport som heter "bodybuilding", jag vet inte om du har hört talas om den men det är då alltså en bedömningssport där muskelmassa, muskelsymmetri och muskeldefinition bedöms. Lite som fotboll är en sport där förmågan att kollektivt sparka en boll in i ett mål bedöms. Frågan vi kan ställa oss är då givetvis: Finns det en homosexuell underton bland bodybuildingfans? Är det kanske till och med så att alla som kollar på bodybuilding är bögar?
Svaret på första frågan är nej, och på andra frågan absolut under inga som helst omständigheter. För att då fortsätta jämförelsen med fotboll, så till skillnad mot fotboll där de som vill börja spela kan gå ner till sin lokala fotbollsklubb och gå med i laget och börja träna, så är det långt ifrån alla som har bodybuilders på sin ort att träna med och få kritik av. Alltså är detta forum motsvarigheten till BK Korpen. Och vad du just gjorde, i din briljanta idioti, var att gå ner till BK Korpen och göra narr av fotbollsspelarnas sexuella dragning till bollar, lagtröjor och gräs. För man måste ju vara sexuellt dragen till elementet i en sport för att få gilla den eller hur? Stackars ridsportare...

//Lajne

Sport och sport. Om det är en sport att stå och åma sig inför publik så är stripp också en sport, öva på gångstil och hur man bäst åmar sig längs med stången, heh.

Dina jämförelser suger hårt, i fotboll står man inte och poserar halvnaken infö andra beundrande och kritiska män.

Uppenbarligen träffade jag en mycket öm punkt din feminiserade fjolla.

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Luffe-glader skrev:

Sport och sport. Om det är en sport att stå och åma sig inför publik så är stripp också en sport, öva på gångstil och hur man bäst åmar sig längs med stången, heh.

Du har med andra ord heller aldrig hört talas om de tävlingar i poledancing som finns? Jag förstår.

Dina jämförelser suger hårt, i fotboll står man inte och poserar halvnaken infö andra beundrande och kritiska män.

Nej, mina jämförelser är alldeles utmärkta. Din förmåga till att logiskt relatera två ämnen till varandra har däremot katastrofala brister. Din totala brist på insikt om att kvinnlig bodybuilding beskådas av samma män som beskådar manlig bodybuilding, samt att manlig bodybuilding beskådas av samma kvinnor som beskådar kvinnlig bodybuilding är också mycket underhållande, om än skrämmande på samma gång.

Uppenbarligen träffade jag en mycket öm punkt din feminiserade fjolla.

Uppenbarligen har du ingen aning om att jag, min "feminiserade fjolla", inte har någon som helst affiliation med sporten bodybuilding som sådan. Jag är en lyftare. Den ömma punkt du träffade var alltså inte min fjolliga sida (? "flicka eller kvinna som saknar stadga i karaktär och intellekt" = fjolla, jag vet inte riktigt hur det kopplades till mig. Inte heller har jag någon aning om hur tungt lyftande kopplades till feminitet, men nåväl), utan alltså den lilla trigger jag har i min hjärna som går igång varenda gång nån idiot med total avsaknad av förmåga till att acceptera människor som inte är likadana som alla andra människor, utan istället måste förolämpa och förlöjliga varenda strimma till oliktänkande de ser.

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

Hans jämförelser tycker jag är ganska bra trots allt. I bodybuilding så "poserar man halvnaken inför andra beundrande och kritiska män". Man vill alltså bli så bra som möjligt, genom stenhård träning, kost och allt som hör där till. Det är en utmaning och en tävling.

Precis som i fotboll, man tränar för att bli bättre och även där är det en tävling, och man poserar inte naken, utan sparkar boll inför andra beundrande och kritiska män ( finns även kvinnor som kollar på fotboll, och även kvinnor som kollar på BB )
Puss :)

Senast redigerat av _henkee (2008-04-12 12:27)

Registrerad: 2004-02-23

Luffe: Det är enbart din egen sexuella osäkerhet som skapar de associationer du gör. Kanske är du för ful för att få tjejer, kanske har du liten kuk, kanske är du oskuld (och skäms över det), kanske är du överdrivet avundsjuk på vältränade killar eller också kämpar du att förtrycka latent homosexualitet. För, ärligt talat, ingen annan här har problem med att se bodybuilding som en sport.

Och nej, jag skojar inte. Jag misstänker att du kämpar med åtminstonde 3 av punkterna ovan, annars skulle tårna inte ömma så att du ansträngde dig att skriva inlägg om det. Ryck upp dig och bli en man, nu är du bara en liten osäker fjant.

Registrerad: 2006-12-06

Luffe-glader skrev:

Och varför i helvete vill man ha beröm för hurdana muskler man har? Vem fan bryr sig om sådant utom Sylvester och hans vaxade kompisar. Det är väl bättre att få beröm för något kvalitativt man klarar av att göra, något egentligt. Nej fy tusan vad feminiserat och äckligt.

1. Var inte så osäker på din egen läggning att du måste göra en användare på ett gymforum och mer eller mindre kalla alla där för homusexuella.
2. Bara för att du inte tycker om något så kan andra göra det, hur kul vore det om alla var en exakt kopia av dig? inte så kul troligtvis med din personlighet.
3. Hur mycket "kvalitativt" har du gjort inne på det här forumet? väx upp
4. 5....4...3...2...1... avstängd....

Edit: Luffe, vad är din syn på simhopp? minst lika lite kläder, skillnaden är väll att man åmar sig i luften istället.

Senast redigerat av Fearik (2008-04-12 12:53)

Sidor: 1 … 177 178 179 180 181 … 241  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB