Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 6 7 8 9 10 … 61  

Officiell bildtråd: Före och efter.

Registrerad: 2005-09-29

Löjligt sagt

Registrerad: 2005-12-29

Är möjligen marse och djfunky samma person?

Nja tror inte det du kan ju kolla dagsformen så får du se bilder på mig ;)

Från: Sthlm
Registrerad: 2005-08-29

Är möjligen marse och djfunky samma person?

Haha en schitzofren?! :D

Avstängd
Registrerad: 2005-08-26

HAHA, jamen inläggen är 2 min efter varandra. Dessutom ser de ut att vara skrivna av samma person.

Antonf hur dum får man vara egentligen? du kan ju fråga admin här om den personen kan chekka ip på inläggen..

Avstängd

Antonf hur dum får man vara egentligen? du kan ju fråga admin här om den personen kan chekka ip på inläggen..

Vad jag vet får man vara hur dum man vill?

Vad jag vet får man vara hur dum man vill?

En fråga till antonf, Hur gammal är du?

Moderator
Från: Västkusten
Registrerad: 2004-09-08

Skärp er båda två! De har inte samma IP-adress så jag tvivlar på att de är samma person. Men mogna lite båda två är ni snälla!

Avstängd

Skärp er båda två! De har inte samma IP-adress så jag tvivlar på att de är samma person. Men mogna lite båda två är ni snälla!

Jag har inte skrivit något omoget?

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-08-01

Jag har flyttat bilderna till rätt tråd.//Honn

Från: Sthlm
Registrerad: 2005-08-29

Max, jag tycker att det bara är att kötta på, du har en helt okej grund, bara att kötta på. axlarna ryggen och armarna ser ju ut att släpa mest av det man ser, man svårt att säga. Massa överallt blir bra :)

Från: Stockholm/Löparspåret
Registrerad: 2006-01-09

Hejsan jag vill också vara med i denna för- och eftertråd :)

Den första bilden är tagen i somras då jag endast fokuserade på löpning och den andra bilden är tagen idag, alltså ca 6 mån senare då speciellt de 3 sista månaderna har ägnats åt hårdträning. Främst löpning för att jag tränar inför marathon men även en hel del styrka.

http://u.helgon.net/Gallery/{886/{886DC01F-9FA9-480E-9578-793BB639A0B5}.jpg

Efter första bilden har jag gått -5 kg kroppsvikt.

http://u.helgon.net/Gallery/{5EE/{5EEBCF09-166C-4D53-8F74-A93281850FAC}.jpg

Jag vet inte om det är en så jättestor skillnad...men jag är stolt i alla fall :)

Från: Borås
Registrerad: 2005-08-14

Det ÄR skillnad ;)

Bra jobbat! Gå inte ner för mycket nu bara.

Lycka till med ditt kommande Marathon!

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Jag kan inte se någon jättestor skillnad. 5 kilo borde ge mer utslag på en tjej som redan är i bra form (vilket du var på första bilden).
Om du hade haft divers kroppsmått (före/efter) så hade det nog resulterat i en mer rättvis bedömning. Jag kan tänka mig att det försvunnit en del späck från benen/rumpan.

Från: Borås
Registrerad: 2005-08-14

Så du menar att du inte kan se en förändring på magen? Det kan jag säga att jag gör. Eftersom det är magen hon visar, så är det nog meningen att du ska koncentrera dig på den, inte om det försvunnit "späck" på övriga kroppen, vilket det givetvis har.

Så du menar att du inte kan se en förändring på magen? Det kan jag säga att jag gör. Eftersom det är magen hon visar, så är det nog meningen att du ska koncentrera dig på den, inte om det försvunnit "späck" på övriga kroppen, vilket det givetvis har.

"Jag kan inte se någon jättestor skillnad". Klart det är skillnad men inte 5 kilos skillnad som jag skrev i mitt tidigare inlägg.
Misstolka inte mitt inlägg nu mirrranda, det såg och ser jättebra ut. Fina magar gör mig knäsvag.

Registrerad: 2005-08-27

[hquote]

har du några rutor eller?

Det ÄR skillnad ;)

Bra jobbat! Gå inte ner för mycket nu bara.

Lycka till med ditt kommande Marathon!

Tack! Det blir mitt första marathon, är riktigt nervös men det ska nog gå bra :)

Jag kan inte se någon jättestor skillnad. 5 kilo borde ge mer utslag på en tjej som redan är i bra form (vilket du var på första bilden).
Om du hade haft divers kroppsmått (före/efter) så hade det nog resulterat i en mer rättvis bedömning. Jag kan tänka mig att det försvunnit en del späck från benen/rumpan.

Jo en del "späck" har nog försvunnit från benen men det har jag ingen bra koll på då jag tycker att de ser ut som de alltid har gjort. Däremot hade jag den där gamla magbilden ifrån när jag var som mest vältränad i somras men utan muskler och det var däför jag satte upp den för en jämförelse. :) Jag vet inte riktigt varför jag skrev att det var -5 kilo kroppsvikt, tänkte bara att man kanske fick mer helhet då?

I vilket fall som helst är det jättekul att få fina, positiva kommentarer :) Inte så många flickor som kan showa med rutor..nja en god väg mot rutor i alla fall!

Registrerad: 2005-08-27

Inte så många flickor som kan showa med rutor..nja en god väg mot rutor i alla fall!

ojsan..det var inte menat till dig den frågan=) du har skitsnygg kropp tycker jag=) vet inte varför min fråga kom här...sorry!

Förstod inte riktigt vad du menade med frågan tidigare, men tack för komplimangen :)

Jag har förresten läst någonstans att det är skadligt för kvinnor att ha magrutor för att de måste ha en sådan låg fettnivå (på ca 17% har jag för mig) vilket kan innebära risker? Är det någon som vet något om det? Det låter lite läskigt tycker jag..

Jag har förresten läst någonstans att det är skadligt för kvinnor att ha magrutor för att de måste ha en sådan låg fettnivå (på ca 17% har jag för mig) vilket kan innebära risker? Är det någon som vet något om det? Det låter lite läskigt tycker jag..

Vet inte riktigt var den magiska gränsen går när det börjar bli fara för hälsan (10% sitter i bakhuvudet dock). Fettet "styr" det kvinnliga hormonet, det brukar kunna resultera i utebliven mens bl.a. om man har för lite kroppsfett. Vet att det är väldigt vanligt bland tjejer som tävlar och deffar ner sig väldigt mycket.

Bara 10% ? Låter väldigt lite, kan tänka mig att det gäller killar dock. Jag ska nog ta och forska lite i det där, men jag deffar inte så jag är förhoppningsvis utom fara.[/b]

Från: Västerås
Registrerad: 2003-11-23

Källa på era "påståenden"?

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Orkade inte leta någon bättre källa, så det fick bli SVT. Bara marginellt bättre än aftonbladet, men orkar inte googla just nu.
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=1 … pos=lasMer

Edit: De skriver 17% i texten, men jag har också ett minne av 10%. Det kan iofs bero på om man pratar kroppsfett eller underhudsfett.

Jag ska försöka komma åt och använda någon av kroppsfettsmätnings-metoderna och återkomma angående %-en. Man vill ju alltid vara på säkra sidan :)

Vad hände med alla för- och efterbilder?

Sidor: 1 … 6 7 8 9 10 … 61  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB